تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

دانلود ترجمه مقاله آموزش پیشرفته پرستاران در شرایط واقعی تنظیمات بالینی – مجله وایلی

عنوان فارسی: استقرار مبتنی بر شواهد عملکرد مهارت برای آموزش پرستاران ثبت نام شده و آموزش پیشرفته پرستارن در شرایط واقعی تنظیمات بالینی : کارایی بهبود مراقبت های بهداشتی با کیفیت، قابلیت اطمینان، نتایج وضعیت بیمار و هزینه ها
عنوان انگلیسی: The Establishment of Evidence-Based Practice Competencies for Practicing Registered Nurses and Advanced Practice Nurses in Real-World Clinical Settings: Proficiencies to Improve Healthcare Quality, Reliability, Patient Outcomes, and Costs
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 25
سال انتشار : 2014 نشریه : وایلی - Wiley
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 4167 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 452.68Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: پزشکی
گرایش های مرتبط با این مقاله: پرستاری
مجله: پرستاری مبتنی بر شواهد
دانشگاه: دانشکده پزشکی، دانشگاه ایالتی اوهایو، کلمبوس
کلمات کلیدی: مبتنی بر شواهد عمل، شایستگی ها، کیفیت مراقبت های بهداشتی
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

هفت مرحله از فرآیند EBP و عوامل تسهیل

صلاحیت پرستاران

هدف

روش شناسی

معیارهای ورود

یافته ها

بحث

لینک کردن شواهد به عمل

محدودیت ها

خلاصه

قدردانی

اطلاعات نویسنده

نمونه متن انگلیسی

ABSTRACT

Background: Although it is widely known that evidence-based practice (EBP) improves healthcare quality, reliability, and patient outcomes as well as reduces variations in care and costs, it is still not the standard of care delivered by practicing clinicians across the globe. Adoption of specific EBP competencies for nurses and advanced practice nurses (APNs) who practice in real-world healthcare settings can assist institutions in achieving high-value, low-cost evidence-based health care. Aim: The aim of this study was to develop a set of clear EBP competencies for both practicing registered nurses and APNs in clinical settings that can be used by healthcare institutions in their quest to achieve high performing systems that consistently implement and sustain EBP. Methods: Seven national EBP leaders developed an initial set of competencies for practicing registered nurses and APNs through a consensus building process. Next, a Delphi survey was conducted with 80 EBP mentors across the United States to determine consensus and clarity around the competencies. Findings: Two rounds of the Delphi survey resulted in total consensus by the EBP mentors, resulting in a final set of 13 competencies for practicing registered nurses and 11 additional competencies for APNs.

نمونه متن ترجمه

چکیده

سابقه و هدف: هر چند که به طور گسترده ای شناخته شده است که عمل مبتنی بر شواهد (EBP) ،کیفیت مراقبت های بهداشتی و نتایج خروجی بیمار را به صورت قابلیت اطمینانی بهبود می بخشد و همچنین تغییرات در مراقبت و هزینه ها را کاهش می دهد ، اما این هنوز مراقبت استاندارد ارائه شده توسط عملکرد پزشکان در سراسر جهان نیست. تصویب صلاحیت EBP خاص برای پرستاران و پرستاران که آموزش پیشرفته دیده اند (APN ها) که در تنظیمات بهداشت و درمان در دنیای واقعی تمرین می کنند می تواند به موسسات در دستیابی به مراقبت های بهداشتی مبتنی بر شواهد ارزش بالا، کم هزینه کمک کند.

هدف: هدف از این مطالعه به منظور توسعه یک مجموعه از صلاحیت EBP مشخص، برای آموزش هر دو مورد از پرستاران وApnهای ثبت نام شده در تنظیمات بالینی بود که می تواند توسط موسسات مراقبت های بهداشتی در تلاش خود برای رسیدن به عملکرد بالای سیستم هایی که به طور مداوم EBP را اجرا و حفظ می کند استفاده شود .

روش ها: هفت نفر از رهبران EBP بین المللی یک مجموعه اولیه از صلاحیت ها را برای آموزش پرستاران و APN های ثبت نام شده ، طی یک فرآیند توافقی ، توسعه داده اند . سپس ، یک نظرسنجی Delphi با 80 مربی EBP در سراسر ایالات متحده برای تعیین اجماع و وضوح در اطراف صلاحیت ها، انجام شد.