منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله ارائه محصولات جدید با فناوری بالا به بازار - نشریه الزویر

ترجمه مقاله ارائه محصولات جدید با فناوری بالا به بازار - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۵,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
ارائه محصولات جدید با فناوری بالا به بازار: شش مخاطره ای که در انتظار بازاریابان است
عنوان انگلیسی
Bringing new high-technology products to market: Six perils awaiting marketers
صفحات مقاله فارسی
21
صفحات مقاله انگلیسی
10
سال انتشار
2016
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
4.488 در سال 2018
شاخص H_index مجله
67 در سال 2019
شاخص SJR مجله
1.296 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
0007-6813
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2018
کد محصول
9826
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، مهندسی صنایع، مدیریت کسب و کار، مدیریت نوآوری و فناوری، تکنولوژی صنعتی، مدیریت بازرگانی و بازاریابی
مجله
افق های کسب و کار - Business Horizons
دانشگاه
دانشکده بابسون ، پارک بابسون ، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
معرفی فناوری، محصولات بازاریابی با فناوری بالا، استراتژی ورود به بازار، پوکمون گو
کلمات کلیدی انگلیسی
Technology introduction - Marketing high-technology products - Go-to-market strategy - Poke'mon Go
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.bushor.2016.08.006
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مسیر نامطمئن فناوری های جدید در بازار
2. عدم قطعیت قابل توجه بازار
2.1. عدم قطعیت در تقاضای بازار
2.2. عدم قطعیت در عرضه بازار
2.3. عدم قطعیت در قواعد و مقررات بازار
3. عدم قطعیت قابل توجه فناوری
4. محصولات با فناوری بالا و ماجراهای آلیس در بازی کروکت
5. اثرات شبکه
6. نبرد بازاریابان، تکمیل کننده ها، رقبا، و اکوسیستم
7. احتمالات متعدد بازار - محصول و گزینه های سست
8. نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

In fewer than ten days during the summer of 2016, millions of smartphone users around the world went crazy over Pokémon Go, an augmented reality videogame app. If only all new high-technology products—and their investors—could enjoy such runaway success! Alas, the road to new technologies can be bumpy, and marketers of new high-tech products face numerous obstacles. Six perils await these marketers: significant market uncertainty, significant technological uncertainty, issues of compatibility within a product's complex multi-component system, struggles to orchestrate self-reinforcing network effects, challenges of navigating ecosystem complexities and competition, and inherent risks of making hard choices among multiple product-market options with significant path dependency. This article discusses these dangers and concludes with advice regarding steps marketers can and should take to make the journey to market less perilous.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
ظرف کمتر از ده روز در تابستان سال 2016، میلیون ها نفر از کاربران گوشی های هوشمند در سراسر جهان محذوب پوکمون گو گشتند که یک برنامه بازی ویدئویی از نوع واقعیت افزوده می باشد. کاش کلیه محصولات جدید با فناوری بالا - و سرمایه گذاران آنان - می توانستند از چنین موفقیت عظیمی بهره ببرند! افسوس که مسیر فناوری های جدید ناهموار بوده، و بازاریابان محصولات جدید با فناوری بالا با موانع متعددی روبرو هستند. شش مخاطره ای که در انتظار این بازاریابان است عبارتند از: عدم قطعیت قابل توجه بازار، عدم قطعیت قابل توجه فناوری، مسائل مربوط به انطباق پذیری در سیستم چند مولفه ای و پیچیده محصول، تلاش برای هماهنگی اثرات شبکه خودتقویتی، چالش های هدایت رقابت و پیچیدگی های کوسیستم، و ریسک ذاتی دشوار کننده انتخاب از میان گزینه های متعدد بازار - محصول با وابستگی قابل توجه به مسیر. این مقاله درباره بررسی این خطرات بحث نموده و با توصیه در خصوص مراحلی که بازاریابان برای کاهش خطرات سیر در بازار اتخاذ می نمایند، به پایان می رسد.

بدون دیدگاه