تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله جهت گیری مشتری و عملکرد شرکت – نشریه الزویر

عنوان فارسی: جهت گیری مشتری و عملکرد شرکت: تعاملات میانه روی پیوسته و رهبری اخلاقی و شدت رقابت
عنوان انگلیسی: Customer orientation and firm performance: The joint moderating effects of ethical leadership and competitive intensity
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 28
سال انتشار : 2019 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
نوع مقاله : ISI نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
پایگاه : اسکوپوس کد محصول : 9554
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.00Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت کسب و کار، مدیریت اجرایی و مدیریت عملکرد
مجله: مجله پژوهش کسب و کار - Journal of Business Research
دانشگاه: دانشکده اقتصاد و مدیریت، مؤسسه فناوری هاربین، چین
کلمات کلیدی: جهت گیری مشتری، رهبری اخلاقی، شدت رقابت، عملکرد شرکت
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: ترجمه شده است ✓
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2019.03.021
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1- مقدمه

2- اصول تئوری و ارائه فرضیه

2-1 رهبری انسانی

2-2 رهبری عادلانه

2-3 رهبری میانه رو

2-4: CO – رهبری انسانی و CI

2-5 CO – عدالت – رهبری و CI

2-6 CO، رهبری میانه رو و CI

3- روش تحقیق

3-1 نمونه ها و اختصاص اطلاعات

3-2 اندازه گیری ها

3-3 جهت گیری مطلوبیت اجتماعی

3-4 واریانس روش مشترک

3-5 اعتبار و پایایی

4- تحلیل داده ها

4-1 نتایج

4-2 کنترل دقت

5- بحث

5-1 تاثیرات تئوری

5-2 کاربردهای مدیریتی

5-3 محدودیت های تحقیق

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Although the importance of customer orientation (CO) has been recognized, its relationship with firm performance is far from clear. This lack of clarity is partly because the impact of CO on firm performance may depend on certain internal or external factors. Based on social learning theory and an interactional perspective, this study concurrently explores the separate and joint moderating effects of ethical leadership and competitive intensity. Survey data from 264 Chinese firms was collected to test the hypotheses. The results show that humane leadership and moderation leadership help firms to better leverage CO for enhancing their performance. The absence of moderation leadership may be particularly harmful for firms operating in a less competitive environment while the moderating effect is not influenced by competitive intensity. In addition, justice leadership has a positive impact for firms operating in a more competitive environment, which assists firms to better realize the benefits of CO.

نمونه متن ترجمه

چکیده

اگرچه اهمیت جهت گیری مشتری (CO ) تشخیص داده شده است اما رابطه آن با عملکرد شرکت بسیار شفاف نیست. عدم وجود شفافیت تا حدودی به دلیل تاثیر CO بر عملکرد شرکت می باشد و بستگی به فاکتورهای خاص داخلی و خارجی دارد. بر اساس نظریه یادگیری اجتماعی و با استفاده از یک چشم انداز بین المللی، این تحقیق به بررسی تاثیرات میانه رو مجزا و پیوسته رهبری اخلاقی و شدت رقابت می پردازد. اطلاعات تحقیق به دست آمده از 264 شرکت چینی برای بررسی فرضیه ها گردآوری شده اند. نتایج نشان می دهد که رهبری انسانی و رهبری میانه رو به شرکت ها کمک می کنند تا برداشت بهتری از CO جهت افزایش عملکرد خود داشته باشند. عدم وجود رهبری میانه رو می تواند برای آن دسته از شرکت هایی مضر باشد که در بازار رقابت صدمه دیده باشند در حالی که تاثیر میانه روی تحت تاثیر شدت رقابت قرار نمی گیرد. به علاوه، رهبری منصفانه تاثیر مثبتی بر شرکت های فعال در محیط های رقابتی تر دارند که به تشخیص مزایای CO کمک می کنند.