ترجمه مقاله بررسی طراحی صحیح سازمانی - نشریه SSRN

ترجمه مقاله بررسی طراحی صحیح سازمانی - نشریه SSRN
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
طراحی صحیح سازمانی کدام است؟
عنوان انگلیسی
What is the Right Organization Design?
صفحات مقاله فارسی
22
صفحات مقاله انگلیسی
19
سال انتشار
2006
نشریه
SSRN
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
f338
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
طراحی سازمان های دولتی و مدیریت دولتی، مدیریت، استراتژی های توسعه صنعتی، نوآوری تکنولوژی و مدیریت صنعتی
دانشگاه
دانشکده امپریال لندن
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
مقدمه
عصر 1: طراحی های سازمان کامل (دارای همه چیز)
عصر 2: طراحی افقی سازمان با تاکید مبتنی بر تیم و فرآیند
مثال
اصول طراحی
مزایا
معایب
زمان استفاده
عصر 3: مرزهای سازمانی باز می شوند
سازمان توخالی
مثال
اصول طراحی
مزایا
معایب
زمان استفاده
سازمان ماژولار
مثال
اصول طراحی
مزایا
معایب
زمان استفاده
سازمان مجازی
مثال
اصول طراحی
مزایا
معایب
زمان استفاده
تقاضاهای جدید از مدیران و سازمان ها
نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Introduction

A startup company in Florida, called World Response Group (WRG), developed an unusual woven mat for the horticulture industry that was made from all-natural fibers. Horticulture growers in the U.S. produce hundreds of millions of potted plants each year. The product, called SmartGrow, dramatically reduced weed growth in potted plants and simultaneously provided important nutrients—all with no chemicals. SmartGrow materials and manufacturing expertise were available in China and India. As the company grew, the managers and board members talked frequently about organization structure. Two schools of thought emerged. One group wanted to import raw materials into the U.S. for manufacturing by WRG and thereby have direct control over manufacturing, marketing, and sales. These functions would be departments within WRG. The second group wanted to import already manufactured and packaged products from overseas, outsource marketing to an agency, and hire a horticulture distribution company to handle sales. The second group pushed the concept that no one within the company would ever touch the product. Nor would there be functional departments for manufacturing, marketing, and sales.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
مقدمه
یک شرکت تازه تاسیس در فلوریدا، به نام گروه پاسخ جهانی (WRG) ، یک حصیر بافته شده غیرمعمول را برای صنعت باغبانی تولید کرد که کاملا از فیبرهای طبیعی ساخته شده بود. باغداران در ایالات متحده صدها میلیون گیاه گلدانی در سال تولید می کنند. این محصول اسمارت گرو نام دارد که به شدت رشد علف هرز را در گیاهان گلدانی کم کرده و در عین حال مواد مغذی مهم را فراهم می کند – همگی بدون مواد شیمیایی. مواد اسمارت گرو و تخصص تولیدی در چین و هندوستان در دسترس بودند. با رشد شرکت، مدیران و اعشای هیئت مدیره همواره در مورد ساختار سازمانی صحبت می کردند. دو مکتب فکری پدیدار شد. یک گروه می خواست مواد خام را به ایالات متحده وارد کند برای تولید توسط WRG و از این رو کنترل مستقیم بر تولید، بازاریابی و فروش داشته باشد. این کارکردها دپارتمان هایی درون WRG خواهند بود. گروه دوم قصد واردات محصولات تولید شده و بسته بندی شده از خارج را داشت، بازاریابی را به یک شرکت برونسپاری کند و یک شرکت توزیع باغبانی برای فروش استخدام کند. دومین گروه این مفهوم را مطرح کرد که هیچ کس درون شرکت دست به محصول نزند. اما دپارتمان کارکردی برای تولید،بازاریابی و فروش وجود نخواهد داشت.

بدون دیدگاه