ترجمه مقاله سهم CRM ها در توانایی تقسیم بازار - نشریه الزویر

ترجمه مقاله سهم CRM ها در توانایی تقسیم بازار - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
سهم CRM ها در توانایی تقسیم بازار: مطالعه موردی گروه VIPs
عنوان انگلیسی
The contribution of CRMs to the ability of market segmentation: The case of the VIPS group
صفحات مقاله فارسی
14
صفحات مقاله انگلیسی
10
سال انتشار
2014
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
8013
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت منابع انسانی، مدیریت کسب و کار، منابع انسانی و روابط کار، مدیریت بازرگانی و مدیریت استراتژیک
مجله
کنفرانس سیستم های اطلاعات سازمانی - Conference On Enterprise Information Systems
دانشگاه
دانشکده علوم اجتماعی،، اسپانیا
کلمات کلیدی
مدیریت ارتباط با مشتری، تقسیم بازار، تجربه مشتری
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1 مقدمه

2- جارجوب نظری
2-1 کاربرد، مصرف و تقسیم بازار
2 طرح پژوهش: تحلیل و توسعه قابلیت های دینامیک با استفاده از CRM
3 نمونه مورد بررسی: VIPS و اجرای CRM
4 4-1 سازمان
5 4-2 روش بررسی نمونه مورد نظر
6 4-3 نمونه مورد بررسی
7 نتایج

نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

The subject of study is to show CRM (Customer Relationship Management) Systems as technological resources, that properly implemented, can empower the companies' management skills embodied in an efficient market segmentation strategy. This analysis is based on the case study of VIPs Group, thanks to structured interviews with the head of the Customer's Area. We explain the organization's practices as well as the adoption of their CRM system, from early steps to their implementation and use. Through the use of this technology, companies identify both threats and achieved strengths, materialized in dynamic capabilities. The smart use of these systems allows combining different resources in order to provide new capabilities used to increase the target audience, clients who demands company’s products or services, and focusing on their needs.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
موضوع پژوهش نشان دادن سیستم های CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) به عنوان منبعی تکنولوژیکی است، و به طور صحیح انجام می شود که می تواند با استراتژی تقسیم کارآمد بازار، به مهارت های مدیریت قدرت دهد. این تحلیل بر اساس مطالعه موردی گروه VIPs، با توجه به مصاحبه های ساخت یافته و با ریاست منطقه مشتری انجام شده است. تمرینات سازمانی را همانند اتخاذ سیستم CRM آنها، از آغاز تا پایان و همچنین کاربرد آنها را توضیح می دهیم. با کاربرد این تکنولوژی، شرکت ها می توانند تهدیدات و نیروهای به دست آمده، مادی شده در قابلیت های دینامیک را شناسایی کنند. کاربرد هوشمند این سیستم ها برای ایجاد قابلیت های جدید به منظور افزایش مخاطبان، ارباب‌رجوعانی که به محصولات و خدمات شرکت نیاز دارند و تمرکز بر نیازهای آنها، اجازه می-دهد که منابع مختلف را با هم ترکیب کنیم.

بدون دیدگاه