ترجمه مقاله طراحی ماشین مغناطیس دائم شار سوئیچینگ قدرت بالا برای وسایل نقلیه هیبریدی - نشریه IEEE

ترجمه مقاله طراحی ماشین مغناطیس دائم شار سوئیچینگ قدرت بالا برای وسایل نقلیه هیبریدی - نشریه IEEE
قیمت خرید این محصول
۳۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
بررسی و طراحی یک ماشین مغناطیس دائم شار سوئیچینگ قدرت بالا برای وسایل نقلیه هیبریدی
عنوان انگلیسی
Investigation and Design of a High-Power Flux-Switching Permanent Magnet Machine for Hybrid Electric Vehicles
صفحات مقاله فارسی
13
صفحات مقاله انگلیسی
5
سال انتشار
2015
نشریه
آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
8366
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی برق
گرایش های مرتبط با این مقاله
برق قدرت، الکترونیک قدرت و ماشینهای الکتریکی و سیستم های قدرت، مهندسی الکترونیک و مکاترونیک
مجله
تراکنش ها در مغناطیس - TRANSACTIONS ON MAGNETICS
دانشگاه
دانشکده برق، دانشگاه جنوب شرقی، چین
کلمات کلیدی
آنالیز اجزای محدود (FEA)، شار سوئیچینگ، قدرت بالا یا فشار قوی، وسیله نقلیه الکتریکی هیبریدی (HEV)، مغناطیس دائم (PM)
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
1. مقدمه
2. توپولوژی های موتور
3. مشخصات طراحی موتور FSPM
الف. منحنی های B-H لمینیت
ب. دمای عملیاتی
ج. اثر پایان 3-D
4. مقایسه قابلیت های گشتاور
5. نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Flux-switching permanent magnet (FSPM) machines exhibit high torque density, high efficiency, and robust rotor structure. In this paper, a prototype of a high-power three-phase 12-stator-slot/10-rotor-pole FSPM motor used for hybrid electric vehicles (HEVs) is designed by finite-element analysis (FEA). First, the initial FEA model is improved by gradually taking into account lamination B–H curves due to different electrical frequencies, operation temperatures, 3-D end effect, and rotor eccentric. Thereafter, a modular manufacture method of the FSPM motor is discussed with the improved FEA model and validated by experimental measurements. Then, the measured overload capability of the FSPM motor is compared with that of an interior permanent magnet (IPM) motor used in Honda Civic, and the results indicate that the IPM motor exhibits significantly stronger overload capability, which is analyzed in depth from soft-iron materials, cooling conditions, and and so on. Finally, both the merits and demerits of FSPM motor employed for low-voltage and high-current HEV applications are highlighted.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
ماشین های مغناطیس دائم شار سوئیچینگ (FSPM) چگالی گشتاور بالا، راندمان زیاد، و همچنین ساختار قدرتمندی از روتور را ارائه می کنند. در این مقاله، یک نمونه اولیه از یک موتور FSPM فشار قوی سه فاز 12 استاتور- شکاف/ 10 قطب روتوری استفاده شده برای وسایل نقلیه الکتریکی هیبریدی (HEVها) توسط آنالیز اجزای محدود (FEA) طراحی می شود. نخست، مدل اولیه FEA به تدریج با در نظر گرفتن منحنی B-H لمینیت با توجه به فرکانسهای مختلف الکتریکی، دماهای عملیاتی، تاثیر پایان 3-D، و روتور خارج از مرکز بهبود می یابد. پس از آن، روش تولید مدولار موتور FSPM با مدل FEA بهبود یافته مورد بحث قرار میگیرد و توسط اندازه گیری های تجربی اعتبارسنجی می شود. بنابراین، قابلیت اضافه بار اندازه گیری شده موتور FSPM با قابلیت موتور مغناطیس دائم داخلی (IPM) استفاده شده در هوندا سیویک مقایسه می شود، و نتایج حاکی از آن است که موتور IPM قابلیت اضافه بار قدرتمندی را به معرض نمایش می گذارد، که عیقا از مواد آهن نرم، شرایط خنک کنندگی، و غیره آنالیز می شود. در نهایت، مزایا و معایب موتور FSPM به کار گرفته شده برای کاربردهای HEV ولتاژ بالا و ولتاژ پائین مورد تاکید قرار می گیرد.

بدون دیدگاه