منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله ویژگی های وفاداری و هویت به عنوان عناصر فرهنگ سازمانی در جوامع دانشگاهی نوین - نشریه الزویر

ترجمه مقاله ویژگی های وفاداری و هویت به عنوان عناصر فرهنگ سازمانی در جوامع دانشگاهی نوین - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
ویژگی های وفاداری و هویت به عنوان عناصر فرهنگ سازمانی در جوامع دانشگاهی نوین
عنوان انگلیسی
The Peculiarities of the Adherence and Identification as Components of the Organizational Culture of Modern University
صفحات مقاله فارسی
8
صفحات مقاله انگلیسی
5
سال انتشار
2018
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
رفرنس
دارد ✓
کد محصول
394
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت منابع انسانی
مجله
پروسدیا - علوم اجتماعی و رفتاری - Procedia - Social and Behavioral Sciences
دانشگاه
دانشگاه دولتی چلیابینسک، روسیه
کلمات کلیدی
فرهنگ سازمانی، وفاداری، هویت، جوامع دانشگاهی نوین
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2018.04.048
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. مبانی نظری و داده ها
3. نتایج
4. جمع بندی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This article is devoted to the results of the study on the adherence and identification as components of the organizational culture of the modern university. The empirical data obtained by the authors of the article on to the survey of the employees and students of the university proves that the organizational culture of the modern university has distinctive features in different groups of employees and students, and is characterized by different levels of the adherence and identification. Thus, the high level of the adherence and identification is formed in the clan and adhocratic culture, and the domination of the bureaucratic type of culture is connected with the decrease in the level of organizational adherence and identification.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
این مقاله به بررسی نتایج مطالعات بر روی وفاداری و هویت به عنوان عناصر فرهنگ سازمانی در جوامع دانشگاهی نوین می پردازد. داده های به دست آمده از این مقاله با بررسی کارکنان و دانشجویان در جوامع دانشگاهی مدرن، اثبات می کند که فرهنگ سازمانی دارای ویژگی هایی متمایز در گروه های مختلف کارکنان و دانشجویان است و شامل عناصری مانند وفاداری و هویت در سطوح مختلفی می باشد. در مجموع می توان گفت بخش زیادی از وفاداری و هویت در فرهنگ خانوادگی و به طور اختصاصی شکل می گیرد و غالب بودن نوع بوروکراتیکی از فرهنگ، رابطه مستقیمی با کاهش سطح وفاداری و هویت سازمانی دارد.

بدون دیدگاه