تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله رابطه بهبود بازاریابی رسانه‌ های اجتماعی و قابلیت‌ ارتباط با مشتری و عملکرد شرکت – نشریه الزویر

عنوان فارسی: آیا بازاریابی رسانه‌ های اجتماعی می‌تواند قابلیت‌ های ارتباط با مشتری و عملکرد شرکت را بهبود بخشد؟ دیدگاه قابلیت پویا
عنوان انگلیسی: Can Social Media Marketing Improve Customer Relationship Capabilities and Firm Performance? Dynamic Capability Perspective
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 25
سال انتشار : 2017 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 258 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.23Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدیریت عملکرد و مدیریت کسب و کار
مجله: مجله بازاریابی تعاملی - Journal of Interactive Marketing
دانشگاه: دانشكده کسب و کار جان کوك، دانشگاه سنت لوئيس، آمريكا
کلمات کلیدی: بازاریابی رسانه های اجتماعی، قابلیت های پویا، مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی (CRM اجتماعی)، قابلیت های بازاریابی، تعهد مشتری
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

بررسی مقالات و چارچوب پژوهش

نظریه: گسترش RBV و قابلیت های پویا

CRM سنتی

CRM و رسانه های اجتماعی

CRM اجتماعی

قابلیت های CRM اجتماعی

مدل مفهومی و فرضیه ها

اثرات قابلیت های CRM اجتماعی

اثرات تعهد مشتری

اثرات تعدیل تکنولوژی رسانه اجتماعی

روش شناسی

داده ها و نمونه

داده های رسانه های اجتماعی

کامپوستات

معیارها

کاربرد رسانه های اجتماعی

تعهد مشتری

قابلیت های CRM اجتماعی

عملکرد شرکت

متغیرهای کنترل

تحلیل و نتایج

آزمون فرضیه ها

آزمون اثرات واسطه گری

حسابداری برای درون زایی و ناهمگنی ملاحظه نشده خاص شرکت

بحث و مشارکت ها

مفاهیم نظری

مفاهیم مدیریتی

محدودیت‌ ها و پژوهش های بیشتر

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Social media usage has become ubiquitous, and organizations need to manage this tool to meet their strategic goals. Companies are finding it necessary to modify their approach to customer relationship management (CRM) and develop new marketing capabilities that facilitate customer satisfaction. The purpose of this study is to examine how social media usage can help firms build new CRM capabilities and thus improve marketing adoption strategies and business performance. We suggest that social CRM capability is critical when companies merge social media into their marketing strategies to improve customer engagement and firm performance. We empirically analyze data from 232 companies using Facebook, COMPUSTAT North America, and Global Fundamentals annual databases for the period 2004–2014. This study contributes to extant literature by confirming a new form of CRM capabilities – social CRM – using the resource-based view and dynamic capabilities theory frameworks, and by demonstrating that social media usage plays a moderating role by amplifying the positive impact of social CRM capabilities on firm performance.

نمونه متن ترجمه

چکیده

کاربرد رسانه ‌های اجتماعی فراگیر گشته و سازمان‌ ها نیاز است که این ابزار را برای رسیدن به اهداف استراتژیک خودشان مدیریت نمایند. شرکت‌ ها برای تعدیل رویکردشان نسبت به مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) آن را ضروری می ‌یابند و قابلیت های بازاریابی جدیدی را توسعه می ‌دهند که رضایت مشتری را تسهیل می نماید. هدف از این مطالعه بررسی این امر است که چگونه استفاده از رسانه‌ های اجتماعی می‌تواند به شرکت‌ها در ساخت قابلیت‌ های جدید CRM کمک نماید و در نتیجه استراتژی ‌های پذیرش بازاریابی و عملکرد کسب ‌و کار را بهبود بخشد. ما پیشنهاد می نماییم که قابلیت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) اجتماعی زمانی حیاتی است که شرکت‌ها رسانه‌ های اجتماعی را در استراتژی ‌های بازاریابی خودشان برای بهبود تعهد مشتری و عملکرد شرکت ادغام نمایند. ما به طور تجربی داده ‌ها را از ۲۳۲ شرکت با استفاده از پایگاه های داده سالانه فیس بوک، کامپوستات آمریکای شمالی، و گلوبال فاندامنتال برای دوره سالهای ۲۰۰۴ - ۲۰۱۴ تحلیل می نماییم. این مطالعه با تایید شکل جدیدی از قابلیت های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) - CRM اجتماعی - با استفاده از چارچوب های نظری دیدگاه مبتنی بر منابع و قابلیت های پویا، و با نشان دادن این امر که کاربرد رسانه ‌های اجتماعی با تقویت تاثیر مثبت قابلیت ‌های اجتماعی CRM بر عملکرد شرکت نقشی تعدیل کننده را ایفا می نماید، به نوشتارهای موجود کمک می نماید.