تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله انجمن تمرین تدریس در محل کار – نشریه تیلور و فرانسیس

عنوان فارسی: انجمن تمرین تدریس در محل کار: ارزیابی برنامه توسعه دانشکده
عنوان انگلیسی: Communities of teaching practice in the workplace: Evaluation of a faculty development programme
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 14
سال انتشار : 2015 نشریه : تیلور و فرانسیس - Taylor & Francis
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 7838 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 726.91Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: علوم تربیتی
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت آموزشی و مدیریت و برنامه ریزی آموزشی
مجله: معلم پزشکی - Medical Teacher
دانشگاه: دانشگاه ماستریخت، هلند
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر: ترجمه نشده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

نظارت و مربیگری در محل کار

روابط و شبکه در محل کار

سازمان، سیستم ها و فرهنگ در محل کار

وظایف و فعالیت در محل کار

تمرکز مطالعه

پرسش پژوهش

مواد و روش ها

موقعیت

مداخله

موضوع

ابزار

تحلیل و بررسی

نتایج

مربیگری و افزایش بازتاب و بازخورد

افزایش مشارکت در آموزش و پرورش

افزایش آگاهی سازمانی

اعتماد به نفس بیشتر در انجام وظایف آموزشی

بحث و نتیجه گیری

محدودیت های پژوهش

مفهوم عملی

نکاتی در مورد همکاران

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Background: The focus of faculty development (FD) has recently shifted from individual and formal learning to formal and informal learning by a team of teachers in the workplace where the teaching is actually effected. This study aimed to evaluate the impact of a faculty development programme on teachers’ educational workplace environment. Methods: We invited 23 teachers, who had successfully completed a University Teaching Qualification (UTQ) programme, to evaluate the faculty development programme and participate in focus group discussions. This UTQ programme spanned one year and covered 185 hours of formal and informal learning and training activities and formal coaching. Results: After having obtained their UTQ, teachers reported that coaching enhances reflection and feedback, to participate more frequently in educational networks, which enhances consultation among teachers, increased awareness of organizational educational policies and more confidence in fulfilling educational tasks and activities. Conclusion: The evaluation of the UTQ programme demonstrated to enhance the development of a community of teachers at the workplace who share a passion for education and provide each other with support and feedback, which triggered a change in culture enhancing improvement of education. However, this did not hold for all teachers. Inhibiting factors hold sway, such as a prevailing commitment to research over education in some departments and a lack of interest in education by some department chairs.

نمونه متن ترجمه

چکیده

پیشینه و اهداف پژوهش: تمرکز بر روی پیشرفت دانشکده (FD) به تازگی از فرایندهای یادگیری رسمی تا یادگیری غیر رسمی توسط تیم معلمان آموزشی تغییر یافته است. این مطالعه با هدف ارزیابی تأثیر برنامه توسعه اساتید در محیط آموزشی معلمان انجام شده است.

روش تحقیق:در این پژوهش از 23 معلم که موفق به تکمیل برنامه تدریس دانشگاهی (UTQ) و ارزیابی برنامه های پیشرفت دانشکده و نیز مشارکت در بحث های گروهی فکری شده اند، دعوت به عمل آمده است. برنامه UTQ در طول یک سال، 185 ساعت فعالیت یادگیری رسمی و غیر رسمی را پوشش می دهد.

یافته های پژوهش:پس از به دست آوردن UTQ معلمان بازتاب و بازخورد گزارش های خود را اعلام نموده تا مشارکت بیشتری در شبکه های آموزشی داشته باشند که سبب تقویت میزان مشورت در میان معلمان و افزایش آگاهی های آموزشی سازمان نسبت به وظایف و فعالیت های آموزشی گردد.

نتیجه گیری:ارزیابی برنامه UTQ نشان می دهد که توسعه جامعه معلمان در محل کار سبب افزایش اشتیاق برای آموزش و پرورش و حمایت از بازخوردها گشته است، که این امر موجب تغییر در ارتقاء سطح فرهنگی آموزش و پرورش می گردد. فاکتورهای مهارتی، نظیر تعهد حاکی از تحقیق در آموزش و ادارات بوده که نشان دهنده کمبود علاقه به تحصیل را نشان می دهد.