دانلود ترجمه مقاله تصمیمات قیمت گذاری و مدیریت هزینه

دانلود ترجمه مقاله تصمیمات قیمت گذاری و مدیریت هزینه
قیمت خرید این محصول
۴۹,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تصمیمات قیمت گذاری و مدیریت هزینه
عنوان انگلیسی
Pricing Decisions and Cost Management
صفحات مقاله فارسی
66
صفحات مقاله انگلیسی
34
سال انتشار
0
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
4103
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت کسب و کار، مدیریت اجرایی، مدیریت بازرگانی و بازاریابی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
اهداف یادگیری
تحلیل هزینه و قمیت در شرکت ها
هزینه های مربوطه برای تصمیمات قیمت گذاری کوتاه مدت
عوامل استراتژیک و عوامل دیگر استراتژیک در قیمت گذاری کوتاه مدت
تأثیر افق زمانی بر روی تصمیمات قیمت گذاری کوتاه مدت
هزینه یابی و قیمت گذاری برای بلند مدت
محاسبه هزینه های محصول برای تصمیمات قیمت گذاری بلند مدت
راهکارهای قیمت گذاری بلند مدت جایگزین
هزینه یابی هدف برای قیمت گذاری هدف
درک ارزش مشاهده شده مشتریان
انجام تحلیل در مورد رقبا
انجام قیمت گذاری هدف و هزینه یابی هدف
مهندسی ارزش، مشمولیت هزینه، و هزینه های قفل شده
تیم های میان کارکردی و تحلیل زنجیره ارزش
انجام هزینه هدف در هر واحد برای Provalue
میزان هدف بر اساس قیمت تجارتی بازده سرمایه گذاری
روشهای بر اساس قیمت تجاری دیگر
قیمت گذاری بر اساس قیمت تجاری و قیمت گذاری هدف
هزینه یابی و بودجه ریزی طول دوره محصول
تصمیمات قیمت گذاری و بودجه ریزی طول عمر
هزینه یابی طول عمر مشتری
ملاحظات بیشتر برای تصمیمات قیمت گذاری
تبعیض قیمت
قیمت گذاری بر مبنای بار حداکثر
ملاحظات بین المللی
قوانین ضد تراست
دامپینگ
مسائل خودآزمایی
اختصاص مواد
تمرینات
مسائل
مسئله یادگیری اشتراکی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Target Pricing and Tata Motors’ $2,500 Car

Despite India’s rapid economic growth and growing market for consumer goods, transportation options in the world’s most populous country remain limited. Historically, Indians relied on public transportation, bicycles, and motorcycles to get around. Less than 1% owned cars, with most foreign models ill-suited to India’s unique traffic conditions. Most cars had unnecessary product features and were priced too high for the vast majority of Indians. But Ratan Tata, chairman of India’s Tata Motors, saw India’s dearth of cars as an opportunity. In 2003, after seeing a family riding dangerously on a two-wheel scooter, Mr. Tata set a challenge for his company to build a ‘people’s car’ for the Indian market with three requirements: It should (1) adhere to existing regulatory requirements, (2) achieve certain performance targets for fuel efficiency and acceleration, and (3) cost only $2,500, about the price of the optional DVD player in a new Lexus sport utility vehicle sold in the United States.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
قیمت گذاری هدف و ماشین 2500 دلاری شرکت Tata Motors
علیرغم رشد اقتصادی سریع هندوستان و رشد بازار برای کالاهای مشتریان، گزینه های موجود برای حمل و نقل در این کشور خیلی پرجمعیت از جهان بصورت محدود باقی می ماند. از لحاظ تاریخی، مردم هند بر حمل و نقل عمومی، دوچرخه، و موتور برای تردد تکیه داشته اند. کمتر از 1 درصد مردم ماشین داشته اند و بیشتر مدل های خارجی هم با شرایط ترافیک خاص هند مطابقت نداشته است. بیشتر ماشین ها دارای ویژگی های غیرضروری بودند و قیمت آنها برای اکثریت هندی ها بالا بود.
اما راتان تاتا (Ratan Tata) رئیس شرکت Tata Motors، گرانی و کمیابی ماشین در هندوستان را یک فرصت عالی برای خود دید. در سال 2003، پس از اینکه آقای تاتا خانواده ای را دید که بصورت خطرناک با روروک های دو چرخ تردد می کردند، تصمیم گرفت که یک ماشین ملی برای بازار هند با سه شرط مورد نیاز بسازد: این ماشین باید 1- با شرایط مقررات موجود مطابقت داشته باشد، 2- اهداف کارایی خاصی را برای بازده و شتاب لازم داشته باشد، و 3- فقط 2500 دلار قیمت داشته باشد که حدود قیمت یک دی وی دی پلیر در یک ماشین اسپرت لکسوس است که در ایالات متحده فروخته می شود.

بدون دیدگاه