تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله نقش منافع و شفافیت در شکل دادن به ارزش درک شده سبز مصرف کنندگان – نشریه الزویر

عنوان فارسی: نقش منافع و شفافیت در شکل دادن به ارزش درک شده سبز مصرف کنندگان، ارتباط سلف برند و وفاداری به نام تجاری
عنوان انگلیسی: The role of benefits and transparency in shaping consumers’ green perceived value, self-brand connection and brand loyalty
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 26
سال انتشار : 2017 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 7393 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.29Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت و محیط زیست
گرایش های مرتبط با این مقاله: بازاریابی، مدیریت بازرگانی و مهندسی محیط زیست
مجله: مجله خدمات خرده فروشی و مصرف کننده - Journal of Retailing and Consumer Services
دانشگاه: دانشگاه سوینبورن فنلاند، استرالیا
کلمات کلیدی: نام تجاری سبز، ارزش درک شده سبز، مزایای سبز، شفافیت سبز، ارتباط خود نام تجاری، وفاداری به نام تجاری
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر : ترجمه نشده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

1.مقدمه

2.پیشینه تحقیق و توسعه چارچوب مفهومی

3 . روش تحقیق

4. نتایج

5. بحث و پیامدها

6. محدودیت ها و تحقیقات آینده

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Building on the literature on green consumption, this study investigates consumers’ perceptions of a brand's green benefits (utilitarian environmental and warm glow) and green transparency on their green perceived value (GPV). In particular, this study tests the mediating role of GPV and self-brand connection on the relationships between green benefits and green transparency and brand loyalty. We used structural equation modeling to test the research model with a sample of 826 Chinese respondents. Our findings suggest that most of the hypotheses were supported. However, comparison between brands of physical goods and services indicate that the approach to develop consumers’ green value perceptions is different and that the influences of GPV and selfbrand connection on brand loyalty are significantly different between these two groups of brands. Hence, it would be more effective for organizations to have diverse green branding strategies between these two groups of brands.

نمونه متن ترجمه

چکیده

ایجاد پیشینه تحقیق در مصرف سبز، این مطالعه ادراک مصرف کنندگان از مزایای سبز یک برند (سودمندگرایی زیست محیطی و درخشش گرم) و شفافیت سبز در ارزش درک سبز خود (GPV) را بررسی می کند. به ویژه، این مطالعه نقش واسطه ای GPV و ارتباط خود - نام تجاری در روابط بین مزایای سبز و شفافیت سبز و وفاداری به نام تجاری را تست می کند. ما از مدل معادلات ساختاری برای تست مدل تحقیق با استفاده از نمونه 826 پاسخ دهندگان چینی استفاده کردیم. یافته های ما نشان می دهد که بسیاری از فرضیه ها از حمایت برخوردار بودند. با این حال، مقایسه بین مارک های کالاها و خدمات فیزیکی نشان می دهد که شیوه توسعه مفاهیم ارزشی سبز مصرف کنندگان متفاوت است و نفوذ GPV و ارتباط خود - نام تجاری بر وفاداری به برند به طور قابل توجهی بین این دو گروه از برندها متفاوت می باشد. از این رو، این امر می تواند برای سازمان موثر تر باشد تا استراتژی نام تجاری سبز متنوع بین این دو گروه از مارک ها برند باشد.