تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله تصمیم گیری مصرف کننده در بانک های متعارف و بانک اسلامی بر اساس کیفیت مشاهده خدمات – نشریه الزویر

عنوان فارسی: تصمیم گیری مصرف کننده در بانک های متعارف و بانک اسلامی بر اساس کیفیت مشاهده خدمات
عنوان انگلیسی: Consumer Decision Making in Conventional Banks and Islamic Bank based on Quality of Service Perception
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 5 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 10
سال انتشار : 2015 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
نوع مقاله : ISI نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
کد محصول : 9345 رفرنس : دارد ✓
محتوای فایل : zip حجم فایل : 467.64Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت و علوم اقتصادی
گرایش های مرتبط با این مقاله: بانکداری، بانکداری اسلامی، مدیریت منابع انسانی
مجله: دومین کنفرانس جهانی تجارت و علوم اجتماعی - 2nd Global Conference on Business and Social Science
دانشگاه: دانشگاه Jember، اندونزی
کلمات کلیدی: بانکداری اسلامی، بانکداری تطبیقی، تحقیق کیفی، تصمیم‌گیری، ادراک، کیفیت خدمات
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: به انگلیسی درج شده است ✓
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.11.062
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1- مقدمه

2- شرح مسئله

3- اهداف

4- مروری بر پژوهش‌های پیشین

4-1 بانکداری متعارف یا متداول

2-4 ادراک

5- روش‌های تحقیق

6- نتایج و بحث

7- نتیجه‌گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

A high level of competition between Islamic and conventional banking is occurring in Indonesia. They use quality of service as a winning strategy. The objective of this study is to describe and understand customer decision-making in terms of perception of the differences in the quality of services between Islamic and conventional banking. This study is a qualitative research with phenomenological approach. The respondent of the study is Bank Muammalat and Bank Rakyat Indonesia customer. Interviews and documentation are used for data collection. Techniques of analysis involved in this study are data collection, data reduction, data presentation, and conclusion.

نمونه متن ترجمه

چکیده

سطح بالایی از رقابت بین بانک‌های اسلامی و متعارف در اندونزی اتفاق می‌افتد. آنها از کیفیت خدمات به‌عنوان استراتژی برنده شدن استفاده می‌کنند. هدف از این مطالعه، توصیف و مشاهده‌ی تصمیم‌گیری مشتری از نظر درک تفاوت در کیفیت خدمات بین بانکداری اسلامی و متعارف است. این مطالعه یک تحقیق کیفی همراه با رویکرد پدیده شناختی است. این مطالعه بر روی بانک ما‌مالات (Muammalat) و مشتریان بانک راکیات (Rakyat) اندونزی انجام گرفته است. مصاحبه‌ها و مستند‌سازی‌ها، برای جمع‌آوری داده‌ها استفاده شده است. تکنیک‌های تحلیل در این مطالعه شامل جمع‌آوری داده‌ها، کاهش داده‌ها، ارائه داده‌ها و نتیجه‌گیری می‌باشد.