ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
In this study, we examine the influence of different components of dynamic capabilities on value-based pricing and export performance. We develop a research model investigating the three component factors of dynamic capabilities, that is, adaptive capability, absorptive capability, and innovative capability, and their respective influence on value-based pricing and export performance. Furthermore, we hypothesize a relationship between value-based pricing and export performance. Building upon a sample of 172 Austrian CEOs and marketing managers, we test our hypotheses through structural equation modeling using partial least squares. The results reveal that a firm’s adaptive capability and innovative capability both positively influence value-based pricing. Furthermore, our results show that adaptive capability has a positive influence on export performance. The relationship between value-based pricing and export performance could not be supported. Hence, we conclude that a firm’s adaptive capability plays a central role in international pricing and leads to enhanced export performance.
در این مطالعه، ما به بررسی تاثیر مولفههای مختلف قابلیتهای پویا روی قیمتگذاری ارزش-محور و عملکرد صادرات میپردازیم. ما یک مدل پژوهشی را برای بررسی سه فاکتور مولفهای قابلیتهای پویا، یعنی، قابلیت تطبیقی، ظرفیت جذب، ظرفیت نوآوری، و تاثیر متناظر آنها روی قیمتگذاری ارزش-محور و عملکرد صادرات، توسعه میدهیم. علاوهبراین، ما رابطهای را بین قیمتگذاری ارزش-محور و عملکرد صادرات فرضیهسازی میکنیم. بر اساس نمونهای از 172 مدیرعامل استرالیایی و مدیران بازاریابی، ما فرضیههای خود را از طریق مدلبندی معادلهی ساختاری با استفاده از حداقل مربعات جزئی تست میکنیم. نتایج نشان میدهند که ظرفیت تطبیقی یک شرکت و ظرفیت نوآوری، هر دو دارای تاثیر مثبتی روی قیمتگذاری ارزش-محور هستند. علاوهبراین، نتایج ما نشان میدهند که ظرفیت تطبیقی دارای تاثیر مثبتی روی عملکرد صادرات است. رابطهی بین قیمتگذاری ارزش-محور و عملکرد صادرات را نمیتوان پشتیبانی کرد. از اینرو، ما نتیجه میگیریم که ظرفیت تطبیقی یک شرکت، نقشی حیاتی را در قیمتگذاری بینالمللی ایفا میکند و منجر به افزایش عملکرد صادرات میشود.