ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
Address shuffling is a type of moving target defense that prevents an attacker from reliably contacting a system by periodically remapping network addresses. Although limited testing has demonstrated it to be effective, little research has been conducted to examine the theoretical limits of address shuffling. As a result, it is difficult to understand how effective shuffling is and under what circumstances it is a viable moving target defense. This paper introduces probabilistic models that can provide insight into the performance of address shuffling. These models quantify the probability of attacker success in terms of network size, quantity of addresses scanned, quantity of vulnerable systems, and the frequency of shuffling. Theoretical analysis shows that shuffling is an acceptable defense if there is a small population of vulnerable systems within a large network address space, however shuffling has a cost for legitimate users. These results will also be shown empirically using simulation and actual traffic traces.
درهم ریختگی آدرس، نوعی دفاع هدف متحرک به حساب می آید که از تماس مطمئن مهاجم با سیستم از طریق نگاشت مجدد دوره ای آدرس های شبکه جلوگیری می نماید. هرچند تست و آزمایش محدود موثر بودن آن را نشان داد، اما تحقیقات کمی در جهت بررسی محدودیت های نظری درهم ریختگی آدرس انجام شده است. در نتیجه شناخت درهم ریختگی موثر و موقعیت دفاع هدف متحرک سخت و دشوار می باشد.
این مقاله، به معرفی مدلهای احتمالی می پردازد که می توانند بینش هایی در زمینه عملکرد درهم ریختگی آدرس فراهم نمایند. این مدلها، احتمال موفقیت مهاجم را برحسب اندازه شبکه، کمیت یا مقدار آدرس های پیمایش شده، مقدار سیستم های آسیب پذیر، و فرکانس درهم ریختگی، تعیین می نمایند. تحلیل نظری نشان می دهد که درهم ریختگی، به شرطی به دفاع قابل قبول برشمرده می شود که جمعیت کوچکی از سیستم های آسیب پذیر در فضای آدرس شبکه بزرگ وجود داشته باشد، با این حال، درهم ریختگی برای کاربران قانونی و مشروع هزینه بر می باشد. این نتایج به روش تجربی نیز با استفاده از شبیه سازی و آثار ترافیک حقیقی نشان داده خواهد شد.