ترجمه مقاله درک و طراحی یک دنده مغناطیسی خطی - نشریه IEEE

ترجمه مقاله درک و طراحی یک دنده مغناطیسی خطی - نشریه IEEE
قیمت خرید این محصول
۲۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
درک و طراحی یک دنده مغناطیسی خطی
عنوان انگلیسی
Design and Realization of a Linear Magnetic Gear
صفحات مقاله فارسی
9
صفحات مقاله انگلیسی
4
سال انتشار
2011
نشریه
آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
6669
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی برق، مهندسی مکانیک و فیزیک
گرایش های مرتبط با این مقاله
فیزیک کاربردی، طراحی جامدات و مخابرات میدان و موج
مجله
نتایج و یافته ها در زمینه مغناطیس - TRANSACTIONS ON MAGNETICS
دانشگاه
گروه مهندسی الکترونیک و تجهیزات الکترونیکی، دانشگاه شفیلد، بریتانیا
کلمات کلیدی
دستگاه خطی، چرخ دنده های مغناطیسی خطی، آهنرباهای دائمی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
1.معرفی
2.چگالی نیرو
3.مطالعات شبیه سازی
4.دنده مغناطیسی ثابت کننده
5.نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
This paper describes a 3.25:1 linear magnetic gear which has been designed and prototyped to meet the performance requirements of an aerospace application. It has been shown that the force capability of the linear magnetic gear is very sensitive to the spacing between the pole-piece rings and that a 5% reduction in the distance between pole pieces may result in a 30% decrease in force transmission capability. It has also been shown that for a given output stroke requirement, in order to maximize volumetric force density, magnetic designs with large airgap diameters and shorter high-speed armature axial lengths would be preferred.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
این مقاله یک دنده ی خطی مغناطیسی  3.25:1 که برای مقاصد هوا فضایی طراحی و نمونه سازی شده است  را تشریح می کند.به اثبات رسیده است که توانایی نیروی دنده مغناطیسی خطی به فضای میان حلقه های قعه های قطبی بستگی دارد و اینکه کاهش 5 درصدی فاصله میان قطعات قطب می تواند باعث کاهش 30 درصدی در قابلیت انتقال توان گردد.همچنین می دانیم که برای یک حد ضربه ی خروجی مشخص ،به منظور ماکزیمم کردن چگالی نیروی حجمی ،طراحی های مغناطیسی با شعاع air gap های بزرگ و طول محوری آرماتور سرعت بالا ی کمتر،بهتر عمل می کنند.

بدون دیدگاه