ترجمه مقاله تحریک جریان مستقیم فراجمجمه ای آندی غشای پیش محرک – نشریه وایلی

عنوان فارسی: | تحریک جریان مستقیم فراجمجمه ای آندی غشای پیش محرک باعث تسهیل یادگیری مشاهده ای دنباله محرک می شود |
عنوان انگلیسی: | Anodal transcranial direct current stimulation over premotor cortex facilitates observational learning of a motor sequence |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 23 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 18 (شامل 6 صفحه رفرنس انگلیسی) |
سال انتشار : 2015 | نشریه : وایلی - Wiley |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده و pdf |
نوع مقاله : ISI | پایگاه : اسکوپوس |
نوع ارائه مقاله : ژورنال | نوع نگارش : گزارش تحقیقات (Research Report) |
ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 2.771 در سال 2018 | شاخص H_index مجله : 191 در سال 2018 |
شاخص SJR مجله : 1.501 در سال 2018 | شناسه ISSN مجله : 1460-9568 |
شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q1 در سال 2018 | کد محصول : 9692 |
رفرنس : دارد ✓ | وضعیت ترجمه : ترجمه شده و آماده دانلود |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 1.13Mb |
رشته های مرتبط با این مقاله: پزشکی |
گرایش های مرتبط با این مقاله: مغز و اعصاب |
مجله: مجله اروپایی علوم اعصاب - European Journal of Neuroscience |
دانشگاه: دانشکده روانشناسی، دانشگاه غرب استرالیا، استرالیا |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر : ترجمه نشده است ☓ |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر : ترجمه نشده است ☓ |
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: به صورت انگلیسی درج شده است ✓ |
بیس: نیست ☓ |
مدل مفهومی: ندارد ☓ |
پرسشنامه: ندارد ☓ |
متغیر: ندارد ☓ |
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1111/ejn.12916 |
چکیده
مقدمه
مواد و روش ها
موضوع
ماشین آلات و رویه
ویدیوهای مشاهده ای
تحریک جریان مستقیم فرا جمجمه ای
وظیفه زمان واکنش سریال
تحلیل داده ها
نتایج
بحث
منابع
Abstract
Motor skills, including complex movement sequences, can be acquired by observing a model without physical practice of the skill, a phenomenon known as observational learning. Observational learning of motor skills engages the same memory substrate as physical practice, and is thought to be mediated by the action observation network, a bilateral fronto-parietal circuit with mirror-like properties. We examined the effects of anodal tDCS over premotor cortex, a key node of the action observation network, with on observational learning of a serial response time task. Results showed that anodal tDCS during observation of the to-be-learned sequence facilitated reaction times in the subsequent behavioral test. The study provides evidence that increasing excitability of the AON during observation can facilitate later motor skill acquisition.
چکیده
مهارت های محرک، شامل دنباله های حرکت پیچیده را می توان با مشاهده یک مدل بدون تمرین فیزیکی مهارت کسب کرد، رخدادی که با عنوان یادگیری مشاهده ای شناخته شده است. یادگیری مشاهده ای مهارت های محرک غشای حافظه زیرلایه ی مغز را برای تمرین فیزیکی درگیر می کند، و این طور پنداشته می شود که واسط این کار شبکه مشاهده اقدام می باشد، که مدار fronto-parietal دو جانبه با ویژگی های آینه مانند می باشد. ما اثرات tDCS آندی را روی غشای پیش حرکتی آزموده ای، یعنی گره کلیدی شبکه مشاهده اقدام، یا یادگیری مشاهده ای یک وظیفه زمان پاسخ سریال. نتایج نشان دادند که tDCS آندی در عرض مشاهده دنباله ای که باید آموخته شود زمان واکنش را در تست رفتاری متعاقب تسهیل می کند. این مطالعه شواهدی ارائه می کند که قابلیت تهییج فزاینده AON در عرض مشاهده می تواند باعث تسهیل کسب مهارت محرک بعدی شود.