تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله محافظه کاری حسابداری، استراتژی کسب و کار و ابهام – نشریه الزویر

عنوان فارسی: محافظه کاری حسابداری، استراتژی کسب و کار و ابهام
عنوان انگلیسی: Accounting conservatism, business strategy, and ambiguity
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 15 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 42 (1 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : 2018 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله : ISI نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
پایگاه : اسکوپوس نوع ارائه مقاله : ژورنال
ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 3.411 در سال 2018 شاخص H_index مجله : 116 در سال 2019
شاخص SJR مجله : 2.036 در سال 2018 شناسه ISSN مجله : 0361-3682
شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q1 در سال 2018 کد محصول : 10185
محتوای فایل : zip حجم فایل : 2.86Mb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت، حسابداری، مدیریت کسب و کار، حسابداری مالی
مجله: حسابداری، سازمانها و جامعه - Accounting & Organizations and Society
دانشگاه: دانشگاه ملی چانگ چنگ ، تایوان
کلمات کلیدی: ابهام، عدم قطعیت، احتیاط، ملاحظه، محافظه کاری حسابداری
کلمات کلیدی انگلیسی: Ambiguity - Uncertainty - Caution - Prudence - Accounting conservatism
وضعیت ترجمه عناوین جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: ترجمه شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است ✓
بیس: است ✓
مدل مفهومی: دارد ✓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: دارد ✓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1016/j.aos.2018.08.001
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. پیشگفتار

2. توسعه فرضیات و نظریه

2.1. بحث پیوسته درباره مطلوبیت محافظه‌کاری حسابداری

2.2. نظریه‌های ابهام و احتیاط

2.3. محافظه‌کاری حسابداری و قوانین تصمیم‌گیری محتاطانه

3. آزمون‌های تجربی 1

3.1. استراتژی کسب و کار و ابهام

3.2. سنجش استراتژی کسب و کار

3.3. مدل‌های تجربی

3.4. داده‌ها و آمار توصیفی

3.5. تجزیه و تحلیل رگرسیون

4. آزمون‌های تجربی 2

4.1. جستجو و هوشیاری زیست محیطی

4.2. شناسایی شرکت‌های هوشیار

4.3. مدل‌های تجربی

4.4. داده‌ها و آمار توصیفی

4.5. تجزیه و تحلیل رگرسیون

5. خلاصه و نتیجه‌گیری‌ها

ضمیمه. معیارهایی برای شناسایی شرکت‌های هوشیار

کاهش در سرمایه‌گذاری

کاهش در هزینه‌های احتیاطی

منابع

نمونه متن انگلیسی

Abstract

We investigate whether accounting conservatism can be explained as a rational response to ambiguity. Decision analysis shows that decision rules that work well under ambiguity put greater weight on negative than on positive outcomes, i.e., exhibit caution. Accounting conservatism increases the timeliness of bad news that is more relevant under cautious decision rules and thereby helps corporate managers and investors implement them. We, therefore, hypothesize that firms facing greater ambiguity report more conservatively. We adopt two different measures to proxy for the firm-specific level of ambiguity. First, we identify firms pursuing the “prospector” versus “defender” business strategies. Compared with defenders, who focus on utilizing existing resources, prospectors actively create their future by seeking new business opportunities and thus face greater ambiguity. Second, we conduct an additional set of tests based on environmental scanning, which reduces ambiguity. Both sets of results suggest that firms facing greater ambiguity report more conservatively.

نمونه متن ترجمه

چکیده

در این مقاله به بررسی این موضوع می‌پردازیم که آیا محافظه‌کاری حسابداری را می‌توان به عنوان واکنشی منطقی به ابهام توضیح داد. تجزیه و تحلیل تصمیم‌گیری نشان می‌دهد که کار خوب تحت ابهام، وزن بیشتری روی پیامدهای منفی، در مقایسه با پیامدهای مثبت، می‌گذارد، یعنی، احتیاط را نشان می‌دهد. محافظه‌کاری حسابداری، به موقع بودن اخبار بدی را که بیشتر مربوط به قوانین محتاطانه تصمیم‌گیری هستند افزایش می‌دهد، و به موجب آن به مدیران و سرمایه‌گذاران شرکت در اجرای آن‌ها کمک می‌کند. بنابراین، این فرضیه را می‌سازیم که شرکت‌هایی که با ابهام بیشتری مواجه می‌شوند به صورت محافظه‌کارانه‌تری گزارش می‌دهند. از دو معیار مختلف به منظور پروکسی‌سازی برای سطح ابهام خاص-شرکت استفاده می‌کنیم. اولا، شرکت‌هایی را شناسایی می‌کنیم که استراتژی‌های کسب و کار «اکتشاف کننده » را در برابر استراتژی‌های کسب و کار «مدافع » پیگیری می‌کنند. در مقایسه با مدافعان، که روی استفاده از منابع موجود تمرکز دارند، اکتشاف کنندگان به طور فعالی آینده خود را با جستجوی فرصت‌های جدید کسب و کار می‌سازند و بنابراین با ابهام بیشتری مواجه می‌شوند. دوما، مجموعه‌ای اضافی از آزمون‌ها را بر اساس جستجوی زیست محیطی می‌سازیم که ابهام را کاهش می‌دهد. هر دو مجموعه از نتایج نشان می‌دهند که شرکت‌هایی که با ابهام بیشتری مواجه می‌شوند به صورت محافظه‌کارانه‌تری گزارش می‌دهند.