ترجمه مقاله عوامل بحرانی پذیرش سیستم CRM در بیمارستان: رویکردهای سیستم اطلاعاتی و سازمانی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله عوامل بحرانی پذیرش سیستم CRM در بیمارستان: رویکردهای سیستم اطلاعاتی و سازمانی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
عوامل بحرانی پذیرش سیستم CRM در بیمارستان: رویکردهای سیستم اطلاعاتی و سازمانی
عنوان انگلیسی
Critical factors of hospital adoption on CRM system: Organizational and information system perspectives
صفحات مقاله فارسی
33
صفحات مقاله انگلیسی
12
سال انتشار
2010
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
5167
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی فناوری اطلاعات، مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت کسب و کار (MBA)، مدیریت استراتژیک، مدیریت سیستمهای اطلاعات مدیریت فناوری اطلاعات
مجله
سیستم های پشتیبانی تصمیم
دانشگاه
گروه مدیریت اطلاعات، دانشگاه ملی چانگ چنگ، تایوان
کلمات کلیدی
فناوری اطلاعات مراقبت بهداشتی، مدیریت ارتباط با مشتری، پذیرش سیستم های اطلاعاتی، بیمارستان ها.
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. مرور ادبیات
1. 2 مدیریت ارتباط با مشتری
2. 2 CRM و سیستم های حمایتی در بیمارستان ها
3. 2 پیشایندهای پذیرش CRMS در بیمارستان ها
3. روش تحقیق
1. 3 مدل تحقیق
2. 3 فرضیات تحقیق
1. 2. 3 اندازه سازمان
2. 2. 3 قابلیت های IS پرسنل
3. 2. 3 نوآوری مدیران اجرایی ارشد
4. 2. 3 قابلیت های مدیریت دانش
5. 2. 3 مزیت نسبی و پیچیدگی
3. 3 تعاریف متغیرها و اندازه گیری
1. 3. 3 اندازه سازمان
2. 3. 3 قابلیت های IS پرسنل
3. 3. 3 نوآوری مدیران اجرایی ارشد
4. 3 . 3 قابلیت های مدیریت دانش
5. 3. 3 مزیت نسبی
6. 3. 3 پیچیدگی
7. 3. 3 پذیرش CRMS
4. 3 جمعیت و روش نمونه برداری
5. 3 طراحی پرسشنامه
6. 3 توزیع و جمع آوری پرسشنامه
4. تحلیل داده ها و نتایج
1. 4 شاخصه های نمونه
2. 4 تحلیل پایایی و روایی سازه
3. 4 فرضیات تحلیل تشخیصی
4. 4 نتایج تست فرضیه
5. بحث
1. 5 اندازه سازمان
2. 5 قابلیت های IS پرسنل
3. 5 نوآوری مدیران اجرایی ارشد
4. 5 قابلیت های مدیریت دانش
5. 5 مزیت نسبی
6. 5 پیچیدگی
6. مفاهیم
1. 6 مفاهیم برای محققین
2. 6 مفاهیم برای بیمارستان ها
3. 6 مفاهیم برای فروشندگان CRMS
4. 6 مفاهیم برای دولت
5. 6 محدودیت های این مطالعه
7. نتیجه گیری
ضمیمه A. پرسشنامه
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
abstract

The recent rapid increase in the amount of medical information has pushed hospitals to confront an essential issue which is how to utilize healthcare information technology to improve healthcare services quality. Customer relationship management system (CRMS) is an innovative technology which facilitates the process to acquire, develop, and maintain customer relationships more efficiently and effectively. From the business perspective, patients represent the major customers of the hospital who receive and feel the healthcare services directly and realistically. Although the critical factors for the adoption of information systems have been identified in previous studies, few have specifically explored CRMS adoption in hospitals despite the fact that it has dramatic impacts on the quality of healthcare services and customer satisfaction. To fill this gap, this study proposes an integrated model that incorporates both organizational and system related factors as primary determiners of CRMS adoption in hospitals. A series of surveys were conducted with three levels of health institutions in Taiwan: medical centers, regional hospitals, and community hospitals. The results indicated that hospital size, IS capabilities of staff, innovation of senior executives, knowledge management capabilities, and relative advantage have significant influence on the CRMS adoption. The research results also reveal constructive suggestions to researchers, hospitals, CRMS vendors, and the government to increase the likelihood of adopting CRMS.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
افزایش سریع اخیر مقدار اطلاعات پزشکی بیمارستان ها را با یک مسئله اساسی یعنی نحوه استفاده از فناوری اطلاعات مراقبت بهداشتی برای بهبود کیفیت خدمات مراقبت بهداشتی مواجه کرده است. سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRMS) یک تکنولوژی نو و ابتکاری (خلاق) است که فرایند کسب، توسعه نو حفظ ارتباط با مشتری را به شکلی کارا و موثر تسهیل می نماید. از دیدگاه کسب و کار، بیماران، مشتریان اصلی بیمارستان به حساب می آیند، کسانی که خدمات مراقبت بهداشتی را مستقیماً و به شکلی واقعی دریافت و احساس می کنند. هرچند عوامل بحرانی پذیرش سیستم های اطلاعاتی در مطالعات قبل تشخیص داده شده است، اما عده معدودی پذیرش CRMS در بیمارستان ها را مخصوصاً در بیمارستان ها کشف کرده اند علی رغم اینکه تاثیرات چشمگیری بر کیفیت خدمات مراقبت بهداشتی و رضایتمندی مشتری دارد. برای پر کردن این شکاف، این مطالعه یک مدل یکپارچه پیشنهاد می کند که از عوامل سازمانی و سیستمی به عنوان تعیین کننده های اولیه پذیرش CRMS دربیمارستان ها بهره می برد. یک سری بررسی با سه سطح از موسسات بهداشتی در تایوان انجام شد: مراکز پزشکی، بیمارستان های منطقه ای و بیمارستان های عمومی. نتایج بدست آمده نشان داد اندازه بیمارستان، قابلیت های IS پرسنل، نوآوری مدیران اجرایی ارشد، قابلیت های مدیریت دانش و مزیت نسبی تاثیر معناداری بر پذیرش CRMS دارند. نتایج پژوهش همچنین پیشنهادات سازنده ای به محققین، بیمارستان ها، فروشندگان CRMS و دولت جهت افزایش احتمال پذیرش CRMS ارائه می دهد.

بدون دیدگاه