ترجمه مقاله ارتباطات بازاریابی موثر از طریق سایت شبکه‌ اجتماعی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله ارتباطات بازاریابی موثر از طریق سایت شبکه‌ اجتماعی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
ارتباطات بازاریابی موثر از طریق سایت شبکه‌ اجتماعی: نقش تعدیل‌کننده پیوند اجتماعی
عنوان انگلیسی
Effective marketing communication via social networking site: The moderating role of the social tie
صفحات مقاله فارسی
18
صفحات مقاله انگلیسی
6
سال انتشار
2016
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
7.161 در سال 2019
شاخص H_index مجله
179 در سال 2020
شاخص SJR مجله
1.871 در سال 2019
شناسه ISSN مجله
0148-2963
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2019
کد محصول
11278
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت و مهندسی فناوری اطلاعات، بازاریابی، مدیریت فناوری اطلاعات، اینترنت و شبکه های گسترده
مجله
مجله پژوهش کسب و کار - Journal of Business Research
دانشگاه
دانشگاه ملی چیایی، تایوان
کلمات کلیدی
فیسبوک، شبکه‌ی اجتماعی، پیوند اجتماعی، سواد تبلیغاتی
کلمات کلیدی انگلیسی
Facebook - Social media - Social tie - Advertising literacy
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2015.12.040
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. بررسی آثار و فرضیه‌های تحقیقاتی
2.1. سوابق تئوری
2.2. فرضیه‌های تحقیقاتی
2.3. مرور مدل تحقیقاتی
3. روش
3.1. شرکت‌کننده‌ها و روال
3.2. محرک
3.3. متغیرهای وابسته
4. نتایج
4.1. بررسی تغییر و قابلیت اطمینان
4.2. تست فرضیه‌ها
4.3. تحلیل fsQCA
5. نتایج، مفاهیم و محدودیت‌ها
5.1. بحث در مورد نتایج
5.2. مفاهیم مدیریتی
5.3. محدودیت‌ها و تحقیقات آینده
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
11278-IranArze     11278-IranArze1     11278-IranArze2
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Facebook provides a way of connecting with friends online that increases the effectiveness of Internet advertising. This study investigates what factors influence the impact of consumers sharing advertisement (peer-to-peer) on communication effectiveness. The conceptual framework relies on social capital and communication theory, including tie strength, type of message, and advertising literacy. To test the research hypotheses, the study carries out two experiments involving 346 participants. The results show that interactive advertising gains greater consumer attitude toward the ad and higher message-sharing intention than non-interactive advertising does. The social tie is an important factor in moderating the effects of the message format and advertising literacy on communication effectiveness. This research advances the social capital and communication literature by explaining the effectiveness of consumers sharing advertising based on Internet-mediated communication. Research findings provide managerial implication for companies to better plan online marketing strategies in this social-networking era.

1. Introduction

With Internet applications like instant messaging and social networking sites, people can easily establish friendships without the constraints of geographic borders or time zones (Zhou, 2011). Nowadays, people have more channels through which to link up (e.g., Facebook, Twitter, Line). Past research confirms that the Internet does not only help people to maintain social relationships with distant relatives or friends but also to create extensive relationships online (e.g., Lewis, Kaufman, Gonzalez, Wimmer, & Christakis, 2008). Online social network communities bring people together; thus, companies can more effectively communicate to target consumer groups in social network communities than in other types of media. Online communities with larger member bases are good channels through which companies can advertise their products.

5.3. Limitations and future research

Although this study explains the factors affecting advertising effectiveness of online peer-to-peer marketing, the results may not necessarily apply to users sharing advertising and their comments because how they expound on the advertising may affect recipients' attitude. Future research can address situations in which advertising includes users' comments.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

فیسبوک  راهی برای اتصال با دوستان به صورت آنلاین فراهم می‌کند که همین مسئله منجر به افزایش تأثیر تبلیغات اینترنتی می‌شود. این مطالعه به بررسی معیارهای تأثیر گذار بر تبلیغات مشترک مشتریان (نظیر به نظیر) یا کارایی ارتباطات می‌پردازد. چارچوب مفهومی به سرمایه‌ی اجتماعی و نظریه‌ی ارتباطی وابسته است که شامل قدرت پیوند، نوع پیغام و سواد تبلیغاتی می‌شود. برای تست فرضیه‌های تحقیقاتی، این مطالعه به پیاده‌سازی دو آزمایش شامل 346 شرکت‌کننده می‌پردازد. نتایج نشان می‌دهند که تبلیغات تعاملی توجه مشتری را به سمت تبلیغات و مفهوم اشتراک پیام بالاتر  بیشتر از  تبلیغات غیرتعاملی جلب می‌کنند. پیوند اجتماعی نیز یک معیار بسیار مهم در تعدیل آثار فرمت پیغام و سواد تبلیغاتی در کارایی ارتباطات است. این تحقیقات سرمایه‌ی اجتماعی و ارتباطات را با توصیف کارایی تبلیغات مشترک مشتریان براساس ارتباطات اینترنتی پیش می‌برد.  یافته‌های تحقیقاتی مفاهیم مدیریتی را برای برنامه‌ریزی بهتر استراتژی‌های بازاریابی آنلاین در حوزه‌ی شبکه‌ی اجتماعی فراهم می‌کند.

1. مقدمه

با برنامه‌های اینترنتی مانند پیام رسانی فوری و سایت‌های شبکه‌ی اجتماعی، افراد به راحتی می‌توانند بدون محدودیت مرزهای جغرافیایی یا محدوده‌های زمانی به دوست یابی بپردازند (ژو، 2011). امروزه، افراد کانال‌های بیشتری برای اتصال دارند ( برای مثال Facebook، Twitter، Line). تحقیقات اخیر تأیید می‌کنند که اینترنت نه تنها به افراد در حفظ روابط اجتماعی با خویشاوندان یا دوستان کمک می‌کند بلکه به ایجاد روابط گسترده و آنلاین نیز کمک می‌کند (برای مثال، لویس، کافمن، گونزالز، ویمر، کریستاکیس، 2008). انجمن‌های شبکه‌ی اجتماعی مردم را دور هم جمع می‌کنند؛ بنابراین شرکت‌ها می‌توانند به شکلی بهینه‌تر نسبت به انواع دیگر رسانه‌ها، به برقراری ارتباط با گروه‌های مشتری مورد نظر در انجمن‌های شبکه‌ی اجتماعی بپردازند. انجمن‌های آنلاین با مبناهای عضویت بزرگتر کانال‌های خوبی هستند که از طریق آن شرکت‌ها می‌توانند به تبلیغ محصولات خود بپردازند.

5.3. محدودیت‌ها و تحقیقات آینده

اگرچه این مطالعه به توصیف معیارهای تأثیرگذار بر کارایی تبلیغات بازاریابی نظیر به نظیر آنلاین می‌پردازد، نتایج لزوماً بر اشتراک‌گذاری تبلیغات کاربران و نظرات آن‌ها اعمال نمی‌شوند زیرا نحوه‌ی برداشت آن‌ها از تبلیغات ممکن است بر تمایل دریافت‌کننده تأثیر بگذارد. تحقیقات آینده می‌توانند موقعیت‌هایی را حل کنند که تبلیغات آن‌ها شامل نظرات کاربران هستند.


بدون دیدگاه