ترجمه مقاله طراحی عوارض مبتنی بر سرعت برای باجه های عوارض مناطق پر تراکم - نشریه الزویر

ترجمه مقاله طراحی عوارض مبتنی بر سرعت برای باجه های عوارض مناطق پر تراکم - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
طراحی عوارض مبتنی بر سرعت برای باجه های عوارض مناطق پر تراکم
عنوان انگلیسی
Speed-based toll design for cordon-based congestion pricing scheme
صفحات مقاله فارسی
30
صفحات مقاله انگلیسی
16
سال انتشار
2013
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد ✓ ☓
کد محصول
f419
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است ✓
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی عمران و مهندسی کامپیوتر
گرایش های مرتبط با این مقاله
برنامه ریزی حمل و نقل، مهندسی الگوریتم ها و محاسبات و هوش مصنوعی
مجله
تحقیقات حمل و نقل بخش C
دانشگاه
موسسه مطالعات حمل و نقل، گروه مهندسی عمران، دانشگاه موناش، استرالیا
کلمات کلیدی
عوارضی مناطق متراکم، تعادل کاربر، تقاضای الاستیک یا منعطف، ارزش زمانی مداوم، الگوریتم ژنتیک توزیع‌
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. معرفی
1.1 مطالعات مربوطه
2.1 اهداف و موانع
2. بیان مشکل و مدل MPEC برای طراحی عوارض مبتنی بر سرعت
1.2 نماد و تعاریف
2.2 مدل MPEC برای مشکل طراحی مبتنی بر سرعت
3. شاخص کل تعادل کاربر تصادفی مبتنی بر انحراف معیار
1.3 مدل نقطه ثابت
2.3 روش بارگیری تصادفی شبکه مبتنی بر شبیه سازی دو مرحله ای مونت کارلو
3. الگوریتم راه حل برای مدل MPEC
1.4 الگوریتم ژنتیک اصلاح شده
4.2 تجزیه الگوریتم ژنتیک اصلاح شده برای محاسبات توزیع
5. مثال عددی
5.1 روش شبیه سازی برای سرعت متوسط سفر در هر عوارضی
2.5 پلت فرم محاسبات و اندازه گیری عملکرد
3.5 نتایج محاسباتی الگوریتم ژنتیک اصلاح شده توزیع
6. نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

The cordon-based Electronic Road Pricing (ERP) system in Singapore adopts the average travel speed as an index for evaluating the traffic congestion within a cordon area, and the maintenance of the average travel speed within a satisfactory range is taken as the objective of the toll adjustment. To formulate this practical speed-based toll design problem, this paper proposes a mathematical programming with equilibrium constraint (MPEC) model with the objective of maintaining the traffic condition in the cordon area. In the model, the network users’ route choice behavior is assumed to follow probit-based stochastic user equilibrium with elastic demand, asymmetric link travel time functions and continuous value-of-time. A distributed revised genetic algorithm is designed for solving the MPEC model. Finally, a network example based on the ERP system is adopted to numerically validate the proposed models and algorithms, and further indicates that the computation speed can be improved greatly by using a distributed computing system.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
سیستم عوارضی الکترونیکی (ERP) در سنگاپور میانگین سرعت سفر را به عنوان شاخصی برای ارزیابی تراکم ترافیک در بادجه های عوارضی در نظر گرفته است و میانگین مورد قبول سرعت سفر را به عنوان گزینه ای برای تنظیم عوارض در نظر می گیرد.
برای طراحی یک سیستم عوارضی مبتنی بر سرعت عملیاتی، این مقاله یک برنامه ریاضی با متغیر های پایدار (MPEC) رابا هدف حفظ وضعیت ترافیک در مناطق با تراکم ترافیکی بالا را شرح می دهد. در این مدل، رفتار انتخاب مسیر کاربران به صورت تصادفی و مبتنی بر انحراف معیار است وتعادل کاربر با تقاضای الاستیک با توابع لینک زمان سفر نامتقارن یا اسیمتریک و ارزش پیوستگی زمان مشخص شده است.
الگوریتم ژنتیک اصلاح‌شده توزیع برای حل معادلات مدل MPEC طراحی‌شده است. در آخر یک مثال از شبکه‌ای بر اساس سیستم ERP به‌کاربرده شده تابه صورت عددی مدل‌های پیشنهادی و الگوریتم‌ها را تائید کند و این شبکه نشان می‌دهد که سرعت محاسبات با استفاده از یک سیستم محاسباتی توزیع‌شده افزایش میابد.

بدون دیدگاه