ترجمه مقاله خط مشی محیطی، تصمیم گیری و اثرات بازگشتی در بخش ترابری - نشریه الزویر

ترجمه مقاله خط مشی محیطی، تصمیم گیری و اثرات بازگشتی در بخش ترابری - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
خط مشی محیطی، تصمیم گیری و اثرات بازگشتی در بخش ترابری ایالات متحده
عنوان انگلیسی
Environmental policy, decision making, and rebound effects in the U.S. trucking sector
صفحات مقاله فارسی
30
صفحات مقاله انگلیسی
10
سال انتشار
2017
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد ✓
کد محصول
8877
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی عمران و علوم اقتصادی
گرایش های مرتبط با این مقاله
برنامه ریزی حمل و نقل و اقتصاد انرژی
مجله
تحقیق در تجارت و مدیریت حمل و نقل - Research in Transportation Business & Management
دانشگاه
موسسه فن آوری روچستر، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
وسایل نقلیه سنگین، اثر بازگشتی، خط مشی محیط زیستی، تصمیم گیری محیط زیستی، کشش قیمت سوخت، سیاست کارایی مصرف سوخت
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1- مقدمه
2- پیش زمینه و مرور منابع
2-1 تصمیم گیری شرکت در بخش حمل و نقل آمریکا
2-2 درک اثر بازگشتی در زمینه تصمیم گیری شرکتی
3-روش ها
4-نتایج و بحث
4-1 قیمت های سوخت و کارایی وسایل نقلیه: کشف اثرات مستقیم بازگشتی
4-2 استفاده از پس انداز سوخت: اثر بازگشتی غیر مستقیم
4-3 هزینه های سرمایه وسایل نقلیه
4-4 نقش راننده و رفتار راننده
5-نتیجه گیری و اهمیت سیاسی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

New technologies and policies have improved the efficiency of heavy-duty vehicles operating in the United States. These improvements reduce transportation costs ($/mile) for firms and raise questions about firm-level responses to these lower costs. Of particular concern are potential rebound effects on energy consumption that would partially offset the benefits these new technologies and policies aim to achieve. Although recent quantitative research has suggested that rebound effects in the U.S. trucking sector are negligible, very little has been done to “ground-truth” these results through discussions with transportation firms in the trucking sector. Based on interview results with eight trucking firms, this paper discusses the key factors that influence firm-level decision making within energy efficiency policy regimes. In particular, we focus on elements of the rebound effect and the elasticity of travel activity with respect to fuel efficiency. We find that both direct and indirect rebound effects may be small for reasons discussed in the paper. These results help validate recent empirical studies that point to an inelastic relationship between transportation costs and vehicle miles traveled and help expand our understanding of rebound effects in the trucking sector, thereby providing important information for impact analysis and future policy development.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
فناوری ها و سیاست های جدید موجب بهبود و افزایش کارایی وسایل نقلیه سنگین در ایالات متحده شده است. این بهبود و افزایش کارایی موجب کاهش هزینه های حمل و نقل( دلار در مایل) برای شرکت ها شده و سوالاتی را در خصوص پاسخ های سطح شرکتی به این هزینه های پایین مطرح کرده است. یک مسئله ویژه در این خصوص، اثرات بازگشتی بالقوه بر روی مصرف انرژی می باشد که تا حدودی بر مزیت هایی که این سیاست ها و فناوری ها در پی دارند تاثیر می گذارد. اگرچه اخیرا تحقیقات کمی پیشنهاد کرده اندکه اثرات بازگشتی در بخش حمل و نقل آمریکا ناچیز می باشد، با این حال مطالعات بسیار کمی از طریق مشاهده مستقیم صحت این نتایج را به وسیله بحث با شرکت های حمل و نقل در بخش حمل و نقل انجام شده اند. بر اساس نتایج مصاحبه با هشت شرکت حمل و نقل، این مقاله به بحث در مورد عوامل کلیدی موثر بر تصمیم گیری سطح شرکتی در رژیم هایسیاست کارایی مصرف انرژی می پردازد. به طور ویژه، ما بر مولفه ها و عناصر اثر بازگشتی و انعطاف پذیری فعالیت مسافرت با توجه به کارایی مصرف سوخت تاکید داریم. نتایج نشان داد که هر دو اثرات بازگشتی مستقیم و غیر مستقیم به دلایل بحث شده در این مقاله ممکن است کوچک باشند. این نتایج به ارزیابی و اعتبار سنجی مطالعات تجربی اخیر که اشاره به یک رابطه تغییر ناپذیر بین هزینه های حمل و نقل و میزان مسافت طی شده بر حسب مایل وسایل نقلیه دارد کمک کرده و در عین حال موجب افزایش دانش ما در خصوص اثرات بازگشتی در بخش حمل و نقل شد و به این ترتیب، اطلاعات مهمی برای تحلیل اثر و توسعه سیاست های آینده در اختیار می گذارد.

بدون دیدگاه