ترجمه مقاله تحریک جریان مستقیم فراجمجمه ای آندی غشای پیش محرک - نشریه وایلی

ترجمه مقاله تحریک جریان مستقیم فراجمجمه ای آندی غشای پیش محرک - نشریه وایلی
قیمت خرید این محصول
۲۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تحریک جریان مستقیم فراجمجمه ای آندی غشای پیش محرک باعث تسهیل یادگیری مشاهده ای دنباله محرک می شود
عنوان انگلیسی
Anodal transcranial direct current stimulation over premotor cortex facilitates observational learning of a motor sequence
صفحات مقاله فارسی
18
صفحات مقاله انگلیسی
23
سال انتشار
2015
نشریه
وایلی - Wiley
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله
ISI
نوع ارائه مقاله
ژورنال
نوع نگارش
گزارش تحقیقات (Research Report)
رفرنس
دارد ✓
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
2.771 در سال 2018
شاخص H_index مجله
191 در سال 2018
شاخص SJR مجله
1.501 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
1460-9568
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2018
کد محصول
9692
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت انگلیسی درج شده است ✓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رشته های مرتبط با این مقاله
پزشکی
گرایش های مرتبط با این مقاله
مغز و اعصاب
مجله
مجله اروپایی علوم اعصاب - European Journal of Neuroscience
دانشگاه
دانشکده روانشناسی، دانشگاه غرب استرالیا، استرالیا
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1111/ejn.12916
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
مواد و روش ها
موضوع
ماشین آلات و رویه
ویدیوهای مشاهده ای
تحریک جریان مستقیم فرا جمجمه ای
وظیفه زمان واکنش سریال
تحلیل داده ها
نتایج
بحث
منابع
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Motor skills, including complex movement sequences, can be acquired by observing a model without physical practice of the skill, a phenomenon known as observational learning. Observational learning of motor skills engages the same memory substrate as physical practice, and is thought to be mediated by the action observation network, a bilateral fronto-parietal circuit with mirror-like properties. We examined the effects of anodal tDCS over premotor cortex, a key node of the action observation network, with on observational learning of a serial response time task. Results showed that anodal tDCS during observation of the to-be-learned sequence facilitated reaction times in the subsequent behavioral test. The study provides evidence that increasing excitability of the AON during observation can facilitate later motor skill acquisition.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
مهارت های محرک، شامل دنباله های حرکت پیچیده را می توان با مشاهده یک مدل بدون تمرین فیزیکی مهارت کسب کرد، رخدادی که با عنوان یادگیری مشاهده ای شناخته شده است. یادگیری مشاهده ای مهارت های محرک غشای حافظه زیرلایه ی مغز را برای تمرین فیزیکی درگیر می کند، و این طور پنداشته می شود که واسط این کار شبکه مشاهده اقدام می باشد، که مدار fronto-parietal دو جانبه با ویژگی های آینه مانند می باشد. ما اثرات tDCS آندی را روی غشای پیش حرکتی آزموده ای، یعنی گره کلیدی شبکه مشاهده اقدام، یا یادگیری مشاهده ای یک وظیفه زمان پاسخ سریال. نتایج نشان دادند که tDCS آندی در عرض مشاهده دنباله ای که باید آموخته شود زمان واکنش را در تست رفتاری متعاقب تسهیل می کند. این مطالعه شواهدی ارائه می کند که قابلیت تهییج فزاینده AON در عرض مشاهده می تواند باعث تسهیل کسب مهارت محرک بعدی شود.

بدون دیدگاه