تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله بازارها، حق الزحمه ها و تولید حسابرسی – نشریه SSRN

عنوان فارسی: بازارها، حق‌الزحمه ها و تولید حسابرسی: کسب دیدگاهی یکپارچه از تحقیقات تجربی حسابرسی
عنوان انگلیسی: Audit Markets, Fees and Production: Towards An Integrated View of Empirical Audit Research
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 73 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 70 (8 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : 2011 نشریه : SSRN
فرمت مقاله انگلیسی : pdf فرمت ترجمه مقاله : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله : بی نازنین سایز ترجمه مقاله : 14
نوع مقاله : ISI نوع ارائه مقاله : ژورنال
کد محصول : 10495 وضعیت ترجمه : انجام شده و آماده دانلود در فایل ورد و pdf
محتوای فایل : zip حجم فایل : 3.44Mb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: حسابداری، حسابداری مالی و حسابرسی
مجله: مجله ادبیات حسابداری - Journal of Accounting Literature
دانشگاه: دانشگاه کنتاکی
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: ترجمه شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است
ضمیمه: ندارد ☓
بیس: نیست☓
مدل مفهومی: ندارد ☓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: دارد ✓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

1. پیشگفتار

2. مرور اجمالی بازار حسابرسی و مولفه‌های آن

3. تولید حسابرسی و حق‌الزحمه‌های حسابرسی

3.1. مدل حق‌الزحمه حسابرسی

3.2. تحقیقات اولیه در زمینه حق‌الزحمه‌های حسابرسی

3.3. تحقیقات حق‌الزحمه از سال 2006

4. تولید حسابرسی

4.1. تلاش حسابرس

4.2. کارایی حسابرسی

5. استراتژی بازار شرکت و حق‌الزحمه‌های حسابرسی

5.1. کم-توپ و تغییرات حسابرسی

5.2. خدمات غیر حسابرسی و سرریزهای دانش

5.3. تخصصی‌سازی صنعت و حق‌الزحمه‌عای حسابرسی

6. شرایط بازار و حق‌الزحمه‌های حسابرسی

6.1. تمرکز و رقابت بازار

6.2. نقش استانداردها و مقررات حسابرسی

7. حق‌الزحمه‌های حسابرسی و تولید حسابرسی

8. نتیجه‌گیری

نمونه متن انگلیسی

1.0 INTRODUCTION

The market for audit services has received a great deal of attention from researchers, practitioners and regulators since the 1970s [US Senate 1977; Oxera 2006; GAO 2008; European Commission 2010]1. Even when there were eight dominant international firms—compared to the four that currently exist—regulators were concerned about competition in the audit market [US Senate 1977]. This interest in audit markets has spurred a large body of research that examines various aspects of audit contracting, audit pricing and audit production, commencing with the seminal studies on audit fees of Simunic [1980, 1984]. The continual evolution of audit practices, restructuring of the Big N, and significant changes in the regulation of auditing have caused many researchers to explore these issues over the past three decades. Much of this research has addressed issues related to the determinants of audit fees [Hay et al. 2006a], while a smaller body of research has examined audit production (hours) [O’Keefe et al. 1994]. Together, research on fees and production are important because of what they may be able to tell us about the quality of audits [Caramanis and Lennox 2008; Schelleman and Knechel 2010].

نمونه متن ترجمه

1. پیشگفتار

بازار خدمات حسابرسی از دهه 1970 توجه زیادی را از سوی محققان، متخصصان، و قانون‌گذاران دریافت کرده است (سنای آمریکا، 1977؛ اکسرا، 2006؛ GAO، 2008؛ کمیسیون اروپایی، 2010). حتی زمانی که هشت شرکت بین‌المللی غالب وجود داشت – در مقایسه با اکنون که چهار شرکت وجود دارند – قانون‌گذاران دارای دغدغه در مورد رقابت در بازار حسابرسی بودند (سنای آمریکا، 1977). این علاقه به بازارهای حسابرسی، انگیزه بخش بزرگی از تحقیقات بوده است که به بررسی جنبه‌های مختلف قراردادهای حسابرسی، قیمت‌گذاری حسابرسی و تولید حسابرسی می‌پردازند و با مطالعات معنایی انجام شده توسط سیمیونیک (1980، 1984) در زمینه حق‌الزحمه‌های حسابرسی آغاز می‌شوند. تحول پیوسته روندهای حسابرسی، بازسازی Big N، و تغییرات قابل توجه در مقررات حسابرسی موجب شده‌اند که بسیاری از محققان به بررسی این مسائل در طول سه دهه گذشته بپردازند. بسیاری از این تحقیقات، مسائل مربوط به عوامل تعیین کننده هزینه‌های بازار را بررسی کرده‌اند (هی و همکاران، 2006آ)، در حالی که بخش کوچکی از تحقیقات به بررسی تولید حسابرسی (ساعت) پرداخته‌اند (اوکیف و همکاران، 1994). روی هم رفته، تحقیقات در زمینه حق‌الزحمه‌ها و تولید مهم هستند زیرا می‌توانند برای ما اطلاعاتی را درباره کیفیت حسابرسی‌ها فراهم سازند (کارامانیس و لنوکس، 2008؛ شلمن و نکل، 2010).