کلان داده، علم تجزیه و تحلیل و مسیر بینش ها تا رسیدن به ارزش
عنوان انگلیسی
Big data, analytics and the path frm insights to value
صفحات مقاله فارسی
22
صفحات مقاله انگلیسی
13
سال انتشار
2010
نشریه
Sloanreview
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
ندارد
کد محصول
7446
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت دانش و استراتژی های توسعه صنعتی
۰.۰(بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
مجریان ارشد از تمایز و برتری علم تجزیه و تحلیل می گویند
سه سطح از قابلیت ها پدیدار شده اند که هر یک دارای فرصت های ممتاز هستند
بزرگ ترین مانع در واقع داده نمی باشد
اطلاعات بایستی برای فهمیدن و اقدام کردن ساده تر شوند
رهبران می توانند چه چیزی را برای کسب نتیجه نهایی از علم تجزیه و تحلیل انجام دهند – روش شناسی جدید
اولا ، بزرگ ترین تفکر
تسریع بینش ها درون عملیات های کسب و کار
بینش های تغییر رویکرد ها و تکنیک های جدید بر طبق اقدامات
افزودن ارزش همراه با واحد تجزیه و تحلیل شرکت
خودتان را برای موفقیت هماهنگ سازید
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
In every industry, in every part of the world, senior leaders wonder whether they are getting full value from the massive amounts of information they already have within their organizations. New technologies are collecting more data than ever before, yet many organizations are still looking for better ways to obtain value from their data and compete in the marketplace. Their questions about how best to achieve value persist. Are competitors obtaining sharper, more timely insights? Are they able to regain market advantage, neglected while focusing on expenses during the past two years? Are they correctly interpreting new signals from the global economy — and adequately assessing the impact on their customers and partners? Knowing what happened and why it happened are no longer adequate. Organizations need to know what is happening now, what is likely to happen next and what actions should be taken to get the optimal results.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
رهبران ارشد در هر صنعت در هر بخش از جهان در تعجب هستند که آیا در حال استفاده کامل از ارزش مقادیر انبوه اطلاعاتی هستند که آنها از قبل درون سازمان اشان داشته اند . فناوری های جدید در حال جمع کردن داده های بیشتر نسبت به آنچه از قبل وجود داشت ، می باشند با اینحال تعدادی از سازمان ها هنوز بدنبال روش های بهتری برای کسب ارزش از داده هایشان و رقابت در بازار می باشند . سئوالات این مدیران در این حوزه پابرجاست که چگونه می توانند با بهترین روش به این ارزش دست یابند .
آیا رقباء در حال دست یابی به بینش های تند تر و دقیق تر هستند ؟ آیا آنها قادر هستند تا از نو به مزیت بازار دست یابند ، در حالی که بر هزینه در طول دو سال گذشته تمرکز کرده اند و در زمینه های دیگر اغماض داشته اند ؟ آیا آنها تفسیر صحیحی از سیگنال های ناشی از اقتصاد جهانی دارند - و اثربخشی آن را به اندازه کافی بر مشتریان و شرکاء اشان براورد می کنند ؟ دانستن این که چه چیزی اتفاق افتاده بود و چرا اتفاق افتاده است دیگر کفایت نمی کند . سازمان ها ملزم هستند تا بدانند اکنون چه چیزی در حال رخ دادن است ، چه چیزی محتمل است تا در آینده رخ دهد و چه اقداماتی بایستی برای رسیدن به نتایج بهینه اتخاذ گردند .