ترجمه مقاله رویکرد تجربی برای رفتار خرید مصرف کننده در بخش خودروی هندی - نشریه امرالد

ترجمه مقاله رویکرد تجربی برای رفتار خرید مصرف کننده در بخش خودروی هندی - نشریه امرالد
قیمت خرید این محصول
۲۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
یک رویکرد تجربی برای رفتار خرید مصرف کننده در بخش خودروی هندی
عنوان انگلیسی
An empirical approach to consumer buying behavior in Indian automobile sector
صفحات مقاله فارسی
9
صفحات مقاله انگلیسی
8
سال انتشار
2016
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
7344
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
بازاریابی، مدیریت بازرگانی، مدیریت صنعتی، استراتژی های توسعه صنعتی و مدیریت عملکرد
مجله
آموزش صنعتی و تجاری - Industrial and Commercial Training
دانشگاه
موسسه هندی تجارت خارجی، دهلی نو
کلمات کلیدی
کارایی تبلیغات، صنعت خودرو در هند، رفتار خرید مصرف کننده، آموزشی شرکتی، تکنیک دلفی
فهرست مطالب
چکیده
1. پیشگفتار
2. مفاهیم اصلی
2.1. کارایی تبلیغات
2.2. رفتار خرید مصرف کننده
2.3. تبلیغات و بخش خودروی هندی
3. هدف تحقیق
4. متدلوژی تحقیق
4.1. تجزیه و تحلیل آماری
5. تجزیه و تحلیل و نتایج
6. بحث و مفاهیم ضمنی
7. نکات نتیجه‌گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Purpose – In today’s highly competitive business scenario, advertising symbolizes one of the key marketing activities. The purpose of this paper is to understand the relationship between advertisement effectiveness and consumer buying behavior for major automobile companies of central India. Design/methodology/approach – A judicious mix of qualitative (focus group and Delphi technique) and quantitative (structured questionnaire survey) research methods was used for the present study. Findings – Study found that for automobile sector, effective advertisements have a positive impact on consumer buying behavior. It suggests that customer’s attitude can be shaped favorably through effective advertising. Automobile companies must arrange special training sessions and learning programs for their sales force to ensure supportive customer purchasing behavior. Research limitations/implications – The scope of the present study is limited to major automobile companies of central India only. Although, the findings can be interpreted and generalized in a global business scenario. Originality/value – The research work is first of its kind that attempts to study the impact of effective advertising on consumer buying behavior in Indian automobile context. The findings and recommendations can be used for strategic planning of training sessions and workshops for different stakeholders in automobile industry.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
هدف – در سناریوی تجاری به شدت رقابتی امروز، تبلیغات، تبلیغات، حاکی از یکی از فعالیت‌های کلیدی بازاریابی است. هدف این مقاله، شناخت رابطه‌ی بین کارایی تبلیغات و رفتار خرید مصرف کننده برای شرکت‌های مهم خودرو در هند مرکزی است.
طرح/متدلوژی/رویکرد – یک ترکیب عاقلانه‌ی روش‌های تحقیق کیفی (گروه تمرکز و تکنیک دلفی) و کمّی (مرور پرسشنامه‌ی ساختار یافته) برای مطالعه‌ی حاضر استفاده شد.
یافته‌ها – مطالعه نشان داد که برای بخش خودرو، تبلیغات موثر دارای تاثیر مثبتی روی رفتار خرید مصرف کننده است. آن نشان می‌دهد که نگرش مشتری می‌تواند به طور مطلوبی از طریق تبلیغات موثر شکل گیرد. شرکت‌های خودرو باید نشست‌های آموزشی ویژه و برنامه‌های یادگیری را برای نیروی فروش خود به منظور حصول اطمینان از رفتار خرید پشتیبانی کننده‌ی مشتری تنظیم کنند.
محدودیت‌ها/پیامدهای ضمنی تحقیق – حیطه‌ی مطالعه‌ی حاضر محدود به شرکت‌های اصلی خودرو تنها در هند مرکزی است. اگرچه یافته‌ها را می‌توان در یک سناریوی تجاری جهانی تفسیر کرد و تعمیم داد.
اصلیت/ارزش – این کار تحقیقاتی اولین نوع خود است که اقدام به مطالعه‌ی تاثیر تبلیغات موثر روی رفتار خرید مصرف کننده در زمینه‌ی خودروی هندی می‌کند. یافته‌ها و توصیه‌ها را می‌توان برای برنامه‌ریزی استراتژیک جلسات آموزشی و کارگاه‌ها برای سهامداران مختلف در صنعت خودرو استفاده کرد.

بدون دیدگاه