ترجمه مقاله اندازه گیری سیگنال در فضا با استفاده از میکروکوپتر

ترجمه مقاله اندازه گیری سیگنال در فضا با استفاده از میکروکوپتر
قیمت خرید این محصول
۳۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
اندازه گیری سیگنال در فضا با استفاده از میکروکوپتر
عنوان انگلیسی
Signal-in-space Measurements using Microcopters
صفحات مقاله فارسی
18
صفحات مقاله انگلیسی
8
سال انتشار
2016
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله
ISI
نوع ارائه مقاله
کنفرانس
کد محصول
9894
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت عدد درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
علوم و فنون هوایی، مهندسی هوافضا
کنفرانس
نوزدهمین سمپوزیوم بین المللی بازرسی پرواز (IFIS)
دانشگاه
براونشویگ ، آلمان
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
طراحی یک سامانه اندازه گیری
ناوبری دقیق با استفاده از RTK
دریافت و پردازش سیگنال
آنتن ها و نمود RF
پردازش سیگنال
تکنیک نمونه برداری کمینه
آزمون ها و نتایج پرواز
ILS LOC
GBAS
نتیجه گیری
فعالیت های آتی
منابع
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
ABSTRACT

An unmanned aerial system (UAS)-based measurement process to supplement conventional flight inspection of terrestrial navigation aids is described. In contrast to typical flight inspection with an aircraft, the platform allows quasistationary hovering in critical areas with extended observation times, without using expensive manned helicopters to carry measurement equipment and antennas.

A microcopter carries the payload which consists of a short linear antenna and a highly miniaturized, FPGA-based large bandwidth receiving/recording system. In contrast to conventional methods, the raw band pass signal-in-space covering the complete channel bandwidth is sampled at a high data rate, and is directly recorded without any preprocessing whatsoever. This preserves maximum opportunities for any signal post-processing to extract all essential parameters of interest. Among typical flight guidance parameters such as DDM, the nature of scatterers can be shown in the time and frequency domains. All data is synchronized in time with the flight vector gained from an advanced on-board position system.

The paper describes experiences gained with the system, and provides first measurement results obtained from ILS localizer and VOR facilities.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
یک فرآیند اندازه گیری مبتنی بر سامانه هوایی بدون سرنشین (UAS) برای تکمیل بازرسی متعارف پرواز در وسایل کمکی ناوبری زمینی توصیف گشته است. برخلاف بازرسی پرواز معمولی با یک هواپیما، این پلت فرم اجازه پرواز شبه ثابت در سطح زمین را در مناطق حیاتی با زمان مشاهده طولانی و بدون استفاده از هلیکوپترهای سرنشین دار گرانقیمت برای حمل تجهیزات و آنتن های اندازه گیری می دهد.
میکروکوپتر محموله ای را حمل می کند که شامل یک آنتن خطی کوتاه و یک سامانه دریافت / ثبت پهن باند مبتنی بر FPGA بسیار کوچک است. برخلاف روش های مرسوم، سیگنال در فضای میانگذر اولیه که در بر دارنده پهنای باند کانال کامل است با نرخ داده های بالا نمونه برداری شده و مستقیماً بدون هیچ گونه پیش پردازشی ثبت می گردد. این امر منجر به حفظ فرصت حداکثری برای پساپردازش هر سیگنال جهت استخراج همه پارامترهای ضروری مد نظر می گردد. در میان پارامترهای هدایت پرواز معمولی مانند DDM، ماهیت پراکنده سازها را در دامنه های زمان و فرکانس می توان نشان داد. همه داده ها از نظر زمان با بردار پرواز حاصل از سامانه موقعیت پیشرفته آنبورد هماهنگ شده است.
این مقاله به توصیف تجربیات حاصل از این سامانه می پردازد و در ابتدا نتایج اندازه گیری به دست آمده از مکان یاب ILS و تاسیسات VOR را توصیف می نماید.

بدون دیدگاه