منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله تاثیر نوآوری در سه سطح شرکت، صنعت و کشور روی عملکرد شرکت - نشریه اشپرینگر

ترجمه مقاله تاثیر نوآوری در سه سطح شرکت، صنعت و کشور روی عملکرد شرکت - نشریه اشپرینگر
قیمت خرید این محصول
۵۴,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تاثیر نوآوری در سه سطح شرکت، صنعت و کشور روی عملکرد شرکت
عنوان انگلیسی
Effects of firm-, industry-, and country-level innovation on firm performance
صفحات مقاله فارسی
21
صفحات مقاله انگلیسی
15
سال انتشار
2020
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
اشپرینگر - Springer
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
1.975 در سال 2019
شاخص H_index مجله
65 در سال 2020
شاخص SJR مجله
1.406 در سال 2019
شناسه ISSN مجله
0923-0645
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2019
کد محصول
11088
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت انگلیسی درج شده است ✓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت کسب و کار، مدیریت عملکرد، نوآوری تکنولوژی
مجله
اسناد بازاریابی - Marketing Letters
دانشگاه
کالج تجاری کلات، دانشگاه آلاباما در بیرمنگام، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
نوآوری، فاکتورهای محیطی، صنعت، کشور، عملکرد
کلمات کلیدی انگلیسی
Innovation - Environmental factors - Industry - Country - Performance
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1007/s11002-020-09530-y
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. چهارچوب مفهومی
2-1. تأثیر سطح نوآوری شرکت، صنعت و کشور روی عملکرد شرکت
2-2. فاکتورهای محیطی در تقابل با سطح نوآوری صنعت و کشور
3. داده‌ها، متغیرها و روش
3-1. داده‌ها
3-2. متغیرها و روش
4. نتایج
4-1. تجزیه واریانس
4-2. تأثیرات مهم
4-3. تأثیرات متقابل
4-4. استواری بررسی
5. بحث
5-1. کاربردهای تئوری
5-2. کاربردهای مدیریتی
6. محدودیت‌ها و تداوم پژوهش
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)

11088 IranArze     11088 IranArze2     11088 IranArze1

نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Marketing strategists seek to identify drivers of firm performance and their relevant boundaries. To date, most research evidence would tell them that competition is a negative force, but this study challenges that conventional wisdom by drawing on network externalities theory and related strategy research. In particular, resources that exist outside the organization may benefit the performance of firms in a network, through positive spillover effects. For example, innovation efforts at the industry and country levels can have positive impacts on a focal firm’s performance, with influences that are even more prominent than the effect of its firm-level innovation. Due to their distinctions from firm-level innovation, these innovation efforts should be leveraged strategically and uniquely, according to the specific business environment. This research therefore broadens understanding of drivers of firm performance beyond the firm level; it also provides important implications for marketing practice.

1 Introduction

In research that seeks to specify the causes for variations in firm performance (e.g., Bamiatzi et al. 2016; Makino et al. 2004; Short et al. 2007), key factors arise at various levels (e.g., country, industry, firm). Along with a general agreement that firm performance depends on multiple factors at various levels, studies in this tradition tend to assume competition hinders a focal firm’s performance (Chen et al. 2009). But the theory of network externalities, as well as evidence regarding cooperative behaviors among firms, suggests a challenge to this conventional wisdom. Competition among firms in a network, as might be manifested in their investments in innovation, might benefit every firm in that network, due to industry clustering and knowledge spillover effects (Chang and Xu 2008).

