ترجمه مقاله رسانه های اجتماعی به عنوان ابزاری آینده نگر برای اثر بخشی بازاریابی سیاسی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله رسانه های اجتماعی به عنوان ابزاری آینده نگر برای اثر بخشی بازاریابی سیاسی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
رسانه های اجتماعی به عنوان ابزاری آینده نگر برای اثر بخشی بازاریابی سیاسی
عنوان انگلیسی
Social media as an upcoming tool for political marketing effectiveness
صفحات مقاله فارسی
12
صفحات مقاله انگلیسی
6
سال انتشار
2017
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد ✓
کد محصول
384
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت، علوم سیاسی و مهندسی فناوری اطلاعات
گرایش های مرتبط با این مقاله
بازاریابی، اینترنت و شبکه های گسترده
مجله
بررسی مدیریت حوزه اقیانوسیه آسیا - Asia Pacific Management Review
دانشگاه
گروه مطالعات مدیریت، موسسه فناوری هند (دانشکده معادن هند)، دهاباد، هند
کلمات کلیدی
اخبار رسانه های اجتماعی، کمپین انتخاباتی، سیاستمداران هندی، توییتر
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.apmrv.2016.10.007
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. معرفی
2. پیش زمینه نظری
3. مرور مطالعاتی
4. روش شناسی تحقیق
5. تفسیر و تجزیه و تحلیل
6. بحث و نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

In the present era of electronic revolution when the social media has become the means and end of all communication, democracies are wondering if social media can be a valid indicator to predict elections outcome. With the increase in popularity and growth in the use of social media, the present study aims at examining whether the use of social media (Twitter) had an effect on the 2014 General elections outcome. For this research, a total of 8,877,275 social media buzz for 100 days from January 01, 2014 to April 09, 2014 of 12 Indian political parties has been considered. The result indicates that social media buzz has a positive and significant impact on the outcome of General elections 2014.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
در انقلاب الکترونیکی عصر معاصر زمانی که رسانه های اجتماعی به ابزار ارتباطی تبدیل شده اند، دموکراسی ها در حیرت هستند که چگونه رسانه های اجتماعی می توانند یک شاخص معتبر برای پیش بینی نتایج انتخابات باشند. با افزایش جمعیت و رشد استفاده از رسانه های اجتماعی، این مطالعه بر آن شد تا تاثیر استفاده از رسانه اجتماعی (توییتر) بر نتایج انتخابات سراسری هند در سال 2014 را ارزیابی کند. در این تحقیقات، به طور کل 887725 اخبار رسانه های اجتماعی در عرض 100 روز از تاریخ 1 ژانویه سال 2014 تا 9 آوریل سال 2014 از 12 حزب سیاسی هندی در توییتر منتشر شد. نتایج نشان داد که اخبار رسانه های اجتماعی تاثیر مثبت و قابل ملاحضه ای بر نتیجه انتخابات سراسری سال 2014 دارد.

بدون دیدگاه