تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله روش های مدیریت ریسک اعتباری (CRM) در بانک های تجاری بنگلادش – SciencePG

عنوان فارسی: روش های مدیریت ریسک اعتباری (CRM) در بانک های تجاری بنگلادش: بررسی بانک عمومی و آموزشی ویبولیتین
عنوان انگلیسی: Credit Risk Management (CRM) Practices in Commercial Banks of Bangladesh: “A Study on Basic Bank Ltd.”
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 27
سال انتشار : 2015 نشریه : SciencePG (Sciencepublishinggroup)
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 4807 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 692.36Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: علوم اقتصادی و مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: اقتصاد پول و بانکداری، بانکداری اسلامی، اقتصاد پولی، مدیریت مالی و بانکداری
مجله: مجله بین المللی اقتصاد، امور مالی و علوم مدیریت
دانشگاه: گروه بانکداری و بیمه، دانشکده مطالعات بازرگانی، دانشگاه داکا، بنگلادش
کلمات کلیدی: BBL، شیوه CRM، ROA، NPLR، CAR، STLR
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است
وضعیت ضمیمه: ترجمه نشده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. مقدمه

1.1. مروری بر ادبیات پیشینه

1.2. هدف این مطالعه

1.3. روش تحقیق

1.3.1. نوع داده ها

1.3.2. نوع پژوهش

1.3.3. ابزار تجزیه و تحلیل داده ها

2. شیوه CRM در BASIC Bank Ltd (بانک بیسیک با مسئولیت محدود)

2.1. سیاست ریسک اعتباری بانک بیسیک با مسئولیت محدود

2.2. بخش مدیریت ریسک اعتباری

2.3. طرف های مدیریت ریسک اعتباری

2.4. تایید اعتبار بانک بیسیک با مسئولیت محدود

2.4.1. مقامات تایید وام های فردی و صنفی

2.4.2. معیار وام دهی برای وام عمومی

2.4.3. معیار وام دهی برای SME و وام صنفی

2.5. وصول اعتبار از بانک بیسیک با مسئولیت محدود

2.5.1. فرایندهای وصول

2.5.2. مراحل وصول

2.6. طبقه بندی & سیاست تشخیص اعتبار از دست رفته

2.7. روش های تامین بانک بیسیک

2.7.1. ذخیره شرط عمومی

2.7.2. ذخیره شرط خاص

2.8. زمانبندی مجدد وام

2.8.1. زمانبندی وام های مدت دار

2.8.2. زماننبدی وام احتیاجی و مستمر

2.9. اصلاح نمونه کار بد از بانک بیسیک محدود

2.9.1. مدیریت دارایی خاص- SME و بانکداری خرده فروشی

2.9.2. مدیریت دارایی خاص & بازرسی اعتبار – بانکداری عمده فروشی & تجارت های متوسط

3. عملکرد CRM بانک بیسیک با مسئولیت محدود (تجزیه و تحلیل روند و نسبت)

3.1. تجزیه و تحلیل روند

3.1.1. روند کلی وام ها و پیش پرداخت ها

3.1.2. روند وام های طبقه بندی شده (NPL)

3.1.3. روندوام طبقه بندی نشده (استاندارد)

3.1.4. ذخیره شرط در برابر پیش پرداخت ها & وام های طبقه بندی شده

3.2. تجزیه و تحلیل نسبت

3.2.1. وام استاندارد برای نسبت کلی وام ها

3.2.2. وام غیر اجرایی به نسبت کل وام ها

4. تاثیر CRM بر سودآوری بانکی (تجزیه و تحلیل آماری)

4.1. بررسی اجمالی این تحقیق

4.2. تحقیقات قبلی در مورد این موضوع

4.3. انتخاب نمونه و مشخصات مدل

4.4. ورودی داد ها و خطر رگرسیون

4.5. نتایج تحقیق و تفسیر

4.5.1. تجزیه و تحلیل رگرسیون

4.5.2. تجزیه و تحلیل ضرایب

4.5.3. آزمون آنالیز واریانس

5. یافته ها، توصیه ها و نتیجه گیری

5.1. خلاصه ای از یافته ها

5.2. توصیه ها

5.3. نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

This Paper is not only a way for getting acknowledged about the efficiency in managing credit risk of Bangladeshi Banks, but also a conclusive reference for studying how CRM practices helps to increase profitability and long term sustainability of commercial banks. Credit risk management encompasses identification, measurement, matching mitigations, monitoring and control of the credit risk exposures. For conducting this research, I have to collect secondary data relating to the financial status of Basic Bank Ltd.In my analysis I have divulged a comprehensive overview about CRM in different phase of my report. First, I have described about the CRM practice and performance of BBL. Then, I analyze the impact of CRM on financial performance of bank. I have used Ms Excel as well as SPSS software to compare relationship between CRM and banks profitability. After analysis and discussion I have identified some conclusive findings of my research paper.

نمونه متن ترجمه

چکیده

این مقاله نه تنها یک راهی برای کسب دانش در مورد کارآمدی در مدیریت ریسک اعتباری بانک های بنگلادش است، بلکه همچنین یک مرجع جامعی برای مطالعه در مورد چگونگی کمک شیوه های CRM در افزایش سودآوری و پایداری بلند مدت بانک های تجاری است. مدیریت ریسک اعتباری شامل شناسایی، اندازه گیری، تطبیق تعدیل، نظارت و کنترل خطرات ریسک اعتباری است. برای انجام این تحقیق، من باید داده های ثانویه مرتبط با وضعیت های مالی بانک بیسیک با مسئولیت محدود را جمع آوری می کردم. در تجزیه و تحلیل ام من مروری جامع در مورد CRM را در مراحل مختلف گزارش ام نشان دادم. نخست، شیوه های CRM و عملکرد BBL را شرح دادم. سپس، تاثیر CRM بر روی عمکلرد مالی بانک را تجزیه و تحلیل کردم. از نرم افزارهای Ms Excel و همچنین SPSS استفاده کردم تا روابط بین CRM و سودآوری بانک ها را مقایسه کنم. بعد از تجزیه و تحلیل و بحث در مورد آنها، برخی از یافته های نهایی از این مقاله استخراج شد.