6 Limitations and continued research

The limitations of this research indicate three main directions for continued research. First, with RC2, we provide some preliminary evidence that differences between shortand long-term performance metrics may influence innovation effects across levels. This evidence may be relevant to firms working to allocate their resources and advance their innovation efforts according to short-term versus long-term goals. Second, we include innovation as one performance driver; parallel research efforts could study other performance drivers that traditionally have been viewed at the firm level and investigate the impacts of their counterparts at other levels. Such research may strengthen our arguments and offer additional guidance to companies. Third, we restricted our sample to publicly traded firms, which tend to be large. Researchers should seek to determine if our findings hold for private and small firms.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
استراتژیست‌های بازاریابی به دنبال شناسایی محرک‌های عملکرد شرکت و مرزهای مربوط به آن‌ هستند. شواهد مطالعاتی که تا به امروزه انجام شده است نشان می‌دهد که رقابت یک ویژگی منفی در عملکرد شرکت‌ها می‌باشد. اما مطالعه کنونی بر آن است با ترسیم تئوری اثرات خارجی شبکه و بررسی استراتژی مرتبط با آن، این باور عمومی را به چالش بکشاند. به‌ویژه، منابعی که در خارج از سازمان وجود دارند، ممکن است از طریق اثرات سرریز مثبت، از عملکرد شرکت‌ها در یک شبکه سود ببرند. به‌عنوان مثال، فعالیت‌های نوآورانه در سطح صنعت و کشور می‌تواند تأثیرات مثبتی بر عملکرد شرکت مرکزی داشته باشد که حتی برجسته‌تر از تأثیر نوآوری در سطح شرکت باشد. به دلیل تمایز فعالیت‌های نوآورانه در سطح صنعت و کشور از نوآوری در سطح شرکت، این فعالیت‌های نوآورانه باید با توجه به شرایط خاص تجاری، از لحاظ استراتژیک و منحصربه‌فرد مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین این پژوهش درک محرک‌های عملکرد شرکت را فراتر از سطح شرکت گسترش می‌دهد که پیامدهای مهمی را برای عمل بازاریابی نیز، فراهم می‌کند.

1. مقدمه
در تحقیقاتی که می‌خواهند دلایل تغییر در عملکرد شرکت را به دقت مشخص نمایند (مانند Bamiatzi et al. 2016; Makino et al. 2004; Short et al. 2007)، فاکتورهای مهمی در سطوح مختلف (به‌عنوان مثال، کشور، صنعت، شرکت) مطرح می‌شود. با وجود آنکه، یک توافق کلی مبنی بر اینکه عملکرد شرکت به عوامل مختلفی در سطوح مختلف بستگی دارد ولی در مطالعات سنتی این فرض مطرح است که رقابت مانع عملکرد شرکت مرکزی می‌شود (Chen et al. 2009). اما تئوری اثرات خارجی شبکه و همچنین شواهدی در مورد رفتارهای تعاونی بین شرکت‌ها، چالشی را برای این باور عمومی نشان می‌دهد. اهمیت رقابت بین شرکت‌های یک شبکه، همان‌گونه که در سرمایه‌گذاری‌های آن‌ها در نوآوری آشکار می‌شود، ممکن است به دلیل خوشه‌بندی صنعت و دانش اثرات سرریز، به سود هر شرکت در آن شبکه نیز مهم باشد (Chang and Xu 2008).

6. محدودیت‌ها و تداوم پژوهش
محدودیت‌های این پژوهش سه رویه اصلی را برای ادامه تحقیقات نشان می‌دهد. اولاً با سؤال اول، برخی از شواهد اولیه را که تفاوت بین معیارهای عملکرد کوتاه مدت و بلند مدت را که ممکن است اثرات نوآوری را در سطوح دیگر تحت تأثیر قرار دهد، ارائه دادیم. این شواهد ممکن است مربوط به شرکت‌هایی باشد که برای تخصیص منابع خود و پیشبرد فعالیت‌های نوآوری خود مطابق اهداف کوتاه مدت در مقابل اهداف بلند مدت کار می‌کنند. ثانیاً، ما نوآوری را به‌عنوان یکی از محرک‌های عملکرد در نظر گرفتیم. فعالیت‌های تحقیقی موازی می‌تواند سایر محرک‌های عملکردی را که به‌طور سنتی در سطح شرکت مشاهده شده‌اند، مورد مطالعه قرار داده و تأثیرات معادل‌های خود را در سطوح دیگر مورد بررسی قرار دهد. چنین تحقیقاتی ممکن است استدلال‌های ما را تقویت نموده و راهنمایی‌های بیشتری را به شرکت‌ها ارائه دهد. ثالثاً، ما نمونه خود را به شرکت‌های سهامی عامی محدود کردیم که تمایل به توسعه خود دارند. محققان باید به دنبال جواب این سؤال باشند که آیا یافته‌های ما برای شرکت‌های خصوصی و کوچک کاربرد دارند یا خیر؟


بدون دیدگاه