ترجمه مقاله کاربرد تکنولوژی رسانه های اجتماعی و عملکرد ارتباط مشتری – نشریه الزویر

عنوان فارسی: | کاربرد تکنولوژی رسانه های اجتماعی و عملکرد ارتباط مشتری: بررسی بر اساس قابلیت های CRM اجتماعی |
عنوان انگلیسی: | Social media technology usage and customer relationship performance: A capabilities-based examination of social CRM |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 17 |
سال انتشار : 2013 | نشریه : الزویر - Elsevier |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 8151 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 801.55Kb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت و علوم ارتباطات اجتماعی |
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت کسب و کار، مدیریت منابع انسانی و بازاریابی |
مجله: مجله پژوهش کسب و کار - Journal of Business Research |
دانشگاه: کالج تجارت، دانشگاه آریزونا شمالی، ایالات متحده آمریکا |
کلمات کلیدی: مدیریت ارتباط با مشتری، CRM ،عملکرد ارتباط با مشتری، فناوری اطلاعات، قابلیت های بازاریابی، فن آوری رسانه های اجتماعی |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است |
چکیده
1-مقدمه
2- پیشینه نظری و مدل مفهومی
2.3.کاربرد رسانه های اجتماعی فناوری
2.4. اثرات متقابل سیستم های مدیریت مشتری محور و استفاده رسانه های اجتماعی از فناوری
2.5. نتیجه عملکرد قابلیت CRM اجتماعی
3-روش ها
3.1.نمونه
3.2.اندازه گیری ها
3.3. استراتژی تحلیلی
3.4.بررسی مدل ساختاری
3.5. نتایج آزمون فرضیه
3.5.1. اثرات مستقیم
3.5.2. اثرات متقابل
3.5.3. Post hoc مورد تجزیه و تحلیل
4-بحث ها و پیامدها
4.1. پیامدها برای عمل
4.2. محدودیت ها و تحقیقات آینده
Abstract
This study examines how social media technology usage and customer-centric management systems contribute to a firm-level capability of social customer relationship management (CRM). Drawing from the literature in marketing, information systems, and strategic management, the first contribution of this study is the conceptualization and measurement of social CRM capability. The second key contribution is the examination of how social CRM capability is influenced by both customer-centric management systems and social media technologies. These two resources are found to have an interactive effect on the formation of a firm-level capability that is shown to positively relate to customer relationship performance. The study analyzes data from 308 organizations using a structural equation modeling approach.
چکیده
اين مطالعه بررسی میکند که چگونه کاربرد تکنولوژی رسانه های اجتماعی و سیستم مدیریت مشتری محور به توانایی شرکت در سطح مدیریت(CRM) ارتباط با مشتری های اجتماعی کمک میکند. نقش اول اين مطالعات (طراحی از ادبیات در بازاریابی ، سیستم های اطلاعاتی ، و مدیریت استراتژیک) مجسم کردن و اندازه گیری قابلیت های اجتماعی CRM است. نقش کلیدی دوم بررسی این است که قابلیت های اجتماعی CRM چگونه تحت تاثیر سیستم مدیریت مشتری محور و تکنولوژی رسانه های اجتماعی قرار میگیرند. این دو منبع برای داشتن اثر متقابل در تشکیل سطح محکمی از قابلیت یافت شده اند که به طور مثبتی مربوط به عملکرد ارتباط مشتری نشان داده شده است. این مطالعه داده ها را از 308 سازمان با استفاده از مدل معادلات ساختاری تحلیل میکند.