ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
Formation of frost on paved surfaces presents a potential hazard to the motoring public in cold climates. Temperatures of the paved surface are not measured routinely by the National Weather Service and are not part of public forecasts of winter conditions, yet highway maintenance personnel must make frost suppression and anti-icing decisions based on expectations of future paved-surface temperatures. The Road Weather Information System measures road surface, air and dew-point temperatures, road surface conditions, and wind data at numerous locations in the state of Iowa and reports the data in real-time to maintenance offices. A model based on simple concepts of moisture flux to the surface was developed that uses data from roadway weather stations or forecasts of dew-point temperature, air temperature, surface temperature and wind speed to calculate frost accumulation on bridge decks in Iowa. The analysis showed that the model has sufficient accuracy to be used as an operational tool for assessing frost accumulation on bridge decks. A logistical regression procedure was developed to determine the probability that a maintenance worker will observe frost for a given calculated frost depth.
تشکیل یخبندان روی سطوح سنگفرش شده، نشان دهنده یک خطر بالقوه برای مانیتورینگ عمومی در اقلیم های سرد می باشد. دماهای سطح سنگفرش شده به شکل روتین توسط سرویس هواشناسی ملی اندازه گیری نشده و جزئی از پیش بینی های عمومی شرایط زمستانی نیست، با این وجود، پرسنل تعمیرات بزرگراه بایستی بر اساس انتظارات دماهای آتی سطح سنگفرش شده ، تصمیماتی در خصوص استفاده از مواد ضد یخ اتخاذ نمایند. سیستم اطلاعات هواشناسی جاده ای سطح جاده، دمای هوا و نقطه شبنم، شرایط سطح جاده و داده های باد در مکان های متعدد ایالات آیوا را اندازه گیری نموده و داده ها را فوراً به دفاتر تعمیر و نگهداشت گزارش می دهد. مدلی مبتنی بر مفاهیم ساده شار رطوبت به سطح توسعه یافت که از داده های ایستگاههای هواشناسی جاده ای یا پیش بینی های دمای نقطه شبنم، دمای هوا، دمای سطح و سرعت باد برای محاسبه انباشتگی یخبندان روی عرشه های پل در آیوا استفاده می کند. تحلیل نشان داد مدل پیشنهادی از صحت کافی برخوردار می باشد، به همین خاطر از آن می توان به عنوان یک ابزار عملیاتی برای ارزیابی انباشتگی یخبندان روی عرشه های پل استفاده نمود. برای تعیین احتمال مشاهده یخبندان از سوی کارگر تعمیر و نگهداشت برای عمق محاسبه شده معلوم یخبندان، از روش رگرسیون لوجیستیک استفاده گردید.