ترجمه مقاله بهینه سازی کنترل کننده های حرکتی با استفاده از محرک ها و هدف های پایه بیولوژیکی - نشریه ACM

ترجمه مقاله بهینه سازی کنترل کننده های حرکتی با استفاده از محرک ها و هدف های پایه بیولوژیکی - نشریه ACM
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
بهینه سازی کنترل کننده های حرکتی با استفاده از محرک ها و هدف های پایه بیولوژیکی
عنوان انگلیسی
Optimizing Locomotion Controllers Using Biologically-Based Actuators and Objectives
صفحات مقاله فارسی
31
صفحات مقاله انگلیسی
27
سال انتشار
2012
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
ACM
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
8.131 در سال 2019
شاخص H_index مجله
195 در سال 2020
شاخص SJR مجله
4.014 در سال 2019
شناسه ISSN مجله
0730-0301
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2019
کد محصول
11253
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت انگلیسی درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مهندسی پزشکی، بیومکانیک
مجله
نتایج بدست آمده در حوزه گرافیک - Transactions on Graphics
دانشگاه
دانشگاه استنفورد
کلمات کلیدی
انیمیشن شخصیتی پایه فیزیکی، بیومکانیک، شبیه سازی اسکلتی ماهیچه ای
کلمات کلیدی انگلیسی
physics-based character animation - biomechanics - musculoskeletal simulation
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1145/2185520.2185521
فهرست مطالب
چکیده
1. معرفی
2 . کار مربوط
3. مدل شبه انسانی
3. 1 . مدل تاندون-عضله ای
4 . پارامتربندی کنترل
4. 1 کنترل عضله
4. 2 . فاز ایستادن
4. 3 . فاز چرخیدن
4. 4 . کنترل خارج از صفحه و بالاتنه
5. بهینه سازی
5 .1 . ترم تلاش
6. آزمایشات
6. 1. داده تصدیقی زمینی
6. 2. کنترل کننده های قدم زدن
6. 3 . کنترل کننده های دویدن
6. 4 . نیرومندی
7. تشریح مطالب
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
11253-IranArze     11253-IranArze1     11253-IranArze2
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

We present a technique for automatically synthesizing walking and running controllers for physically-simulated 3D humanoid characters. The sagittal hip, knee, and ankle degrees-of-freedom are actuated using a set of eight Hill-type musculotendon models in each leg, with biologically-motivated control laws. The parameters of these control laws are set by an optimization procedure that satisfies a number of locomotion task terms while minimizing a biological model of metabolic energy expenditure. We show that the use of biologically-based actuators and objectives measurably increases the realism of gaits generated by locomotion controllers that operate without the use of motion capture data, and that metabolic energy expenditure provides a simple and unifying measurement of effort that can be used for both walking and running control optimization.

1 Introduction

The development of physics-based locomotion controllers de novo, independent from stock motion data, has been a long-standing objective in computer graphics research and has seen resurgence in recent years. Despite impressive progress, the gaits produced by existing controllers fall short of the natural appearance of human locomotion. For example, physicsbased walking controllers that do not rely on motion capture data commonly produce walking motion with exaggerated hip flexion which appears more crouched and less fluid than typical human walking.

7 Discussion

We have presented a biologically-motivated control parameterization that can be used to automatically generate 3D human-like walking and running controllers of different speeds. Controllers are optimized to satisfy a set of high-level task terms while minimizing an effort term based on modeling the rate of metabolic energy expenditure. Notably, walking and running emerge from the same optimization process simply by changing the target velocity and initialization. Through comparisons to kinematic and torque data of human walking, we show that our results adopt a human-like torque generation strategy while producing kinematic data significantly closer to humans than previous work. Our work demonstrates the importance of modeling constraints on torque generation due to muscle physiology, both in restricting the space of possible torque trajectories and in providing a realistic model of effort.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

ما تکنیکی را برای ترکیب اتوماتیک کنترل کننده های پیاده روی و دویدن برای کاراکترهای شبیه انسانی سه بعدی که به صورت فیزیکی شبیه سازی شده اند ارائه خواهیم کرد. درجات آزادی لگن، زانو و قوزک پا، با استفاده از مجموعه 8تایی از مدل های وترماهیچه ای تپه ای شکل، با قوانین کنترل بیولوژیکی-تحریکی بکار انداخته شده اند. پارامترهای این قوانین کنترلی با یک رویه بهینه سازی که شماری از مولفه های وظیفه حرکتی را پاسخ می دهد، و مدل هزینه انرژی کمینه دارد، انتخاب شده اند. ما اثبات خواهیم کرد که استفاده از محرک ها و هدف های با پایه بیولوژیکی، به طور قابل ملاحظه ای واقعیت قدم های زده شده توسط کنترل کننده های حرکتی را که بدون استفاده از داده کنترل مسیر حرکت عمل می کند، افزایش می دهد و نشان خواهیم داد که هزینه انرژی مصرفی، سنجش ساده و واحدی از تلاشی خواهد بود که برای بهینه سازی کنترل هردو کار قدم زدن و دویدن انجام می شود.

1. معرفی

توسعه کنترل کننده های حرکتی پایه فیزیکی de novo، مستقل از داده حرکتی ذخیره، موضوعی بسیار قدیمی در تحقیقات گرافیک کامپیوتری بوده است، و در سال های اخیر دوباره احیاء شده است. صرف نظر از فرایند موثر، قدم های تولیدی توسط کنترل کننده های موجود از نمود طبیعی حرکت انسانی بسیار متفاوتند. برای مثال، کنترل کننده های پایه فیزیکی که از داده کنترل حرکت بهره نمی برند، به طور متداول حرکت قدم زدن را با پریدن زیاد انجام می دهند که با قوز زیاد و روانی کمتر از قدم زدن انسان عادی است.

7. تشریح مطالب

ما یک پارامتربندی کنترل با تحریک بیولوژیکی ارائه نموده ایم که برای کنترل کننده های  دویدن و قدم زدن شبه انسانی سه بعدی  با سرعت های مختلف قابل استفاده است. کنترل کننده ها برای اطمینان از مجموعه ای از وظایف سطح بالا حین کمینه کردن ترم تلاش برپایه مدلسازی نرخ مصرف انرژی متابولیک، بهینه شده اند. بطور قابل ملاحظه، دویدن و قدم زدن ظاهر شده از فرایند بهینه سازی مشابه، به سادگی با تغییر سرعت هدف و ارزش دهی آغازی انجام شده اند. درمیان مقایسه های سینماتیک و داده چرخش قدم زدن انسان، ما نشان می دهیم که نتایجمان با یک استراتژی تولید گشتاور شبه انسانی تطابق دارد، در حالی که داده سینماتیک از کارهای قبلی بسیار نزیکتر به انسان است. کار ما اهمیت مدلسازی قیود در تولید گشتاور از فیزیولوژی عضله را، در هردو مورد محدودکردن فضای مسیرهای چرخش احتمالی و ارائه مدل تلاش نمایان می سازد.


بدون دیدگاه