ترجمه مقاله نقش هتل پزشکی و درمانی در صنعت رو به رشد بهداشت و درمان - نشریه الزویر

ترجمه مقاله نقش هتل پزشکی و درمانی در صنعت رو به رشد بهداشت و درمان - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
نقش هتل پزشکی و درمانی در صنعت رو به رشد بهداشت و درمان: تاثیر پیامدهای دریافتی مسافران بین المللی
عنوان انگلیسی
Medical hotels in the growing healthcare business industry: Impact of international travelers' perceived outcomes
صفحات مقاله فارسی
22
صفحات مقاله انگلیسی
9
سال انتشار
2015
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
5.352 در سال 2018
شاخص H_index مجله
158 در سال 2019
شاخص SJR مجله
1.684 در سال 2019
شناسه ISSN مجله
0148-2963
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2018
کد محصول
9600
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه نشده است ☓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رشته های مرتبط با این مقاله
گردشگری و توریسم
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت گردشگری
مجله
مجله پژوهش کسب و کار - Journal of Business Research
دانشگاه
دانشکده مدیریت مهمان نوازی و گردشگری، دانشگاه Sejong، کره
کلمات کلیدی
گردشگری پزشکی، بهداشت و درمان، نگرش ها، تمایلات، نیت رفتاری
کلمات کلیدی انگلیسی
Medical tourism - Healthcare - Attitudes - Desires - Behavioral intention
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2015.01.015
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1- مقدمه
2- چهارچوب نظری
2-1 ظهور گردشگری پزشکی و هتل بیمارستان ها
2-2 گردشگری پزشکی در یک فضای گردشگری بین المللی
2-3 اقدامات تحقیقاتی که شکل گیری تصمیم / نیت را توضیح می دهند
2-4 نگرش ها، تمایلات و نیت
2-5 تأثیر واسطه ایی پیامدهای دریافتی
2-6 مدل تحقیق و فرضیه ها
3- روش شناسی
3-1 شناسایی پیامدهای دریافتی
3-2 اندازه گیری نگرش ها، تمایلات و نیت
3-3 تهیه پرسشنامه و شیوه گردآوری داده ها
3-4 پروفایل مردم نگاری نمونه ها
4- نتایج
4-1 تحلیل فاکتور تأییدی
4-2 مدل سازی معادلۀ ساختاری
4-3 آزمون تغییرناپذیریe اندازه گیری
4-4 آزمون تغییرناپذیری ساختاری
5- بحث
6- محدودیت ها برای تحقیقات در آینده:
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Despite the international healthcare industry's rapid growth, little research exists about medical hotels. To fill this gap, this study identifies international patients' possible outcomes of staying in a medical hotel and investigates their intention formation by considering attitudes and desires as well as the perceived outcome's moderating impact. A qualitative approach identifies the possible outcomes of staying in a medical hotel, which can be distinctive from common medical/healthcare clinics, as perceived by international medical customers. Confirmatory factor analysis verifies a four-factor structure of the perceived outcome model (financial saving, convenience, medical service, and hospitality product). Structural equation modeling reveals that attitudes, desires, and intention significantly associate, and desires act as a mediator. Additionally, a metric invariance test shows that convenience, medical-service, and hospitality-product factors of the perceived outcomes significantly moderate forming intentions. Study results help medical hotel operators create effective strategies to attract more international tourists.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
علیرغم رشد سریع صنعت بین المللی بهداشت و درمان، پژوهش های اندکی درخصوص هتل بیمارستان ها در دست است. به منظور پر کردن این شکاف، این مطالعه به شناسایی پیامدهای اجتماعی بستری شدن بیماران بین المللی در هتل بیمارستان ها می پردازد و ایجاد این قصد در آن ها با لحاظ نگرش ها و تمایلات و همچنین تأثیر واسطه ایی پیامد دریافتی را بررسی می کند. در یک رویکرد کیفی، پیامدهای احتمالی ماندن در یک هتل درمانی که می تواند با سایر مراکز درمانی و بهداشتی رایج متفاوت باشد و مشتریان بین المللی بهداشت و درمان نیز به آن واقف هستند شناسایی می شود. تحلیل فاکتور تأییدی یک ساختار چهار فاکتوری از مدل پیامد دریافتی (شامل پس انداز مالی، تسهیلات، خدمات پزشکی و محصول مهمان نوازی) را بازبینی می کند. مدل سازی معادلۀ ساختاری نشان می دهد که نگرش ها، تمایلات و هدف ارتباط معناداری با هم دارند و تمایلات به عنوان یک میانجی (mediator) عمل می کنند. علاوه براین، یک آزمون تغییرناپذیری متریک نشان می دهد که تسهیلات، خدمات درمانی و محصولات مهمان نوازی پیامدهای دریافتی، شکل گیری نیات را به طور معناداری تعدیل می کند. نتایج این مطالعه به اپراتورهای هتل بیمارستان ها کمک می کند تا از راهبردی کارآمد برای جذب هر چه بیشتر گردشگران بهره ببرند.

بدون دیدگاه