ترجمه مقاله برنامه ریزی برای خودروهای الکتریکی با در نظر گرفتن بهینه سازی همزمان نسبت به اهداف مشتری و سیستم - نشریه IEEE

ترجمه مقاله برنامه ریزی برای خودروهای الکتریکی با در نظر گرفتن بهینه سازی همزمان نسبت به اهداف مشتری و سیستم - نشریه IEEE
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
برنامه ریزی برای خودروهای الکتریکی با در نظر گرفتن بهینه سازی همزمان نسبت به اهداف مشتری و سیستم
عنوان انگلیسی
Electric Vehicle Scheduling Considering Co-optimized Customer and System Objectives
صفحات مقاله فارسی
30
صفحات مقاله انگلیسی
10
سال انتشار
2017
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله
ISI
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
9.806 در سال 2018
شاخص H_index مجله
85 در سال 2019
شاخص SJR مجله
3.095 در سال 2018
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
1949-3029
کد محصول
10192
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت عدد درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مهندسی برق، سیستم های قدرت، الکترونیک قدرت و ماشینهای الکتریکی، مهندسی الکترونیک
مجله
نتایج به دست آمده در مورد انرژی پایدار - Transactions on Sustainable Energy
دانشگاه
گروه مهندسی برق و رایانه ، دانشگاه علم و فناوری میسوری ، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
AUGMECON، استهلاک باتری، خودرو‌های برقی، بهینه‌سازی با چند هدف، V2G
کلمات کلیدی انگلیسی
AUGMECON - battery degradation - electric vehicles - multi-objective optimization - V2G
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1109/TSTE.2017.2737146
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
الف. مدلسازی تابع هدف
ب. قیود خودرو و سیستم
ج. روند بهینه‌سازی چندگانه
نتایج شبیه‌سازی و مشاهدات
الف. تعریف حالت‌ها:
ب. بهینه‌سازی با دو هدف
ج. بهینه‌سازی سه‌گانه
نتیجه‌گیری
منابع
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Efficient electric vehicle (EV) scheduling is a multi-objective optimization problem with conflicting customer and system operator interests, especially during vehicle-to-grid implementations. Economic charging while minimizing battery degradation and maintaining system load profiles couple the interests of these two entities. This paper focuses on identifying the relationships between these objectives and proposes to use an augmented epsilon-constrain (AUGMECON) based technique to implement two-way and three-way multi-objective optimizations. The importance of using these objectives in peak-shaving and valley-filling for an aggregated (residential) EV fleet is discussed. The proposed solution provides a look-ahead strategy into effective EV scheduling by co-optimizing multiple objectives. To provide operational guidance to utilities and customers, an optimal solution may be selected from those represented by the Pareto fronts.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
برنامه‌ریزی کارآمد برای خودروهای الکتریکی یک مسئله بهینه‎‌سازی با چند هدف است که منافع متناقض مشتری و اپراتور سیستم را شامل می‌شود. مخصوصا در پیاده‌سازی‌های خودرو به شبکه. شارژ مقرون به صرفه و همزمان با آن کمینه کردن استهلاک باتری و نیز برقرار داشتن پروفایل بار سیستم عواملی اند که این دو گروه منافع متناقض را به هم مرتبط می‌سازند. در این مقاله با تمرکز روی شناسایی رابطه بین این اهداف، تکنیکی مبتنی بر تحمیل اپسیلون بهبود یافته (AUGMECON) برای انجام‌ بهینه‌سازی‌های دوگانه و سه‌گانه پیشنهاد می‌شود. همچنین اهمیت استفاده از این اهداف در اصلاح قله‌ها و پرکردن دره‌ها در مورد یک مجموعه خودروی برقی محلی مورد بحث قرار گرفته‌است. روش پیشنهاد شده یک نوع استراتژی با رویکرد نگاه به جلو برای برنامه‌ریزی مؤثر برای خودروهای برقی با بهینه‌سازی همزمان نسبت به چند هدف ارائه می‌دهد. به منظور ارائه اصول عملی به مشتریان می‌توان از یک راه‌حل بهینه از بین روش‌های پیشنهاد شده در جبهه‌های Pareto استفاده کرد.

بدون دیدگاه