تلفن: 04142273781

ترجمه مقاله شارژر باتری جدید برای کاربرد خودرو برقی هیبرید پلاگین با مبدل پشت به پشت – نشریه IEEE

عنوان فارسی: یک شارژر باتری جدید برای کاربرد خودرو برقی هیبرید پلاگین با استفاده از مبدل پشت به پشت در یک میکرو شبکه متصل شده همگانی (برقی)
عنوان انگلیسی: A New Battery Charger for Plug-in Hybrid Electric Vehicle Application using Back to Back Converter in a Utility Connected Micro-grid
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 13
سال انتشار : 2017 نشریه : آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 8442 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.74Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: مهندسی برق
گرایش های مرتبط با این مقاله: سیستم های قدرت، برق قدرت، مهندسی الکترونیک، مهندسی کنترل، افزاره های میکرو و نانو الکترونیک و الکترونیک قدرت و ماشینهای الکتریکی
مجله: هشتمین کنفرانس برق قدرت، سیستم های درایو و فناوری ها
دانشگاه: گروه مهندسی برق و کامپیوتر، دانشکده مهندسی، دانشگاه تهران، ایران
کلمات کلیدی: میکرو شبکه AC، بازگشت به مبدل، شارژر باتری، برنامه PHEV
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

خلاصه

I.مقدمه

II.عملیات و پیکربندی سیستم

A. اینورتر منبع ولتاژ کنترل شده

B. اینورتر منبع جریان کنترل شده

C. یکسوساز منبع ولتاژ اکتیو

IV. مطالعات شبیه سازی

V. نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

The major drawbacks of the most battery chargers for plug-in hybrid electric vehicle (PHEV) are high volume and weight, low power, long charging time, deleterious harmonic effects on the electric utility distribution systems and low flexibility and reliability. This paper proposes a new battery charger structure for PHEV application using back to back (B2B) converter in a utility connected micro-grid. In the proposed structure, an AC micro-grid, based on the typical household circuitry configuration, is connected to the grid via a B2B converter; and the DC link is used for battery charging. In fact, the B2B converter can provide an isolated, low cost, simple and reliable connection with power-flow management between the grid, micro-grid and battery. This proposed structure, depending on the power requirement of the vehicle, can run in four different modes: battery charging mode from the grid (G2V) or microgrid (M2V), vehicle to grid mode (V2G) and vehicle to micro-grid mode (V2H). The feasibility of the proposed scheme has been validated in the simulation study for various operating conditions.

نمونه متن ترجمه

خلاصه

مهم‌ترین مشکل شارژرهای باتری در خودروهای برقی هیبرید پلاگین(PHEV) حجم و وزن بالا، قدرت کم، زمان شارژطولانی، اثرات هارمونیکی مضر بر روی سیستم توزیع الکتریکی و قابلیت اطمینان و انعطاف پذیری کم می‌باشد. این مقاله یک ساختار شارژر باتری جدید برای برنامه PHEV با استفاده از مبدل پشت به پشت(B2B) در یک میکرو شبکه متصل برقی ارائه می‌کند. در ساختار ارائه شده، یک میکرو شبکه AC، مبتنی بر پیکربندی مداری خانگی معمولی با یک مبدل B2B به شبکه مصل شده است و لینک DC برای شارژ باتری استفاده شده است. در حقیقت، مبدل B2B می‌تواند یک اتصال ایزوله شده، کم هزینه، ساده و قابل اطمینان با مدیریت توان جریان بین شبکه، میکرو شبکه و باتری به وجود آورد. این ساختار پیشنهادی، بسته به توان مورد نیاز خودرو، می‌تواند در چهار حالت اجرا شود: حالت شارژ باتری از شبکه (G2V) یا میکرو شبکه(M2V)، حالت خودرو به شبکه (V2G) و حالت خودرو به میکرو شبکه (V2H). امکان اجرا طرح‌های ارائه شده در مطالعات شبیه سازی در شرایط عملیاتی مختلف بررسی و تأیید شده‌اند.