ترجمه مقاله آزمایشات تجربی برای ترانشه های لنگرگاه ژئوسنتتیک

ترجمه مقاله آزمایشات تجربی برای ترانشه های لنگرگاه ژئوسنتتیک
قیمت خرید این محصول
۳۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
آزمایشات تجربی برای ترانشه های لنگرگاه ژئوسنتتیک
عنوان انگلیسی
Experimental tests for geosynthetics anchorage trenches
صفحات مقاله فارسی
16
صفحات مقاله انگلیسی
6
سال انتشار
2006
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
کد محصول
4824
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی عمران و مهندسی معدن
گرایش های مرتبط با این مقاله
خاک و پی (ژئوتکنیک) و مکانیک سنگ
مجله
ژئوسنتتیک
دانشگاه
پاریس، فرانسه
کلمات کلیدی
ژئوسنتتیک، ترانشه لنگرگاه، آزمایش در مقیاس کامل، طراحی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1- مقدمه
2- آزمایشات تکیه گاه لنگرگاه
2-1- دستگاه و مانیتور
2-2- خاکها و ژئوسنتتیک
2-3- هندسه ترانشه های لنگرگاه
3. آزمایشات تمام مقیاس
4. نتایج آزمایشات
4-1- ارزیابی نیروی کششی
4-2- مکانیزم شکست
4-2-1- ترانشه های مستطیلی
4-2-2- ترانشه های V شکل
4-2-3- ترانشه های ذوزنقه ای
5. کاربرد
5-1- برای یک طول داده شده از ژئوتکستایل به لنگرگاه
5-2- برای فضای معین در بالای دامنه
6- نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
ABSTRACT

Geosynthetic lining system on slopes requires anchoring at the top of the bank. Depending on the space available at the top of the slope and on the applied load, the anchorage trench may take on different geometries. Various design methods have been proposed in this field but experimental and numerical studies showed that no single formula was capable of describing the behaviour of all types of anchorage, even though some were close to the experimental results in certain cases. To complete the existing studies, experimental tests were carried out on an anchorage facility and in-situ to highlight mechanisms and to determine

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
سیستم آستر ژئوسنتتیک در دامنه هانیازمند به لنگرگاه برای نگهداری سکوی بالایی است. با توجه به فضای قابل دسترسی در بخش بالای دامنه و بار اعمال شده،ترانشه لنگرگاه ممکن است دارای هندسه های متفاوتی باشد.در این زمینه روش های طراحی مختلفی ارائه شد اما مطالعات تجربی و عددی نشان می دهد که هیچ فرمول واحدی قادر به توصیف تمامی رفتارهای متفاوتلنگرگاه ها نیست، حتی اگر چه برخی نتایج تجربی نزدیک به شرایط معین است. به منظور تکمیل مطالعات موجود، آزمایش های تجربی جهت تسهیل لنگرگاه و مکانیزم های برجسته برجا انجام شد و بهترین ترانشه لنگرگاهبرای یک طول ثابت ژئوتکستایلیا برای فضای قابل دسترسی در بخش بالایی دامنه تعیین شد.

بدون دیدگاه