ترجمه مقاله تست تجربی رقابت فضایی در بازار حسابرسی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله تست تجربی رقابت فضایی در بازار حسابرسی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۵,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
یک تست تجربی رقابت فضایی در بازار حسابرسی
عنوان انگلیسی
An empirical test of spatial competition in the audit market
صفحات مقاله فارسی
34
صفحات مقاله انگلیسی
16
سال انتشار
2012
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد ✓
کد محصول
77
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت عدد درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است ✓
رشته های مرتبط با این مقاله
حسابداری
گرایش های مرتبط با این مقاله
حسابرسی
مجله
مجله حسابداری و اقتصاد - Journal of Accounting and Economics
دانشگاه
دانشگاه کاتولیک لوون، بلژیک
کلمات کلیدی
بازارهای حسابرسی، رقابت قیمت، ویژگی‌های صنعت، متمایزسازی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. پیشگفتار
2. انگیزه و کمک
3. نظریه و فرضیات
4. طرح تحقیق
4.1. مدل
4.2. معیارهای محل حسابرس مسعول در بازار حسابرسی
4.3. متغییرهای کنترل
5. نمونه و داده‌ها
6. نتایج
7. کنترل‌های نیرومندی
7.1. نتایج رگرسیون با استفاده از متخصص و پیشرو در پروکسی برای تنظیم-مشتری
7.2. فاصله‌ی رقیب سنجیده شده در بازار گسترده‌تر در سطح MSA
7.3. نتایج رگرسیون در سطح ملی
7.4. کنترل‌های اضافی ویژگی‌ها
8. تجزیه و تحلیل تکمیلی: رهبری صنعت و فاصله‌ی سهام بازار
9. نتیجه‌گیری‌ها و محدودیت‌ها
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This study empirically examines the effects of competition through differentiation on audit pricing. Based on prior economic theory on differentiated-product markets (e.g., Hotelling, 1929; Tirole, 1988), we hypothesize that audit fees are affected by an auditor’s relative location in a market segment. We define audit markets per industry segment and U.S. Metropolitan Statistical Area and specify an auditor’s industry location relative to the client (auditor–client industry alignment) and relative to the closest competitor (industry market share distance to closest competitor). We find that audit fees increase in both auditor–client industry alignment and industry market share distance to the closest competitor.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
این مطالعه به طور تجربی به بررسی اثرات رقابت از طریق ایجاد تمایز روی قیمت‌گذاری حسابرسی می‌پردازد. بر اساس نشریه‌ی اقتصادی قبلی در زمینه‌ی بازارهای با محصول-متفاوت، ما فرضیه‌سازی می‌کنیم که هزینه‌های حسابرسی تحت تاثیر مکان نسبی یک حسابرس در یک بخش از بازار قرار دارند. ما بازارهای حسابرسی در هر بخش صنعت و ناحیه‌ی آماری شهری آمریکا را تعریف می‌کنیم و مکان صنعت یک حسابرس نسبت به مشتری (تنظیم صنعت حسابرس-مشتری) و نسبت به نزدیک‌ترین رقیب (فاصله‌ی سهام بازار صنعت تا نزدیک‌ترین رقیب) را مشخص می‌کنیم. ما کشف می‌کنیم که هزینه‌های حسابرسی در هر دوی تنظیم صنعت مشتری-حسابرس و فاصله‌ی سهان بازار صنعت تا نزدیک‌ترین رقیب افزایش می‌یابد.

بدون دیدگاه