ترجمه مقاله صلاحیت های مشاوره چند فرهنگی

عنوان فارسی: | صلاحیت های مشاوره چند فرهنگی: گسترش الگوهای آموزش چند فرهنگی سمت جهانی شدن |
عنوان انگلیسی: | Multicultural Counseling Competencies: Extending Multicultural Training Paradigms Toward Globalization |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 12 (3 صفحه رفرنس انگلیسی) |
سال انتشار : 2013 | نشریه : Counseling |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده و pdf |
نوع مقاله : ISI | نوع ارائه مقاله : ژورنال |
کد محصول : 10141 | وضعیت ترجمه : ترجمه شده و آماده دانلود |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 1.68Mb |
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: روانشناسی، روانشناسی مشاوره ای |
مجله: انجمن مشاوره آمریکایی - American Counseling Association |
دانشگاه: گروه روانشناسی آموزشی راتگرز |
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: ترجمه شده است ✓ |
بیس: نیست ☓ |
مدل مفهومی: ندارد ☓ |
پرسشنامه: ندارد ☓ |
متغیر: ندارد ☓ |
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله |
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است |
چکیده
آموزش مشاوران چند فرهنگی
روش های چند بعدی و تکاملی چند فرهنگی
شاخص های صلاحیت های فرهنگی
طرز فکر ها / عقاید ، و آکاهی فرهنگی
دانش فرهنگی
مهارت های فرهنگی
خود انعکاسی
نتیجه گیری
منابع
Abstract
Current multicultural training models may be limited in helping counselors to acquire cultural competencies needed for effective interventions with culturally diverse clients in global communities. In preparing counselors to meet the challenges of diverse societies in the 21st century, multi-dimensional multicultural training models and attributes of cultural competence are examined. Sequential coursework and experiences that assist trainees in developing a deeper understanding of self in relation to global communities are recommended.
چکیده
مدل های موجود برای آموزش چند فرهنگی ممکن است در کمک به مشاوران برای کسب توانایی ها و صلاحیت های مورد نیاز جهت انجام اقدامات موثر در قبال مشتریان فرهنگ های مختلف در جوامع جهانی محدود باشند. برای آماده سازی مشاوران به منظور مقابله با چالش های مرتبط با جوامع مختلف در قرن 21، مدل های آموزشی چند فرهنگی چند بعدی و همچنین شاخص صلاحیت فرهنگی مورد بررسی قرار گرفته اند. دوره های آموزشی پیوسته و تجاربی که به آموزش گیرندگان کمک می کنند تا درک کامل تری از خود در ارتباط با جوامع جهانی داشته باشند ازبرنامه هایی هستند که پیشنهاد می شوند.