تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله خوانایی افشاگری و حساسیت قضاوت‌ های ارزیابی سرمایه‌گذاران در مورد اطلاعات بیرونی – نشریه SSRN

عنوان فارسی: خوانایی افشاگری و حساسیت قضاوت‌ های ارزیابی سرمایه‌گذاران در مورد اطلاعات بیرونی
عنوان انگلیسی: Disclosure Readability and the Sensitivity of Investors’ Valuation Judgments to Outside Information
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 50 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 34
سال انتشار : 2016 نشریه : SSRN
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 8521 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 2.12Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: حسابداری
گرایش های مرتبط با این مقاله: حسابرسی و حسابداری مالی
دانشگاه: دانشگاه آیووا - گروه حسابداری
کلمات کلیدی: افشاگری داوطلبانه، خوانایی، جستجوی اطلاعات، پردازش اطلاعات
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه نشده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. پیشگفتار

2. تحقیقات قبلی، نظریه، و فرضیات

اثرات خوانایی افشاگری روی کاربران صورت‌های مالی

خوانایی افشاگری و اطلاعات بیرونی

جستجوی اطلاعات و اتکاء بر اطلاعات بیرونی

3. روش

شرکت کنندگان

طرح و دستکاری‌ها

وظیفه و روال

متغییرهای وابسته اولیه

4. نتایج

کنترل‌های دستکاری و سوالات درک مطلب

آزمایش فرضیه 1

آزمایش فرضیات 2، 3 و 4

تجزیه و تحلیل‌های اضافی

5. نتیجه‌گیری

نمونه متن انگلیسی

ABSTRACT

Prior literature suggests that investors react less strongly to information in less readable disclosures. We extend this literature by considering how disclosure readability affects the sensitivity of investors’ valuation judgments to the information contained in outside (i.e., non-firm) sources of information. Using an experiment, we present investors with a disclosure containing mixed news about the valence of firm performance, and this disclosure varies in readability. We find that investors who initially view a less readable firm disclosure provide valuation judgments that incorporate the outside information to a greater extent, such that their valuation judgments are more sensitive to whether outside information is relatively more or less supportive of management’s positive forward-looking statements. We find evidence that this occurs primarily because investors who view a less readable initial disclosure feel less comfortable evaluating the firm and, in turn, rely more on the outside information. We also find that viewing a less readable firm disclosure indirectly increases the extent to which participants search outside information. Combined, our results suggest that investors’ valuation judgments may be more influenced by outside sources of information when managers provide less readable firm disclosures, potentially limiting the extent to which managers can benefit from strategically issuing less readable disclosures to obfuscate poor performance. These findings also imply that investors might over-rely on more readable disclosures while discounting outside sources of information about the firm.

نمونه متن ترجمه

چکیده

تحقیقات قبلی نشان می‌دهند سرمایه‌گذاران با شدت کمتری به اطلاعات در افشاگری‌های با خوانایی کمتر، واکنش نشان می‌دهد. این تحقیقات را با در نظر گرفتن نحوه تاثیر خوانایی افشاگری روی حساسیت قضاوت‌های ارزیابی سرمایه‌گذاران در مورد اطلاعات موجود در منابع بیرونی (یعنی، غیر شرکتی) توسعه می‌دهیم. به طور تجربی، افشاگریِ با اخبار ضد و نقیضی درباره ارزش عملکرد شرکت را برای سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهیم و این افشاگری از نظر خوانایی، متغییر است. در می‌یابیم که سرمایه‌گذارانی که افشاگری شرکت را عمدتا دارای خوانایی کمتری در نظر می‌گیرند قضاوت‌های ارزیابی ارائه می‌دهند که به میزان بیشتری اطلاعات بیرونی را ادغام می‌کنند، به طوری که قضاوت‌های ارزیابی آن‌ها حساسیت بیشتری نسبت به این امر دارند که آیا اطلاعات بیرونی، پشتیبانی نسبتا کمتر یا بیشتری را برای اظهارات نوگرایانه مثبت مدیریت فراهم می‌کنند. شواهدی را کشف می‌کنیم که این امر عمدتا بدین دلیل رخ می‌دهد که سرمایه‌گذارانی که افشاگری اولیه را با خوانایی کمتری درک می‌کنند در ارزیابی شرکت، احساس راحتی بیشتری دارند و به نوبه خود، بیشتر بر اطلاعات بیرونی تکیه دارند. همچنین کشف می‌کنیم که در نظر گرفتن افشاگری شرکت به عنوان دارای خوانایی کمتر به طور مستقیم میزان جستجوی اطلاعات بیرونی توسط شرکت کنندگان را افزایش می‌دهد. به طور خلاصه، نتایج ما نشان می‌دهند هنگامی که مدیران، افشاگری‌های با خوانایی کمتری را در مورد شرکت فراهم می‌کنند، قضاوت‌های ارزیابی سرمایه‌گذاران ممکن است بیشتر تحت تاثیر منابع بیرونی قرار گیرند، و این به طور بالقوه میزان بهره‌مندی مدیران از انتشار استراژیک افشاگری‌های با خوانایی کمتر به منظور پنهان ساختن عملکرد ضعیف را محدود می‌سازد. این یافته‌ها همچنین حاکی از آن هستند که سرمایه‌گذاران ممکن است بیشتری روی افشاگری‌های با خوانایی بیشتر و در عین حال کاهش منابع اطلاعات بیرونی در مورد شرکت تکیه داشته باشند.