ترجمه مقاله تاثیر اعتماد و ارزش درک شده بر تمایل برای خرید آنلاین مسافرتی – نشریه الزویر

عنوان فارسی: | تاثیر اعتماد و ارزش درک شده بر تمایل برای خرید آنلاین مسافرتی: یکپارچه سازی تاثیرات تضمین بر سوابق اعتماد |
عنوان انگلیسی: | Influence of trust and perceived value on the intention to purchase travel online: Integrating the effects of assurance on trust antecedents |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 17 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 48 |
سال انتشار : 2015 | نشریه : الزویر - Elsevier |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 7709 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 1.85Mb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت و مهندسی فناوری اطلاعات |
گرایش های مرتبط با این مقاله: اینترنت و شبکه های گسترده، تجارت الکترونیک، مدیریت سیستم های اطلاعات و مدیریت بازرگانی |
مجله: مدیریت گردشگری - Tourism Management |
دانشگاه: گروه حسابداری و سیستم های اطلاعات، دانشگاه هوئلوا، اسپانیا |
کلمات کلیدی: تجارت الکترونیک، اعتماد، تضمین، نگرانی های حریم خصوصی، امنیت، قصد خرید آنلاین |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است |
چکیده
1- مقدمه
2- مرور مقالات
2-1- اعتماد درک شده، حریم خصوصی درک شده، امنیت درک¬شده، کیفیت اطلاعات و روابط موجود بین آن ها
2-2- سوابق حریم خصوصی درک شده و امنیت درک شده
2-2-1- مهر های تضمین شخص ثالث
2-2-2- گرایش به سمت گواهی های شخص ثالث
2-2-3- شناخت مهر های تضمین شخص ثالث
2-3- ارزش درک شده، اعتماد درک شده، تمایل به خرید و راوبط میان آن ها
3- روش شناسی
3-1- اندازه گیری ها
3-2- نمونه و جمع آوری اطلاعات
4- تحلیل داده ها و نتایج
4-1- ارزیابی مدل اندازه گیری
4-2- مدل ساختاری
5- نتیجه گیری
5-1- مفاهیم علمی
5-2- مفاهیم مدیریتی
5-3- تحقیقات آتی
Abstract
This paper proposes a model for the formation of online purchase intention based on perceived value, trust and the antecedents of perceived security and privacy, using the model proposed by Ray, Ow, and Kim (2011) extended to cover third-party assurance seals and related constructs, and examines the in- fluence on trust of consumers' perceived information quality, privacy, and security. A total of 451 individuals participated in an experiment. The partial least squares technique was applied to data collected via a questionnaire to test the proposed model. The results indicate that online purchase intention depends on perceived value and trust. The main predictors of perceived trust are perceived information quality and perceived security. Consumers' perceived security depends on vendor reputation, website investment, third-party assurance seals, understanding of third-party seals, privacy and security policies, familiarity with the website, Internet privacy concerns, and disposition towards third-party certification.
چکیده
هدف از انجام این مطالعه، ارائه مدلی برای شکل گیری تمایل خرید آنلاین بر مبنای ارزش درک شده، اعتماد و سوابقِ امنیت و حریم خصوصی درک شده است. با استفاده از مدل پیشنهادیِ Ray، Ow و Kim (2011)، مدل پیشنهاد شده در این مطالعه، جهت پوشش دهی تضمین شخص ثالث و ساختارهای مرتبط توسعه یافت. این مدل همچنین تأثیر کیفیت اطلاعات، حریم خصوصی و امنیتِ درک شده مشتری بر اعتماد را آزمایش می کند. 451 نفر در این آزمایش شرکت کردند. به منظور آزمایش مدل پیشنهادی، روش حداقل مربعات جزئی بر اطلاعات به دست آمده از پرسشنامه اعمال شد. نتایج نشان داد که تمایل خرید آنلاین به ارزش درک شده و اعتماد بستگی دارد. کیفیت اطلاعات درک شده و امنیت درک شده، پیش بینی کننده های اصلی اعتماد درک شده هستند. امنیت درک شده مشتری به شهرت فروشنده، سرمایه گذاری وب سایت، مهر تضمین شخص ثالث، شناخت مهر های شخص ثالث، سیاست های حریم خصوصی و امنیت، آشنایی با وب سایت، نگرانی های حریم خصوصی در اینترنت، و گرایش به سوی گواهی شخص ثالث بستگی دارد.