ترجمه مقاله تاثیر رسانه های اجتماعی بر عملکرد شرکت - نشریه الزویر

ترجمه مقاله تاثیر رسانه های اجتماعی بر عملکرد شرکت - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تاثیر رسانه های اجتماعی بر عملکرد شرکت
عنوان انگلیسی
The effect of social media on firm performance
صفحات مقاله فارسی
23
صفحات مقاله انگلیسی
10
سال انتشار
2017
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
5.876 در سال 2018
شاخص H_index مجله
137 در سال 2019
شاخص SJR مجله
1.711 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
0747-5632
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2018
کد محصول
9887
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت انگلیسی درج شده ✓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، بازاریابی، مدیریت عملکرد و مدیریت فناوری اطلاعات
مجله
نقش کامپیوترها در رفتار انسانی - Computers in Human Behavior
دانشگاه
دانشکده تجارت بنگور، دانشگاه بنگور، انگلستان
کلمات کلیدی
رسانه های اجتماعی، برندسازی، نوآوری، عملکرد شرکت، صنعت هتلداری
کلمات کلیدی انگلیسی
Social media - Branding - Innovation - Firm performance - Hotel industry
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.chb.2017.09.026
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1- مقدمه
1-1 صنعت مهمان نوازی
2. زمینه نظری
2-1 دیدگاه مبتنی بر منبع
2-2 رسانه های اجتماعی و عملکرد شرکت
2-3 نقش واسطه قابلیت بازاریابی
3- روش
3-1 اطلاعات و نمونه
3-2 معیارها
4. نتایج
4-1 تحلیل توصیفی
4-2 مدل اندازه گیری داده ها
4-3 تحلیل عامل تأییدی
4-4 مدل برآورد و نتایج
5- بحث و نتیجه گیری
6. مفاهیم علمی و عملی
7. محدودیت ها و مسیری برای مطالعات آینده
منابع
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This study provides a new perspective on the effect of social media use in SMEs. The purpose of this paper is to investigate the influence of social media on firm performance with mediating role of marketing capabilities in the UK, hotel industry. In this research, a structural equation modelling method has been employed for data analysis. The survey data has been collected by mail survey from a sample of 384 hotels in the UK. Results from the data analysis demonstrate the positive and significant relationship between social media use and firm performance. However, the findings highlighted that marketing capabilities, namely branding and innovation, positively and significantly mediate the association between social media use and firm performance.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
این مطالعه یک دیدگاه جدید در مورد تاثیر رسانه های اجتماعی در شرکت های کوچک و متوسط SME ارائه می دهد. هدف این مقاله بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی بر عملکرد شرکت با نقش میانجی قابلیت های بازاریابی در صنعت هتلداری بریتانیا، می باشد. در این تحقیق، یک روش مدل سازی معادلات ساختاری برای تحلیل داده ها بکار گرفته شده است. داده های نظرسنجی توسط پیمایش های پستی از 384 هتل در بریتانیا جمع آوری شده اند. نتایج تجزیه و تحلیل داده ها، رابطه مثبت و معناداری بین استفاده از رسانه های اجتماعی و عملکرد شرکت را نشان می دهد. با این حال، یافته ها نشان می دهد که قابلیت های بازاریابی، مانند برندسازی و نوآوری، ارتباط مثبت و معناداری را بین استفاده از رسانه های اجتماعی و عملکرد شرکت را برجسته می سازد. در دو دهه گذشته، نوآوری های اینترنتی نقش مهمی در عملکرد کسب و کار ایفاء کرده اند (Kim, Li, & Brymer, 2016).

بدون دیدگاه