ترجمه مقاله ارزیابی کیفیت سرویس دهی بانکداری اینترنتی با روش تصمیم گیری چند معیاری فازی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله ارزیابی کیفیت سرویس دهی بانکداری اینترنتی با روش تصمیم گیری چند معیاری فازی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۵,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
یافتن معیار های حساس از ارزیابی کیفیت سرویس دهی بانکداری اینترنتی با استفاده از روش تصمیم گیری چند معیاری فازی
عنوان انگلیسی
Finding critical criteria of evaluating electronic service quality of Internet banking using fuzzy multiple-criteria decision making
صفحات مقاله فارسی
21
صفحات مقاله انگلیسی
7
سال انتشار
2011
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
5555
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت و مهندسی فناوری اطلاعات IT
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت بازرگانی، بانکداری، تجارت الکترونیک و اینترنت و شبکه های گسترده
مجله
محاسبات نرم کاربردی - Applied Soft Computing
دانشگاه
گروه مدیریت بازرگانی، دانشگاه یوان چانگ مسیحی، تایوان
کلمات کلیدی
بانکداری اینترنتی، MCDM، معیارهای مهم، الگوریتم ژنتیک، کیفیت خدمات، مجموعه های فازی
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. تصمیم سلسله مراتبی بر پایه MCDMفازی
2.1. پرداختن به عدم اطمینان های شناختی
2.2. مقادیر عملکرد پردازشی
3. روش یادگیری برپایه آلگوریتم ژنتیک
3.1. شرح داده ها
3.2. فرمول سازی مسئله
3.3. عملیات ژنتیک
3.4. اجرای آلگوریتم
4. مطالعه تجربی
4.1. بررسی
4.2. ساختن شبکه سلسله مراتبی
4.3. مشخصات پارامتر GA
4.4. بررسی درجه اهمیت
5. بحث و نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Internet banking provides users diverse financial service through the Internet. Under the environment of drastic competition, in order to make customers proceed with transactions on the web site, Internet banking not only should provide complete functions of operations but also advance their electronic service quality. The electronic service quality evaluation for Internet banking can be treated as a multiple-criteria decision making (MCDM) problem. As for evaluating the electronic service quality, since the traditional Likert scale cannot deal with uncertain assessments according to human intuition for the service quality evaluation, fuzzy numbers are employed to measure decision-makers’ subjective preferences. This paper treats the given hierarchical network with the fuzzy MCDM as a feed-forward neural network and aims to develop a genetic-algorithm-based method to automatically determine degrees of importance of respective criteria. Then, critical criteria for evaluating service quality can be easily identified. In the empirical study, five domestic banks belonging to financial holding companies in Taiwan are selected to find critical criteria. The findings provide useful information to Internet banks for improving the electronic service quality.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
بانکداری اینترنتی ، سرویس دهی های بانکی را برای کاربران از طریق اینترنت ممکن می سازد.در یک محیط رقابتی ، برای این که کاربران تراکنش های خود را از طریق وب سایت انجام دهند، بانکداری اینترنتی نه تنها باید ارائه دهنده عمکلرد صحیح و کامل باشد بلکه همچنین کیفیت سرویس دهی الکترونیک خود را نیز باید بهبود بخشند. ارزیابی کیفیت سرویس اکترونیکی برای بانکداری اینترنتی را می توان از طریق مسئله تصمیم گیری چند معیاری فازی (MCDM) انجام داد. به منظور ارزیابی کیفیت سرویس های الکترونیکی ، به دلیل این که مقیاس قدیمی لیکرت نمی تواند با یک درک و بینش انسانی برای بررسی کیفیت سرویس بپردازد ، تصمیم گیران از اعداد فازی برای اندازه گیری اهداف مربوطه استفاده می شود. این مقاله با شبکه سلسله مراتبی داده شده با روش MCDM برخورد می کند با هدف این که یک روش بر پایه آلگوریتم ژنتیکی برای تصمیم گیری خودکار درجات اهمیت معایر های مربوطه توسعه دهد . سپس معیار حیاتی برای ارزیابی کیفیت سرویس دهی را می توان به سادگی مشخص کرد . در این تحقیق تجربی ، پنج بانک داخلی متعلق به شرکت های مالی در تایوان برای یافتن معیار های حیاتی انتخاب شده اند. این یافته ها ارائه دهنده اطلاعات مفید و کاربردی برای بانک های اینترنتی برای بهبود کیفیت سرویس الکترونیکی هستند.

بدون دیدگاه