ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
It is a genuine concern for corporations to consider whether CSR (Corporate Social Responsibility) should be given more priority than making profits. There are two kinds of opinions on this issue; one is the “burden” opinion, which means the practice of CSR is a burden on corporations and should be abandoned, and the other one is the “proliferation” opinion, which means corporations can make handsome profits by good performance of CSR. In fact, corporations’ attitudes toward CSR mainly depend on the fitness of CSR with profits. Corporations will usually hold a positive attitude if their practice of CSR contributes to the increase of profits. Otherwise, they will hold a negative attitude towards CSR.
مسئله واقعی برای شرکت ها آن است که در نظر بگیرند آیا مسئولیت اجتماعی شرکت نسبت به سودآوری در اولویت واقع گردد. دو نوع نظر راجع به این نوع مسئله وجود دارد؛ یک مورد نظر «بار مسئولیت» می باشد که بدین معناست که مسئولیت اجتماعی شرکت باری به دوش شرکت ها بوده و باید رها شود، و دیگری نظر «تکثیر» می باشد، که بدین معناست که شرکت ها می توانند سود کلانی با عملکرد خوب مسئولیت اجتماعی شرکت داشته باشند. در واقع، دیدگاه شرکت ها به مسئولیت اجتماعی شرکت به طور عمده به تناسب مسئولیت اجتماعی شرکت با سود بستگی دارد. شرکت ها معمولا دیدگاه مثبتی دارند اگر فعالیت مسئولیت اجتماعی شرکت در آنها به افزایش سود کمک کند. در غیر این صورت، آنها دیدگاه منفی به مسئولیت اجتماعی شرکت دارند.