منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله CoRoute پروتکل مسیریابی Anypath شناختی خودرویی جدید - نشریه IEEE

ترجمه مقاله CoRoute پروتکل مسیریابی Anypath شناختی خودرویی جدید - نشریه IEEE
قیمت خرید این محصول
۳۵,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
CoRoute: یک پروتکل مسیریابی Anypath شناختی خودرویی جدید
عنوان انگلیسی
CoRoute: A New Cognitive Anypath Vehicular Routing Protocol
صفحات مقاله فارسی
18
صفحات مقاله انگلیسی
6
سال انتشار
2011
نشریه
آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
6612
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی فناوری اطلاعات و فناوری اطلاعات و ارتباطات
گرایش های مرتبط با این مقاله
مخابرات سیار، دیتا، اینترنت و شبکه های گسترده و سامانه های شبکه ای
مجله
هفتمین کنفرانس بین المللی ارتباطات بی سیم و محاسبات سیار
دانشگاه
گروه علوم کامپیوتر، دانشگاه کالیفرنیا، لس آنجلس، آمریکا
کلمات کلیدی
شبکه خودرویی، پروتکل مسیریابی، شبکه های ادراکی (شناختی)
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
CoVanet.  II شبکه اد هاک خودرویی شناختی
A . معماری شبکه CoVanet
B. طیف حسی و تخصیص کانال
III COROUTE . پروتکل مسیریابی خودرویی anypath شناختی
A . ارزیابی ETX
B . ارزیابی ETT
D . پیاده سازی مجموعه ارسالی
IV . ارزیابی
A. راه اندازی شبیه سازی
B. نتایج شبیه سازی
V .کار مرتبط با مسیریابی VANET شناختی
VI. نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Vehicular communications promise to bring us safer driving and better traffic control. Dedicated Short Range Communications (DSRC) and IEEE 802.11p are now well established standards for the inter-vehicle and vehicle-to-road side unit (RSU) communication. These channels, however, are of limited capacity and are not sufficient to support the broad range of services envisioned in VANETs. Thus, vehicles will utilize WiFi (802.11 a/b/g) and unlicensed ISM band to acquire more capacity. Unfortunately, the WiFi channels in urban area are already heavily subscribed by residential customers. In this paper, we propose CoVanet, a cognitive vehicular ad hoc network architecture that allows vehicles opportunistic access to WiFi channels. CoVanet is the first approach to use cognitive radios in a VANET. It differs from conventional cognitive radio strategies in that it uses unlicensed band and operates in an ad hoc, multihop mode. In CoVanet, network topology and channel environment change frequently due to high node mobility. The main contribution of this work is a Cognitive Ad hoc Vehicular Routing Protocol (CoRoute) that utilizes geographical location and sensed channel information. Simulation results demonstrate CoRoute efficiency and robustness to mobility and external interference.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
ارتباطات خودرویی به ما وعده رانندگی ایمن تر و کنترل ترافیک بهتر را میدهند . ارتباطات کوتاه برد اختصاصی (DSRC) و استاندارد IEEE 802.11p در حال حاضر استاندارد هایی هستند که برای ارتباطات بین خودرویی و واحد های کنار جادهای با خودرو (RSU) به درستی ایجاد شده اند. این کانال ها، با این حال، از نظر ظرفیتی محدود هستند و برای حمایت از طیف گسترده ای از خدمات قابل پیشبینی به VANETs کافی نیستند. بنابراین، خودروها برای به دست آوردن ظرفیت بیشتر از WiFi (802.11 A / B / G) و باند ISM بدون مجوز استفاده میکنند. متاسفانه، کانال های وای فای در مناطق شهری به شدت توسط مشتریان مسکونی به مشارکت در آمده اند. در این مقاله، CoVanetرا معرفی میکنیم، یک معماری شبکه اد هاک خودرویی شناختی است که به خودروها اجازه می دهد تا از طریق دسترسی فرصت طلبانه به کانال های WiFi دسترسی داشته باشند. CoVanet اولین رویکردی است که از رادیوهای شناختی در یک VANET استفاده میکند. این روش متفاوت از استراتژی های رادیو شناختی متداول است که از باند بدون مجوز و عملیات های یک اد هاک و حالت چند جهشی(multihop) استفاده میکنند. در CoVanet، توپولوژی شبکه و محیط کانال غالبا به دلیل تحرک بالای گره ها تغییر میکند. کمک اصلی این کاریک پروتکل مسیریابی خودرویی ادهاک ادراکی است (CoRoute) که از موقعیت جغرافیایی و کانال حسی اطلاعات بهره گیری میکند . نتایج شبیه سازی نشان دهند بهره وری CoRoute و تحمل پذیری در برابر تحرک و دخالت خارجی می باشد.

بدون دیدگاه