تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله رابطه بین مسئولیت اجتماعی شرکت و سود – نشریه ابسکو Ebsco

عنوان فارسی: رابطه بین مسئولیت اجتماعی شرکت و سود
عنوان انگلیسی: On the Relationship between CSR and Profit
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 11
سال انتشار : 2014 نشریه : ابسکو - Ebsco
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 6964 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 301.80Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت عملکرد، مدیریت کسب و کار و مدیریت منابع انسانی
مجله: مجله اخلاق کسب و کار بین المللی - Journal of International Business Ethics
دانشگاه: موسسه اخلاق و آموزش اخلاقی، پکن، چین
کلمات کلیدی: مسئولیت اجتماعی شرکت، سود، نظر بار مسئولیت، نظر تکثیر تولید
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

آیا مسئولیت اجتماعی شرکت نوعی باری بر دوش است؟

آیا مسئولیت اجتماعی شرکت نوعی گسترش است؟

مسئولیت اجتماعی شرکتی و توسعه شرکت

نمونه متن انگلیسی

Abstract

It is a genuine concern for corporations to consider whether CSR (Corporate Social Responsibility) should be given more priority than making profits. There are two kinds of opinions on this issue; one is the “burden” opinion, which means the practice of CSR is a burden on corporations and should be abandoned, and the other one is the “proliferation” opinion, which means corporations can make handsome profits by good performance of CSR. In fact, corporations’ attitudes toward CSR mainly depend on the fitness of CSR with profits. Corporations will usually hold a positive attitude if their practice of CSR contributes to the increase of profits. Otherwise, they will hold a negative attitude towards CSR.

نمونه متن ترجمه

چکیده

مسئله واقعی برای شرکت ها آن است که در نظر بگیرند آیا مسئولیت اجتماعی شرکت نسبت به سودآوری در اولویت واقع گردد. دو نوع نظر راجع به این نوع مسئله وجود دارد؛ یک مورد نظر «بار مسئولیت» می باشد که بدین معناست که مسئولیت اجتماعی شرکت باری به دوش شرکت ها بوده و باید رها شود، و دیگری نظر «تکثیر» می باشد، که بدین معناست که شرکت ها می توانند سود کلانی با عملکرد خوب مسئولیت اجتماعی شرکت داشته باشند. در واقع، دیدگاه شرکت ها به مسئولیت اجتماعی شرکت به طور عمده به تناسب مسئولیت اجتماعی شرکت با سود بستگی دارد. شرکت ها معمولا دیدگاه مثبتی دارند اگر فعالیت مسئولیت اجتماعی شرکت در آنها به افزایش سود کمک کند. در غیر این صورت، آنها دیدگاه منفی به مسئولیت اجتماعی شرکت دارند.