ترجمه مقاله گسترش توانمندی ها و کارایی های بازاریابی تجارت الکترونیکی به ازای عملکرد ارتقا یافته - نشریه الزویر

ترجمه مقاله گسترش توانمندی ها و کارایی های بازاریابی تجارت الکترونیکی به ازای عملکرد ارتقا یافته - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
گسترش توانمندی ها و کارایی های بازاریابی تجارت الکترونیکی به ازای عملکرد ارتقا یافته در فعالیت های صادراتی صنعتی
عنوان انگلیسی
Developing e-commerce marketing capabilities and efficiencies for enhanced performance in business-to-business export ventures
صفحات مقاله فارسی
36
صفحات مقاله انگلیسی
12
سال انتشار
2017
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد ✓
کد محصول
f420
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
درج نشده است ☓
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
تجارت الکترونیک، بازاریابی، مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی و مدیریت کسب و کار
مجله
مدیریت بازاریابی صنعتی - Industrial Marketing Management
دانشگاه
دانشکده بازاریابی، سیدنی، استرالیا
کلمات کلیدی
تجارت الکترونیکی، منابع و توانمندی ها، دیدگاه منابع محور، کارایی های بازاریابی، عملکرد صادراتی، صادرات صنعتی، فعالیت های صادراتی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1.مقدمه
2- فرضیه ها و پیش زمینه نظری
1-2 دیدگاه منابع محور
2-2 منابع تجارت الکترونیک و توانمندی های بازاریابی
3-2 کارایی های بازاریابی صادراتی
1-3-2 کارایی توزیع
2-3-2 کارایی ارتباطاتی
4-2 عملکرد فعالیت صادراتی
3- روش شناسی
1-3 رویکرد تحقیقاتی
2-3 جمع آوری داده ها و چارچوب نمونه
3-3 سنجش ها
1-3-3 منابع تجارت الکترونیکی
2-3-3 توانمندی هایی بازاریابی تجارت الکترونیکی
3-3-3 کارایی بازاریابی فعالیت صادراتی
4-3-3 فروش صادرات و عملکرد تجارت الکترونیک فعالیت صادراتی
4-3 یک سو نگری اطلاع دهنده و عدم پاسخ
4- تحلیل و نتایج
4-1 اعتبار و پایایی سنجش ها
2-4 آزمودن فرضیه
3-4 بررسی پایایی
5- بحث و مفاهیم
6-نتیجه گیری و جهت گیری هایی برای تحقیقات آتی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This study builds on resource based view (RBV) theory by examining the effects of e-commerce on exporting performance. Specifically, a framework is developed and tested to determine the e-commerce resources/capabilities–marketing efficiencies–performance relationship. To explore the impact of e-commerce on exporting, a two-stage methodological approach was employed. Results from 15 depth interviews with exporters were used to gain insight into types of e-commerce resources and capabilities and their impact on export marketing efficiencies and performance. Next, the framework was empirically tested using a sample of 340 exporters. The evidence shows that specialized e-commerce marketing capabilities directly increase a firm's degree of distribution and communication efficiency, which in turn leads to enhanced export venture market performance. Overall, the analyses provide support for the need to incorporate e-commerce constructs into existing RBV theory in export marketing. Theoretical and managerial contributions are discussed and directions for future research are offered.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
این مقاله بر مبنای نظریه دیدگاه منابع محور بوده و به بررسی نظریه های عملکرد صادراتی تجارت الکترونیک می پردازد. به طور ویژه چارچوبی مطرح و آزموده می شود تا رابطه مندی عملکرد-کارایی و بازاریابی توانمندی ها/منابع تعیین گردد. برای بررسی تاثیر تجارت الکترونیکی بر صادرات رویکرد روش شناختی دو مرحله ای اتخاذ گردید. نتایج 15 مصاحبه مفصل با صادرات کنندگان به کار رفت تا انواع توانمندی ها و منابع تجارت الکترونیک و تاثیر آنها بر عملکرد و کارایی بازاریابی صادراتی بررسی گردد. سپس این چارچوب به طور تجربی با استفاده از نمونه 340 صادر کننده آزموده شد. شواهد نشان می دهد که توانمندی های بازاریابی تجارت الکترونیک ویژه به طور مستقیم میزان توزیع و کارایی ارتباطاتی شرکت را ارتقا می دهند که در عوض منجر به عملکرد بازاریابی فعالیت صادراتی می گردند. در کل، این تحلیل از نیاز به شامل سازی ساختارهای تجارت الکترونیک در نظریه دیدگاه منابع محور در بازاریابی صادراتی پشتیبانی می کند. اثرگذاری های مدیریتی و نظری بحث شده و جهت گیری های تحقیقات آتی ارائه می شوند.

بدون دیدگاه