ترجمه مقاله بازاریابی رسانه اجتماعی و دیجیتال در آموزش کسب وکار - نشریه Sage

ترجمه مقاله بازاریابی رسانه اجتماعی و دیجیتال در آموزش کسب وکار - نشریه Sage
قیمت خرید این محصول
۲۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
بازاریابی رسانه اجتماعی و دیجیتال در آموزش کسب وکار: مفاهیمی برای دوره تحصیلات (برنامه آموزشی) بازازیابی
عنوان انگلیسی
Digital and Social Media Marketing in Business Education: Implications for the Marketing Curriculum
صفحات مقاله فارسی
11
صفحات مقاله انگلیسی
5
سال انتشار
2015
نشریه
سیج - Sage
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
8743
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
بازاریابی و مدیریت کسب و کار
مجله
مجله آموزش بازاریابی - Journal of Marketing Education
دانشگاه
کالج بابسون، ایالات متحده آمریکا
فهرست مطالب
یک نگاه به گذشته: چالش دیجیتال در آموزش بازاریابی
مدل های یادگیری، تئوری ها، چارچوب ها و راهنماها
یک نگاه به جلو: ضرورت دیجیتال در آموزش بازاریابی
برنامه آموزشی بازاریابی: چیستی
مشارکت دانشجویان: چگونگی
مهاجران دیجیتال، بومیان دیجیتال را درگیر می کنند
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
The Journal of Marketing Education (JME) is considered a premier outlet for educational scholarship as related to teaching and learning in marketing. The journal was one of three principal marketing education journals used by Brennan (2012) to determine the major themes as related to marketing education between 2008 and 2012. The four major themes that evolved from a review of the marketing literature were: (1) teaching and learning; (2) ethics, corporate social responsibility, and sustainability; (3) employability; and (4) the digital challenge in curriculum design
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
مجله  آموزش بازاریابی (JME) یک مجرای برتر (برجسته) برای تحقیق دانشجویی در نظر گرفته شده است که با آموزش و یادگیری در بازاریابی مرتبط می باشد. این مجله، یکی از 3 مجله ی آموزش بازاریابی اصلی می باشد که توسط برنان (2012) برای تعیین زمینه های اصلی مرتبط با آموزش بازاریابی بین سال های 2008-2012 مورد استفاده قرار گرفته بود. 4 زمینه ی اصلی که از مرور روی متون بازاریابی نمودار شده اند شامل: (1) آموزش و یادگیری؛ (2) اخلاق، مسئولیت اجتماعی حقوقی، و پایداری؛ (3) قابلیت استخدام و (4) چالش دیجیتال در طراحی برنامه ی آموزشی می باشد.

بدون دیدگاه