بررسی نقش امید مصرف کننده در توضیح تاثیر ارزش ادراک شده برند روی پیامدهای ارتباط مشتری با برند در محیط خرده فروشی آنلاین
عنوان انگلیسی
Examining the role of consumer hope in explaining the impact of perceived brand value on customer–brand relationship outcomes in an online retailing environment
صفحات مقاله فارسی
32
صفحات مقاله انگلیسی
11
سال انتشار
2018
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
4.218 در سال 2018
شاخص H_index مجله
65 در سال 2019
شاخص SJR مجله
1.211 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
0969-6989
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2018
کد محصول
10364
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، مدیریت بازرگانی، بازاریابی
مجله
مجله خدمات خرده فروشی و مصرف کننده - Journal of Retailing and Consumer Services
دانشگاه
دانشکده تجارت و اقتصاد تاسمانیان، دانشگاه تاسمانی، استرالیا
کلمات کلیدی
ارزش برند، امید، اعتماد، تعهد، رضایت، دستیابی به هدف
چکیده
1. پیشگفتار
2. پیشزمینه نظری
2.1. امید
2.2. ارزش ادراک شده (کیفیت، قیمت، اجتماعی و عاطفی)
3. توسعه فرضیات
3.1. ارزش برند ادراک شده توسط مشتری (کیفیت، قیمت، اجتماعی و عاطفی) و امید
3.2. پیامدهای امید
3.3. نقش تعدیل کننده کسب هدف مشتری
4. متدلوژی
4.1. معیارها
5. نتایج
5.1. تجزیه و تحلیل عامل تاییدی (CFA)
5.2. تجزیه و تحلیل مسیر
5.3. اثرات غیر مستقیم
5.4. تجزیه و تحلیلهای شیب برای تعدیل
5.5. واسطه (میانجی) تعدیل شده
6. بحث
6.1. پیامدهای گزارشگری مالی
6.2. محدودیتها و جهات آینده
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract
This research examines the role of consumer hope in explaining the impact of perceived brand value on customer–brand relationship outcomes in the context of online retailing. We scrutinise the moderating impact of customer goal attainment on the relationship between consumer hope and customer–brand relationship outcomes. Data were collected from 418 online shoppers. The results indicate that three dimensions of brand value had a positive impact on consumer hope. Consumer hope was also positively related to customer–brand relationship outcome variables and the moderating role of customer goal attainment was supported. Theoretically, this model highlights the important role that hope can play in a customer–brand relationship in an online retail environment.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
این تحقیق به بررسی نقش امید مصرف کننده در توضیح ارزش ادراک شده برند روی پیامدهای ارتباطات مشتری با برند در زمینه خردهفروشی آنلاین میپردازد. همچنین تاثیر تعدیل کننده دستیابی به هدف مشتری روی ارتباط بین امید مصرف کننده پیامدهای ارتباط مشتری-برند را ارزیابی میکنیم. دادهها از 418 خریدار آنلاین جمعآوری شدند. نتایج نشان میدهند که سه بُعد ارزش برند دارای تاثیر مثبتی روی امید مصرف کننده هستند. امید مصرف کننده همچنین دارای ارتباط مثبتی با متغیرهای پیامد ارتباط مشتری-برند بود و نقش تعدیل کننده دستیابی به هدف مشتری پشتیبانی شد. این مدل به لحاظ نظری بر نقش مهمی تاکید دارد که ارتباط مشتری-برند میتواند در محیط خردهفروشی آنلاین داشته باشد.