تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله آموزش برنامه درسی – نشریه CiteSeerX

عنوان فارسی: آموزش برنامه درسی
عنوان انگلیسی: Curriculum Learning
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 18 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 16
نشریه : CiteSeerX فرمت مقاله انگلیسی : PDF
فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده کد محصول : 9218
محتوای فایل : zip حجم فایل : 946.48Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: علوم تربیتی
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت و برنامه ریزی آموزشی
دانشگاه: گروه IRO، مونترال
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر: ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1- مقدمه

2- نکاتی در خصوص مسئله بهینه سازی سخت یادگیری شبکه های عصبی عمیق

3- برنامه درسی به عنوان روش مستمر

4- آزمایشات اسباب بازی با معیار محدب

4-1 مثال های شفاف تر به تعمیم بهتر و سریع تر کمک می کنند

4-2 معرفی تدریجی مثال های سخت تر موجب تسریع آموزش انلاین می شود

5- آزمایشاتی بر روی تشخیص شکل

6- آزمایشات بر روی مدل سازی زبان

6-1 معماری

6-2 آزمایشات

7- بحث و کار های آینده

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Humans and animals learn much better when the examples are not randomly presented but organized in a meaningful order which illustrates gradually more concepts, and gradually more complex ones. Here, we formalize such training strategies in the context of machine learning, and call them “curriculum learning”. In the context of recent research studying the difficulty of training in the presence of non-convex training criteria (for deep deterministic and stochastic neural networks), we explore curriculum learning in various set-ups. The experiments show that significant improvements in generalization can be achieved. We hypothesize that curriculum learning has both an effect on the speed of convergence of the training process to a minimum and, in the case of non-convex criteria, on the quality of the local minima obtained: curriculum learning can be seen as a particular form of continuation method (a general strategy for global optimization of nonconvex functions).

نمونه متن ترجمه

چکیده

انسان ها و حیوانات زمانی بهتر یاد می گیرند که مثال هایی به طور سازمان دهی شده و به شکلی معنی دار( نه به طور تصادفی) به آن ها ارایه شود که به تدریج این مثال ها موجب شفاف تر شدن تدریجی مفاهیم پیچیده شود. در این جا ما با این راهبرد های آموزشی در زمینه یادگیری ماشینی آشنا شده و آن ها را یادگیری برنامه آموزشی می نامیم. در مطالعات تحقیقاتی اخیر، سختی آموزش در حضور معیار های آموزشی غیر محدب ( برای شبکه های عصبی تصادفی و قطعی عمیق)، ما به بررسی آموزش برنامه درسی در شرایط مختلف می پردازیم.آزمایشات نشان می دهند که پیشرفت های قابل توجهی را می توان در زمینه تعمیم و کلیت بخشی حاصل کرد. فرضیه ما این است که آموزش برنامه درسی هم بر روی سرعت همگرایی فرایند آموزشی به میزان حداقل اثر داشته و هم در حضور معیار های غیر محدب، بر روی کیفیت کمینه محلی اثر دارد. آموزش برنامه درسی یک شکل ویژه از روش مستمر است( یک راهبرد عمومی برای بهینه سازی جهانی توابع غیر محدب است).