ترجمه مقاله ساختار سرمایه و موقعیت رقابتی در بازار محصول - نشریه الزویر

ترجمه مقاله ساختار سرمایه و موقعیت رقابتی در بازار محصول - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
ساختار سرمایه و موقعیت رقابتی در بازار محصول
عنوان انگلیسی
Capital structure and competitive position in product market
صفحات مقاله فارسی
20
صفحات مقاله انگلیسی
14
سال انتشار
2014
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
5042
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت و علوم اقتصادی
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت کسب و کار، توسعه اقتصادی و برنامه ریزی، مدیریت عملکرد، مدیریت استراتژیک، مدیریت کیفیت و بهره وری و مدیریت اجرایی
مجله
بررسی بین المللی اقتصاد و دارایی (International Review of Economics and Finance)
دانشگاه
دانشکده مدیریت بازرگانی، دانشگاه Ritsumeikan، ژاپن
کلمات کلیدی
رقابت برتراند، ساختار سرمایه، رقابت کورنو، سهم بازار
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1.مقدمه
2. داده ها، متغیرها و روش های تجربی
1.2. معیارهای اهرم و سهم بازار
2.2. عوامل تعیین کننده سهم بازار
3.2. عوامل تعیین کننده نسبت اهرمی
4.2. متدولوژی تجربی
3. نتایج تجربی
4. نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract This paper examines the effect of capital structure on the competitive position of firms in the product market, as measured by the market share. Theoretical predictions suggest that this effect depends on whether Cournot or Bertrand competition determines firms' interactions. We present evidence that leverage affects market share positively under both types of competitions. This evidence supports the prevailing version of the limited liability effect of debt financing. Alternatively, we demonstrate that a firm's competitive position is important in determining its choice of capital structure.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
این مقاله به بررسی تأثیر ساختار سرمایه بر موقعیت رقابتی بنگاه ها در بازار محصول (که بر اساس سهم بازار اندازه گیری می شود) می پردازد. پیش بینی های نظری نشان می دهد که این تأثیر به این بستگی دارد که آیا تعامل شرکت ها را رقابت کورنو و برتراند مشخص می کند یا خیر. شواهدی را ارائه می کنیم مبنی بر این که در هر دو نوع رقابت، اهرم تأثیری مثبت بر سهم بازار دارد. این شواهد تأیید کننده مفهوم رایج اثر تعهدی اندک تأمین مالی بدهی است. همچنین نشان می دهیم که موقعیت رقابتی بنگاه در تعیین نوع ساختار سرمایه آن اهمیت دارد.

بدون دیدگاه