تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله تاثیر رسانه های اجتماعی بر عملکرد شرکت – نشریه الزویر

عنوان فارسی: تاثیر رسانه های اجتماعی بر عملکرد شرکت
عنوان انگلیسی: The effect of social media on firm performance
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 23 (شامل 2 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : 2017 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله : ISI نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
پایگاه : اسکوپوس نوع ارائه مقاله : ژورنال
ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 5.876 در سال 2018 شاخص H_index مجله : 137 در سال 2019
شاخص SJR مجله : 1.711 در سال 2018 شناسه ISSN مجله : 0747-5632
شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q1 در سال 2018 کد محصول : 9887
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.82Mb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت، بازاریابی، مدیریت عملکرد و مدیریت فناوری اطلاعات
مجله: نقش کامپیوترها در رفتار انسانی - Computers in Human Behavior
دانشگاه: دانشکده تجارت بنگور، دانشگاه بنگور، انگلستان
کلمات کلیدی: رسانه های اجتماعی، برندسازی، نوآوری، عملکرد شرکت، صنعت هتلداری
کلمات کلیدی انگلیسی: Social media - Branding - Innovation - Firm performance - Hotel industry
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: به صورت انگلیسی درج شده ✓
بیس: است ✓
مدل مفهومی: دارد ✓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: دارد ✓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1016/j.chb.2017.09.026
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1- مقدمه

1-1 صنعت مهمان نوازی

2. زمینه نظری

2-1 دیدگاه مبتنی بر منبع

2-2 رسانه های اجتماعی و عملکرد شرکت

2-3 نقش واسطه قابلیت بازاریابی

3- روش

3-1 اطلاعات و نمونه

3-2 معیارها

4. نتایج

4-1 تحلیل توصیفی

4-2 مدل اندازه گیری داده ها

4-3 تحلیل عامل تأییدی

4-4 مدل برآورد و نتایج

5- بحث و نتیجه گیری

6. مفاهیم علمی و عملی

7. محدودیت ها و مسیری برای مطالعات آینده

منابع

نمونه متن انگلیسی

Abstract

This study provides a new perspective on the effect of social media use in SMEs. The purpose of this paper is to investigate the influence of social media on firm performance with mediating role of marketing capabilities in the UK, hotel industry. In this research, a structural equation modelling method has been employed for data analysis. The survey data has been collected by mail survey from a sample of 384 hotels in the UK. Results from the data analysis demonstrate the positive and significant relationship between social media use and firm performance. However, the findings highlighted that marketing capabilities, namely branding and innovation, positively and significantly mediate the association between social media use and firm performance.

نمونه متن ترجمه

چکیده

این مطالعه یک دیدگاه جدید در مورد تاثیر رسانه های اجتماعی در شرکت های کوچک و متوسط SME ارائه می دهد. هدف این مقاله بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی بر عملکرد شرکت با نقش میانجی قابلیت های بازاریابی در صنعت هتلداری بریتانیا، می باشد. در این تحقیق، یک روش مدل سازی معادلات ساختاری برای تحلیل داده ها بکار گرفته شده است. داده های نظرسنجی توسط پیمایش های پستی از 384 هتل در بریتانیا جمع آوری شده اند. نتایج تجزیه و تحلیل داده ها، رابطه مثبت و معناداری بین استفاده از رسانه های اجتماعی و عملکرد شرکت را نشان می دهد. با این حال، یافته ها نشان می دهد که قابلیت های بازاریابی، مانند برندسازی و نوآوری، ارتباط مثبت و معناداری را بین استفاده از رسانه های اجتماعی و عملکرد شرکت را برجسته می سازد. در دو دهه گذشته، نوآوری های اینترنتی نقش مهمی در عملکرد کسب و کار ایفاء کرده اند (Kim, Li, & Brymer, 2016).