ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
خلاصه
1.مقدمه
2. مرور بهره وري فرودگاهي و آناليز كيفيت
3. داده ها و متغييرها
3.2 شاخص هاي كيفيت
4. سبك شناسي
4.1 شاخص مالمكويست و مولفه كيفيت آن
4.2 شاخص كيفيت فرودگاه
5. نتايج تجربي
5.1 شاخص كيفيت فرودگاهي
5.2 شاخص مالمكويست
3. نتيجه گيري ها و بحث
خلاصه
اين مقاله بهره وري مديريت 20 شركت فرودگاهي ايتاليايي را در طي دوره 2008-2006 با استفاده از شاخص مالمكويست DEA مورد تجزيه و تحليل قرار ميدهد كه شامل يك قسمت كيفيتي است. سبك روش پيشنهادي براي اولين بار در صنعت فرودگاهي استفاده ميشود. ما بطور مستقيم به اثرات كيفي خدمات ارائه شده توسط يك فرودگاه در كارآيي مفيد آن دسترسي خواهيم يافت. مطالعه نشان ميدهد هنگامي كه فرودگاههاي ايتاليايي صاحب سطح فابل قبول كيفي در مقوله زيرساختها ميگردند، شيوه هاي مديريتي/اداري بايد بمنظور همگامي با پيشرفتهاي تكنولوژي و نيز در بحث زمان انتظار مسافر، تقويت و گسترش يابد.
Abstract
This paper analyses the productivity of 20 Italian airports management companies during the period 2006–2008 using a DEA Malmquist index that includes a quality component. The proposed methodology is applied for the first time to the airport industry. In doing so, we directly assess the impact of the quality of services delivered by an airport on its productive performance. The study shows that, while Italian airports possess an acceptable level of quality in terms of their infrastructure, their managerial/administrative procedures must be strengthened in order to better deal with both technological modernization and passenger waiting time at the airports.