تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله تاثیر روابط بین حسابرسان بر حسابرسی – نشریه الزویر

عنوان فارسی: آیا حسابرسی تحت تاثیر روابط بین حسابرسان قرار می گیرد؟
عنوان انگلیسی: Is audit quality impacted by auditor relationships?
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 46 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 32
سال انتشار : 2015 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 5397 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.91Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: حسابداری
گرایش های مرتبط با این مقاله: حسابرسی و حسابداری مالی
مجله: مجله حسابداری و اقتصاد معاصر
دانشگاه: دانشگاه تکنولوژی سیدنی
کلمات کلیدی: کیفیت حسابرسی، استقلال حسابرس، چرخش حسابرس، IFRS
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. مقدمه

2. مروری بر مقالات و توسعه فرضیه

2.1. فرضیه استقلال حسابرس

2.2. فرضیه تخصص حسابرس

2.3. تشخیص اثر تصدی حسابرس بر روی کیفیت حسابرسی

3. طراحی پژوهش

3.1. کیفیت حسابرسی

3.2. روابط حسابرس- مشتری

3.3. کنترل ها

4. جمع آوری داده و توصیف نمونه

5. نتایج

5.1. نتایج آزمون

5.2. آزمون های حساسیت

6. نتیجه گیری و محدودیت ها

نمونه متن انگلیسی

Abstract

The objective of this study is to provide empirical evidence on the association of audit quality with audit tenure which would support the argument for auditor rotation being prescribed by regulation. Auditor tenure is measured having regard to both the duration of relations between the lead audit partner and client firm management (person-to-person relations), as well as the duration of the audit firm’s engagement by the client (firm-to-firm). Using the setting of when Australian firms were adopting the International Financial Reporting Standards (IFRS), we examine 266 publicly listed Australian firms and find evidence of a negative association between the length of tenure between the lead audit partner and client firm management (person-to-person relations) and audit quality. Conversely we find a positive relation between audit firm engagement by the client (firm-to-firm) and audit quality. This suggests there may be quality benefits from prescribing audit partner rotation, and quality costs from prescribing audit firm rotation

نمونه متن ترجمه

چکیده

هدف از این مطالعه فراهم کردن شواهد تجربی درباره ارتباط کیفیت حسابرسی با حق تصدی حسابرسی است که می تواند حمایتی باشد از این بحث که قوانین باید چرخش حسابرسان را ملزم سازند. حق تصدی حسابرس با توجه به مدت زمان روابط بین شریک حسابرسی و مدیریت شرکت مشتری (روابط بین فردی)، و نیز از نظر مدت زمان مشارکت موسسه حسابرسی با مشتری (شرکت با شرکت) بررسی گردید. با استفاده از تنظیمات بکار رفته در شرکت های استرالیا بر اساس پذیرش استانداردهای بین المللی گزارش مالی (IFRS)، ما به بررسی 266 موسسه استرالیایی در لیست عمومی پرداختیم و شواهدی درباره ارتباط منفی بین طول مدت حق تصدی و بین شریک حسابرسی اصلی و مدیریت شرکت مشتری (روابط بین فردی) و کیفیت حسابرسی یافتیم. برعکس، رابطه ای مثبت بین مشارکت موسسه حسابرسی با مشتری (شرکت با شرکت) و کیفیت حسابرسی مشاهده شد. این امر پیشنهاد می کند که چرخش شریک حسابرسی می تواند مفید بوده و استفاده از چرخش موسسه حسابرسی هزینه هایی را از نظر کیفی در بر داشته باشد.